Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°6°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Malama Holiday Village voor je op een rij gezet:

45 reviews over Appartement Malama Holiday Village in het Nederlands

Fantastisch en alles goed verzorgd.

Familie Wijn,
26-10-2017

Gezellig, goed onderhouden park. Ruime schone appartementen.

En niet op de laatste plaats èrg

goed restaurant. Buffet, maar

ook elke maaltijd de

mogelijkheid gerechten naar

keuze te laten bereiden terwijl

U wacht. Wat dan weer

geserveerd wordt door

vriendelijk en efficiënt personeel.

Dit hotel vonden wij met de hele groep van 8 personen een

aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

fantastische topvakantie!

Roger & Susan
8-5-2016

Prachtig complex met appartementen gebouwen (max. 3 laags) rond een carré.

Fraai zwembad en op 100m van de kustlijn. Het complex is aan een rustige straat gelegen, niet in het massatoerisme. Op loopafstand van 'little England' dus als je drukte zoekt en Engelse cafe's dan is dat mogelijk.

Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en hoffelijk, echte toppers!

Het appartement was super schoon, geen enkele beschadiging!

Op kanaal 47 kon je BVN tv ontvangen dus af en toe nieuws uit NL kijken;-)

De maaltijden waren zeer goed verzorgd, van ochtend t/m avond, je werd persoonlijk verwelkomt (elke dag!) en niets was te veel voor deze mensen. superkok Vidas maakte ter plaatse heerlijke maaltijden voor je, echt geweldig.

Animatie door Myro en Edi is leuk, sportief en motiverend, de kids hebben enorm genoten, ze hadden feitelijk geen zin in een excursie. Er waren gelukkig weinig Nederlanders, dat vinden wij prettig.

Bij het zwembad geen handdoekje leggen in de ochtend. Je krijgt eigen stoelen toegewezen met parasols, badhanddoeken kun je thuis laten, die krijg je 1x per 3 dagen schone geleverd bij het zwembad. Super service!

Wij gaan Zeker terug!

Special thanks to Rousis, Anna, Myro, Edi, Jonny, Carolina, Dimitris, Monica, Vidas

You all are warm special people, we found our second home!

Hope we'll see you again.

kind regards

Roger, Susan, Nanne & Jesper

the Netherlands

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Prima appartement 3 sterren

Ilse
15-7-2015

We vonden dit niet een 4 sterren appartement. Op zich was het netjes, maar schoonmaak was matig. Je had 2 kleine pitjes om te koken dus creatief met pannen omgaan als je hier wilt koken maar afzuigkap deed het niet. Als je groot bent moet je hier opletten. Deurposten zijn laag, douche klein, sta met je rug tegen douchegordijn aan. Wat we niet echt prettig vonden. Heel veel Russen te vinden, weinig vriendelijkheid. Ligt erg afgelegen dus als je van rust houdt prima. Anders met de auto of bus er op uit. Strand ligt vol met de lokale bevolking dus als je er wilt liggen dan moet je om 8.00 u al je handdoek neerleggen. Speeltuin was erg fijn en in de schaduw. We vlogen s avonds en konden voor 40 euro de hele dag verder de kamer gebruiken. Dat was erg prettig. We waren blij dat we na 1 week hier wegkonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Choice Travel

mooie locatie aan een baai

Maurice
19-6-2014

Ligging perfect. Restaurants in de buurt en klein centrum in de buurt.

Gereisd met partner in januari 2014

heerlijke plek om te verblijven

jouke_posthumus
25-10-2013

Heerlijk verbleven in oktober 2013. Het complex beschikt over een prima zwembad en een klein strandje waar je voor 5 euro een hele dag twee ligbedden en een parasol hebt. Kom je wat later in de middag dan hoef je niet te betalen. Het zeewater is er kraakhelder tenzij de wind vanaf zee waait. We hadden drie dagen redelijke golven maar er kon nog steeds prima gezwommen worden. Verder veel vermaak op het complex en weinig nederlanders (ik heb ze niet gezien/gehoord) redelijk veel mensen met kleine kinderen. Prima prijzen (cocktail voor 3,50). Eten prima maar ikzelf ga liever naar lokale tentjes. Veel privacy op je balkon en je hebt niet door dat het toch een aardig groot complex is. Wij zaten in appartement 2322.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Prima plek

Hans van der Wolk
22-9-2013

Malama Beach Village is een prima resort.

