8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Protaras (smartline) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Protaras (smartline) in het Nederlands

2007

Mooi hotel met ontzettend vriendelijk en behulpzaam Als je

Guido en Rob
18-10-2007

Mooi hotel met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je naar een mooi strand of naar de binnenstad wilt is het raadzaam een fiets te huren, want dat is toch wel redelijk ver weg om elke keer te lopen. Alles bij elkaar genomen een aanrader! Wij hebben er genoten en gaan beslist weer terug.

Gereisd Familie in oktober 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protaras (smartline) in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protaras (smartline) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.