Hotel Salamis Bay

Hotel Salamis Bay
7,4

7 tips over Hotel Salamis Bay

Elmy, 11-10-2013

Relaxen aan het zwembad of strand!

Famagusta bezoeken of een andere excursie als je van cultuur houd.

Maarten van Bergen, 24-9-2013
Een bezoek aan het schiereland Karpaz is aan te bevelen
Willy Eykens, 17-9-2013

Strandwandeling naar Salamis en een bezoekje aan museum,

Shuttle bus naar Famagusta,, stadsbezoek en een wandeling naar de spookstad (beetje verderdoor wandelen)

3 dagen a 90 euro all in verzekerd een auto huren en een keertje naar nicosia (oversteek te voet naar grieks cyprus), kyrenia, kantara castle ...

snorkelen aan het strand van het hotel

De schilpad spotten aan het strand van het hotel, als je geluk hebt dan zie je hem, ik heb een glimp ervan kunnen opvangen

We hebben een aantal aanbieders voor Salamis Bay voor je op een rij gezet:

Aaltje, 17-9-2013
Uitstapje naar Nicosia was niet de moeite waard voor 40 euro pp. Famagusta is een heel leuk plaatsje om een kijkje te nemen vooral het oude gedeelte.
Lisa Leegwater, 17-6-2013
Het busje van het hotel rijdt drie keer per dag naar Famagusta. Een oud stadje met op donderdags een bazar.
Gorkum, 18-6-2010
Verblijf je toch in het Salamis Bay Conti dan kun je over het strand helemaal naar de ruines van Salamis wandelen. En route kun je voor een drankje ofzo aanleggen bij Kaya Reis, Minibar, het ultra moderne Venus Beach en uiteindelijk het restaurant naast het Parkhotel. Onderweg wat zwemmen. Een bezoek (taxi, autohuur) aan Famagusta Old Town met zijn vele middeleeuwse gebouwen een must waarbij de Petek Patisserie niet mag worden overgeslagen.

Gorkum, 18-6-2010
Dit hotel biedt in geen enkel opzicht waar voor z'n geld. Zelf kom ik al sinds enkele jaren naar Noord-Cyprus en verblijf dan soms in het naastgelegen hotel en ga weleens naar het casino van het Salamis Bay Conti Hotel. Niet zozeer om te spelen danwel om - gratis - te eten en te drinken ! Behalve het strand is de hele omgeving vrij deprimerend : twee betonnen en uitgebrande highrise skeletten van wat ooit hotels waren geweest.

We hebben een aantal aanbieders voor Salamis Bay voor je op een rij gezet: