Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag34°25°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Myro Androu Beach voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Myro Androu Beach in het Nederlands

2008

Prima rustig gelegen apartement met goede bedden en airco

vd berg
13-6-2008

Prima rustig gelegen apartement met goede bedden en airco in de slaapkamer. Magnetron/koffiezetapp./broodrooster/waterkoker/2pits elketrisch koken. aanwezig. Direct aan strand en zee. Mooi terras met stoelen en allemaal met uitzicht over zee. Zwembad met gratis stoelen/parasol, alleen jammer dat er gasten zijn die al in alle vroegte stoelen reserveren door er een handdoek op te leggen. 2 ligstoelen/parasol buiten het zwembad Eu 4 per dag. Personeel zeer vriendelijk net zoals alle Cypryoten. Dagelijkse boodschappen duurder dan in Nederland. Als je een huurauto hebt kun je naar een grote super in Paralimni op plm. 4 km afstand. Benzineprijs plm. 45 cent per liter goedkoper dan bij ons. Uit eten in de omgeving zeer redelijke prijzen. Een aantal restaurants en kroegen op loopafstand, helaas met een hoog Karaoke, dus Engels, karakter. Echt uitgaan kun je in Agia Napa en Protaras, maar is te ver om te lopen. Al met al een prima verblijfplaats waar we zeker nog eens terug komen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is een perfecte accomodatie voor mensen met kinderen

J.Koornstra
11-6-2008

Dit is een perfecte accomodatie voor mensen met kinderen en mensen die een rustige relax en strandvakantie willen. Prima zwembad, speeltoestellen en strand met ondiep water, ook voor kleine kinderen. Uitstekende zwemmogelijkheden in beschutte baai. Hele goede verzorging, prima appartement. Supermarkt en uitstekende restaurants aanwezig. Op loopafstand meer winkels en restaurants. Als je veel wilt zien op eigen gelegenheid heb je een auto nodig. Je kunt noord-cyprus goed verkennen (moeite waard!). Het is geen uitgaanscentrum met discotheken etc. Daarvoor naar Protaras en Agia Napa. Daar is het feest, hier de rust.

Gereisd Met partner in juni 2008
2005

Geweldig uitzicht! Een mooi en groot appartement

Yvanka
3-8-2005

Geweldig uitzicht! Een mooi en groot appartement. Zwembad voor de deur en daarachter de zee. In de zee kun je heerlijk snorkelen, je ziet allerlei visjes. Aardige mensen, we konden zelfs de Telegraaf reserveren, dan hielden ze hem voor ons achter. Je zit wel in de middle of no where. Er zijn wel wat winkeltjes en restaurants/pubs, maar voor het echte stappen/winkelen moet je toch uitwijken naar Protaras/Ayia Napa. Wij hebben gelukkig gehad met de drukte doordat we zo vroeg in het seizoen zijn gegaan (5/7-20/7). In het weekend kwam de hele Cypriotische bevolking uit het binnenland de kust bevolken, dan was het erg druk. En aan het eind van onze vakantie kwamen ook in dit complex allerlei engelse gezinnen, en dat zijn echte druktemakers!

Gereisd Anders in augustus 2005

Mooi gelegen complex, met een erg mooi uitzicht op zee en

Marja
18-5-2005

Mooi gelegen complex, met een erg mooi uitzicht op zee en zwembad. In dorp zelf is niet zo heel veel te doen, vooral veel pubs ( daar moet je van houden) Met de bus zit je zo in Protaras en dat is een stuk levendiger. Begin Mei zaten we bijna als enige aan het zwenbad bij een temp. van rond de 29 gr., we konden steeds bedjes opschuiven om met de zon mee te draaien, dus toen was er plek zat.

Gereisd Anders in mei 2005

Ligt op een vrij rustige plek, maar wel met winkels e

Keessie
12-2-2005

Ligt op een vrij rustige plek, maar wel met winkels e.d in de buurt. Is wel heel mooi gelegen met uitzicht op zee. Van het strand moet je je niet te veel voorstellen, is lekker om op te liggen, maar er zijn te veel stenen om er lekker te gaan zwemmen. Zwembad is verder prima.

Gereisd Anders in Sat Feb 12 2005 01:12:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke apartementen

Petra Cazant
12-2-2005

Leuke apartementen. Strand wat minder vanwege de gladde stenen. Zwembad wel mooi en schoon.Winkels en restaurantjes zijn op loopafstand, maar wil je echt uitgaan dan zul je wat verder bv. naar Protaras of Aiya Napa moeten. In Protaras heb je ook mooie stranden overigens.

Gereisd Anders in Sat Feb 12 2005 01:08:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke apartementen

Winanda
6-2-2005

Leuke apartementen. Goed zwembad, maar wel weinig bedden. (hoogseizoen) Strand valt een beetje tegen, veel stenen. Stranden in Protaras zijn wel heel mooi en goed en dat is goed te doen vanaf het appartement.Verder ligt het op een rustige plek, maar winkels en restaurantjes zijn wel op loopafstand.Al met al wel aan te raden.

Gereisd Anders in Sun Feb 06 2005 00:27:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

leuk vriendelijk appartement! de appartementen zijn erg en

Wille
23-8-2004

leuk vriendelijk appartement! de appartementen zijn erg ruim en hebben allemaal uitzicht op zee! het zwembad is goed onderhouden (schoon dus). Er zitten alleen wel veel Engelsen, die een vervelend karakter hebben ('s ochtends vroeg handdoeken op ligbedjes gooien en er 's middags pas (en dan maar een uurtje) op gaan liggen! de stranden in Protaras zijn uitstekend!

Gereisd Anders in augustus 2004

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Myro Androu Beach in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Myro Androu Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.