8,5

14 reviews over Hotel Capo Bay in het Nederlands

Mooi hotel

Christel van de Koot
20-7-2012

Wij zijn met 2 oudere kinderen (13 en 16 jaar) in Capo Bay geweest. Mooi hotel, alles prima in orde. Maar voor kinderen geen aanrader. Redelijk chique en weinig tot geen andere (nederlandse) kinderen. Qua prijs en kwaliteit zou ik toch voor Turkije kiezen (Hotal Golden Beach in Colacli/Side). Het eiland is wel leuk om met een Jeep te bekijken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Service Hotel, Cyprus niets bijzonders

savrinK
16-7-2012

Hotel Capo Bay geboekt vanwege goede score. Bij aankomst alles prima in orde, aardige receptioniste Agata. Ze hebben een ligbeddensysteem waar ik het nut niet helemaal van inzie (hele periode reserveer je je ligbed, ookal is het een mindere plek en zie je tientallen lege ligbedden om je heen). Kamer is ruim, mooie badkamer met L'occitane douchegel. Minpunt hier is het wat krappe balkon, maar dat is te verwaarlozen. Seaside view geeft inderdaad toch nog een mooi zicht op de zee. Hotel zit vol Engelsen! Opgepast als je dat niet wilt! Ontbijt is toegespitst op de Engelsen (bonen, dikke bacon, etc) en er zit geen variatie in (voor de capuccino moet je extra bijbetalen?? ongehoord!) De sushi en de coctails bij bar KOI zijn wel aan te raden; de hoofdgerechten weer niet. De spa is lekker koel vertoeven en de massages zijn heel goed. Barbara van entertainment geeft leuke pilates/yoga lessen en aquagym (lekker op niveau). Boulevard rest's niets bijzonders. Leuke vakantie, meer niet.

Gereisd Met partner in juli 2012

een geweldig hotel aan een geweldige zee

Mari Wijnen
21-8-2011

Hotel Capo Bay is een geweldig hotel voor een heerlijke strandvakantie. Wij hadden de junior suite geboekt en dat is een aanrader. De bufetten zijn zeer goed verzorgd met dagelijks een ander thema waardoor het zeer gevarieerd is. Niet veel hotelgasten maken hiervan gebruik waardoor het ook geen massa werk is en je in alle rust kunt genieten van een goede maaltijd. Bij het ontbijt is het wel een drukte maar op zich toch voldoende service en aandacht. De zee is er uitzonderlijk schoon met een mooi zandstrand, dus geen last van schelpen, geen zeewier en dergelijke. Wij hebben een voortreffelijk verblijf gehad.

Gereisd Met partner in Tue Aug 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Isropa

Helemaal geweldig en super luxe hotel!

Elin
13-8-2010

Na een overboeking kregen wij de keuze voor dit hotel. Op de foto's zag het er al mooi uit, maar wat is dit een mooi en luxe hotel zeg! Het personeel doet er alles aan om het zo perfect mogelijk te maken! Het hotel is van alles voorzien. Super mooie bar om s avonds een cocktail te drinken, direct aan het strand, heeerlijk eten, gewoon eigenlijk weinig woorden voor dit hotel. Direct in het centrum van Protaras, waar je ook gezellig kunt eten of iets kunt drinken. Ik raad dit hotel aan iedereen aan!

Gereisd Met partner in augustus 2010

in 1 woord geweldig

Familie Bontenbal
4-7-2010

Capo Bay is een heerlijk luxe hotel waar je een prima service krijgt van uiterst vriendelijke mensen. Wij zijn er nu 5 x geweest en kunnen geen minpunten ontdekken. Binnen 10 seconden sta je op een prachtig zandstrand aan een prachtige heldere zee. Gratis bedden en handdoeken aan het zwembad. Het is allemaal gewoon perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer aangename vakantie gehad

Daisy
2-9-2009

De vakantie was top we zijn er zelfs 2 keer geweest! Leuk hotel.. Eigen strand top

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2005

2008

Het hotel heeft de aankomsthal en eetzaal afgelopen winter

Ron de Rotte
7-6-2008

Het hotel heeft de aankomsthal en eetzaal afgelopen winter prachtig verbouwd. Komende winter worden alle kamers opgeknapt. Het ontbijtbuffet is super. Er staan 5 computers waarvan voor 1 euro per 15 minuten gebruik gemaakt kan worden. Gedurende je verblijf kunnen er kostenloos ligbedden en een parasol rondom het zwembad gereserveerd worden, dus nooit meer vroeg handdoeken neerleggen maar altijd je eigen ligbedden beschikbaar.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Een fijn hotel met vriendelijk personeel, eten is erg de (

Rob Scotopia
17-12-2007

Een fijn hotel met vriendelijk personeel, eten is erg lekker, vooral de toetjes bar erg lekker ( bannentaart is een hoogtepunt)

Gereisd Familie in mei 2007

Erg goede ligging

marthanja
27-8-2007

Erg goede ligging. midden in 't centrum maar geen overlast. Lekker dicht bij het strand. Alleen het buffet voor het avond eten wordt na een paar dagen wel eenzijdig. Kamers zijn netjes en personeel was vriendelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Goed hotel met een prima ontbijt

Fam. Trompert
29-10-2006

Goed hotel met een prima ontbijt. Peroneel was vriendelijk maar niet overdreven. (eind van het seizoen) Familie kamers zijn klein, met 2 extra bedden blijft er niet veel van de kamer over. De kamers zijn erg gehorig. Verder is het eten en drinken, zoals altijd in een hotel, erg duur. Over het algemeen ok maar niet top.

Gereisd Familie in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capo Bay in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capo Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.