Omdat het buitenaf ligt, geen geluidsoverlast van ronkende motors, dronken toeristen en gierende auto's.

Als je er ergens naar toe wilde, vooral in de avonduren, ben je verplicht met een bus, huurauto of taxi te gaan.

Dichtstbijzijnde plaats is Protaras.

Omdat Malama Beach kindvriendelijk is, veel (kleine) kinderen.

Appartementen zijn schoon, ruim opgezet en het park is keurig onderhouden.

Helaas, geen koffiezetapparaat aanwezig.

Iedere dag (behalve op zondag) schone bandhanddoeken.

Badlakens voor zwembad of zee kon je om de drie dagen omwisselen.

Baai grenzend aan Malama Beach is openbaar en wordt in het weekend ook door de plaatselijke bevolking bezocht.

Voor de rest een Supervakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2013

Fantastische plek direct aan zee

Jan R de Jonge
26-7-2013

Het hotel is super schoon zowel de kamers als de tuinen. Het restaurant heeft volop keus. Animatie voor volwassenen en kinderen. Elke avond een show. Vriendelijk personeel en de service van het hotel is uitstekend! Buiten het hotel is niets te beleven erg rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi familiecomplex

E&M&N
9-5-2013

Een zeer leuke week gehad in Malama.

Het personeel was zeer vriendelijk.

Wij hadden all-inclusive, het eten was prima!

Elke dag iets anders en erg smakelijk.

Er was ook veel keuze uit diverse drankjes.

Voor kinderen is er gratis ijs bij het zwembad,volwassen moeten betalen.

Het appartement was schoon, ruim en van gemakken voorzien.

Er is een handdoekenservice bij het zwembad, je hoeft dus geen badlakens van thuis mee te nemen.

Het zwembad is erg leuk en zelfs in april warm genoeg om in te zwemmen.

Vlakbij het hotel is het strand, de zeebodem loopt geleidelijk af.

Ook liggen er geen stenen op de bodem.

Ideaal voor kids of om te snorkelen.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat het complex in een rustige buurt staat. Geen boulevard met winkels, clubs of pubs.

Met de bus zit je binnen 10 minuten in een klein dorpje.

Voor families met kinderen is dit echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Prima accomodatie!

S
30-9-2012

Wij hebben een gezellige week vakantie gehad bij Malama Holiday Village. Het ligt aan een mooie baai met goed uitzicht en de appartementen zijn schoon. Prima locatie om tot rust te komen! Als je naar het drukkere centrum van Protaras of Aya Napa wil is dat per bus ook goed te doen.

Groet van de bezoekers van kamer 3311

Gereisd met vrienden in september 2012

Heerlijk uitrusten!

Margriet2607
20-9-2012

Heerlijke rustvakantie gehad mooi appartement wij verbleven op basis van logies en konden smorgens prima ons eigen ontbijt maken. De boodschappen in de supermarkten in de buurt zijn door een pakje ham is ca 3 euro. Wel heb je een Lidl op ca 7km en die is stukke voordeliger. Als je een bestemming zoekt en je wilt makkelijk savonds even weg dan moet je niet hier zijn. Je kan wel met de bus naar het grote centrum van Proteras maar niet lopend. In de omgeving is dus niet zoveel te doen. Het appartement is prima en mooi de omgeving en de baai is prachtig het is een heerlijke plek om te rusten. Je kan fietsen huren 8 euro per dag scooter 28 euro per dag. In de omgeving is niet veel te doen je hebt wat restaurantjes en barretjes maar meer ook niet. Het grote centrum van Proteras was erg gezellig!! en de volgende keer zou ik daarheen gaan. De excursies zijn erg prijzig een dagtocht kost ca 65 euro en een catamaran tocht (dagdeel) 70-80 euro. verder een heerlijk eiland en mooie baaien.

Gereisd met partner in augustus 2012

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Malama Holiday Village in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Malama Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.