Hotel Cavo Maris

15 reviews over Hotel Cavo Maris

• 2017
    9Smetske02-06-2017

Fantastisch hotel voor zonneaanbidders

Cavo Maris heeft een unieke ligging. Het heeft een mooie, goed onderhouden tuin die in terrassen uitgeeft in de zee. Het gelijkvloers is mooi gemoderniseerd. Echt een leuk 4 sterren hotel. De keuken is goed en het personeel super vriendelijk. De algemene ligging is niet zo gunstig. Aan een drukke baan en een heel eind verwijderd van een winkelstraat of een centrum. Voor alles moet je de bus op of te taxi in.

• Oude reviews

10hans18-01-2016

heerlijk ontspannen en pra chtig gelegen

goed eten en mooi zwembad

• 9fam. hellinga07-06-2012

Super hotel

Super mooi hotel met een perfecte ligging. Direct aan een mooie baai. Ideaal voor kinderen. In 10 min lopen midden in het centrum van Protaras en 10 min met de bus en je bent in Ayia napa (erg leuk). Bus kost maar € 1,00. en stopt 100m van het hotel. Overal leuke restaurantjes waar je voor weinig geld goed kan eten.

Met jonge kinderen

• 8Michiel05-03-2012

Cyprus

Het cavo Maris hotel in Protaras is een hotel mat een prachtige ligging. aan zee en met een zwembad

Met vrienden

• 8Marieke09-08-2007

Ik ben in mei 2007 geweest naar dit hotel. Het is een mooi hotel. Je kan All in boeken maar ook LO. Wij hadden LO. Ontbijt was goed, veel keus en idd ook veel engelse gerechten (maar zeker ook eten voor "nederlanders". Griekse eten viel idd tegen, het is ook turks gericht. Eten bij de beach bar was goed. Ligging van het hotel is mooi, alleen zo'n 25 min lopen naar de "hoofdstraat" waar alle restaurants en winkels zijn. Op de dag kan je je goed vermaken bij het hotel. Op het gras zijn de bedjes gratis en op het strand moet je ervoor betalen. Kamers waren erg netjes en elke dag werd er goed schoongemaakt en schone handdoeken neer gelegd. Goede airco op de kamer en binnen!

• 9Tom01-05-2006

De allerbeste vakantie die we tot nu toe al gedaan hebben. Een goeie algemene indruk, de ligging was super: een eigen baaitje voor alleen ons hotel. Prachtig snorkelen!!!

• 7Eikmans24-08-2005

wij waren overboekt en moesten naar Protaras i.p.v. Aya Nappa. achteraf gelukkig maar, dit hotel ligt rustig maar prachtig, je kunt er heerlijk snorkelen en watersporten. het eten is wat we van een 3 ster hotel verwachten en was beslist niet slecht. wij hadden h.p. en hebben ook in de omgeving waar hele goede restaurants zaten uitstekend gegeten. het hotel is wat kleuren betreft wat gedateerd maar de kamers waren superschoon en het personeel zeer vriendelijk en zeer behulpzaam ook wij waren op dat moment de enige nederlanders in dit overwegend engelse hotel, maar er waren ook veel grieken en italianen. we hebben ons uitstekend vermaakt en onze 3 kinderen ook. wij zijn in aug. 2005 (zeer warm) geweest en het hotel is zeker een aanrader, wij zouden alleen geen all incl. nemen want dan mis je de leuke restaurants in de omgeving.

• 8willeke06-08-2005

de mensen die daar werken zijn erg aardig en altijd wel in vol een lolletje. Ook de bar voor het hotel is een bezoekje waard! De kamer ziet er goed en netjes uit. Ook hoefden wij niet extra te betalenb voor de airco. Enig smetje was dat wij een uitzicht hadden over een parkeerplaats en niet de zee.

• 7Leen26-08-2004

Ik ben het eigenlijk volledig eens met bovenvermelde reactie. All in moet ook ALL IN zijn en niet dit wel en dat niet, zowel qua eten als drinke. Service bij buffet vond ik ook ni zo geweldig; je had je laatste hap in je mond en ze kwame al afruime,juist aasgiere! waar trekt dat op!! je bent met vakantie he? Eten was gericht op engelsen (bone in tomatensaus 's morgens,...) en niks grieks! Hotel op zich lag heel goed (vlakbij strand) maar rest is toch grondig tegengevallen. Vind het zijn prijs voor all in zeker niet waard ! Integendeel.

1 tip over Hotel Cavo Maris

• Smetske, 02-06-2017

Laat ter plaatse horen dat je geen Rus bent. Dat doet wonderen. Met een Calimera krijg je zoveel gedaan.

0 vragen over Hotel Cavo Maris

• Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Lunchpakketten, Sushi, Vegetarisch
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats