Hotel Salamis Bay

Heerlijke vakantie gehad

Pauline
24-5-2018

Super goed hotel !!

Heerlijk eten ( niet ziek geweest en alles gegeten) Nette schone kamers.

Mooie zwembaden en prachtig strand.

Bij glijbanen toezicht.

Echt genoten!!

Nadeel is afgelegen en erg massaal.

Haden wij alleen last van met avond eten dat je soms in de rij moest staan:-( tip ga meteen om 18.30

Zeker geen 5 sterren

MM
14-5-2018

Slechte service, te massaal, weinig variatie in eten, personeel niet vriendelijk, weinig te beleven.

Mooie zwembaden, strand rustig met etages, dus voelt niet druk.

Mooi hotel maar wel massaal

Hugo
29-4-2018

Het hotel ligt in de middle of nowhere en bestaat uit een hoofdgebouw met een enorm grote lobby met receptie en restaurant en een aantal bijgebouwen en een casino. Naast diverse zwembaden is er ook eentje met een waterparadijs en een amfitheater. Onze kamer lag in een bijgebouw met twee verdiepingen waar geen lift aanwezig is. De kamer met balkon die we hadden was ca. 20 m2 en was voorzien van een wandmeubel gemaakt van licht eikenhout met klerenkast waarin met een ingebouwd gratis kluisje, koelkastje en flatscreen KTV. Verder staat op de kamer een 2- en 1-persoons bed, 2 rechte stoelen, een lomp breed fauteuil en een rond tafeltje. De badkamer met inloopdouche is netjes. Er is airco aanwezig die in het voor- en naseizoen uitgeschakeld is, de trage wifi is gratis, parket vloerbedekking en de verlichting is voldoende.

Ontbijt en Diner buffet: zeer uitgebreid.

Ons oordeel: We vinden hier de massaliteit afbreuk doen aan de 5* kwaliteit.

Stip Reizen

Zeer lekker eten, mooie ligging, gerenoveerd hotel

A. Verhaegen
4-2-2018

- zeer slechte matrassen, veren te voelen in je rug. Alsof je op een plank sliep.

- vriendelijk personeel

- opbergruimte in kamer zeer goed, veel legplanken en genoeg hangers.

- wifi op de kamer

- ontbreken van thermostatische kraan in de douche (afwisselend heet water en zeer koud)

- hygiëne kon wel beter.

Geweldig!!

Mel en Ryanne
15-10-2017

Een heerlijke vakantie gehad in dit hotel.

Echt een aanrader voor iedereen die een strandvakantie wil.

Personeel vriendelijk en het animatie team onvermoeibaar.

Om iets te ondernemen is het slim om een excursies te boeken. In de omgeving is verder niets te doen.

We boeken altijd all-inclusief... dit was een van de betere hotels wat betreft de diversiteit aan eten en drinken.

Er zijn zelfs kamer voor minder valide.

Voor ons was dit een top Hotel!

Super hotel. Alles tot in de puntjes geregeld.

Marijke de vries
10-6-2017

Het hotel ligt aardig afgelegen dus als je even een stadje in wil om rond te slenteren, dan gaat dat niet. We hadden een all in verblijf en kwamen niets te kort. Super nette kamer die elke dag werd schoongemaakt. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heel veel en lekker. Ik miste de kruiden en smaakmakers maar op zich was het goed en gevarieerd. De hele dag kun je wel ergens terecht. Ook een leuk animatieteam die de hele dag zorgt voor vermaak. Voor jong en oud. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Omdat er 1 zwembad ja met glijbanen enzo zijn hier vooral de kinderen te vinden. Bij het andere zwembad en bij de zee zie je dus bijna geen kind. Top vakantie! En er gaat een shuttle busje naar famagusta voor €3 retour als je er dan toch even op uit wil.

Dear Guest,

On behalf of Salamis Bay Hotel Management and staff we would like to thank for your nice feedbacks. We are happy to hear that you enjoyed your holiday and was happy with our hotel facilities.

Once again thank you for the nice review and we hope to see you and your family again in our hotel.

Yours Sincerely

Was simpel en niet voor herhaling vatbaar

John en Lissette
30-5-2017

Ligt echt afgelegen , bediening een 7 waren hele vriendelijke maar ook niet vriendelijke bij .

Bij ontvangst 00.15 u kamers niet klaar hebben in de hal moeten wachten op kamers , was zelfs 1 mevrouw bij die klaagde hier over bij de balie dat ze dit niet normaal vond en kreeg als antwoord " the more you press the longer it takes " en ja die achter de balie kan er ook niets aan doen maar dan geef je niet dit antwoord

We kregen als compensatie dat we de dag van vertrek 17.00 uur uit mochten checken maar daar heb je ook niets aan als je om 14.00 u opgehaald word .

Eten was te doen ontbijt was goed maar lunch en diner matig flauw van smaak en vaak koud

Dus alles met alles voor ons een rede hier nooit meer heen te gaan

Leuk voor een weekje.

Anoniem
21-5-2017

Voor een week prima plek. We hadden wel wat regen. Plek ligt echt in middle of nowhere dus je kan niet zomaar even ergens heen of winkelen. Dat is echt jammer.

Prachtig zwembad en strand. Ontbijt was perfect. Lunch en diner wisselend. Soms wat koud, Maar keuze is genoeg.

Dear Guest,

We thank for your feedbacks about your stay in our hotel. Your review will be taken into consideration by the related departments since our main objective is to increase our hotel quality and standards as well as our guest satisfaction.

Once again we thank for your review and hope to see you again in our hotel.

Yours Sincerely,

Redelijk goed tot goed, maar geen 5 sterren.

Scheffer
20-5-2017

Hotel is goed-veel voorzieningen. Eten is m.i. geen 5 sterren waard. Wordt goede sier gemaakt met alle desserts. Aantal personeelsleden loopt rond met een gezicht waaraan is af te lezen dat ze moeten werken. Wat niet kan is dat kinderen in de grote lobby aan het voetballen zijn en niemand er iets aan doet

(5 sterren toch)!

Hotel ligt vrij afgezonderd.

Dear Guest,

We thank for your feedbacks aboutyour stay in our hotel. Your review will be taken into consideration by the related departments since our main objective is to increase our hotel quality and standards as well as our guest satisfaction.

Once again we thank for your review and hope to see you again in our hotel.

Yours Sincerely,

Fantastische 45 jarige huwelijksviering

Th. Vorgers
12-2-2017

Over deze reis die ik had uitgezocht viel men van de ene in de andere verbazing.

Als opa en oma hebben wij toen ondanks negatieve reacties van mensen die er

zelf nooit waren geweest besloten naar het oostelijk gedeelte te gaan.

Toen we aankwamen in de receptie dachten we is dit wel waarvoor we hebben

geboekt met al dat marmer in de in de ontvangst.

Omdat we in het voorseissoen waren werden de water glijbanen direct geactiveerd.

Ondanks een recente brand was alles prima geregeld.

Daarom geen negatiefs kinderen mochten alles zelf regelen .

Guest Relations Department, Guest Relations Manager, 15-2-2017

Dear Guest,

Once again thank you for the nice review and we hope to see you and your family soon in our hotel.

Yours Sincerely

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salamis Bay in Famagusta / Magusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salamis Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.