Hotel Salamis Bay

40 reviews over Hotel Salamis Bay in het Nederlands

Voor 1 x prima

Debbie,
10-10-2018

Dit hotel wordt 5 sterren waardig aangeschreven bij touroperator.

Ligging: het ligt aan zee met helder water maar de bedjes staan zo op elkaar dat je eerst klimmend de zee moet in gaan.

Verder in de buurt is niks te beleven.

Weer: Heerlijk 29 graden

Eten: Personeel is vriendelijk maar het eten sorry iedere dag de zelfde snacks . Weinig keus in avond eten .

Kamer ruim en netjes

Animatie : doen hun best geen afwisselend programma

Als je niks wilt doen dan bruin worden prima vakantie als je meer wilt doen zijn er betere vakanties!

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie gehad

Pauline,
24-5-2018

Super goed hotel !!

Heerlijk eten ( niet ziek geweest en alles gegeten) Nette schone kamers.

Mooie zwembaden en prachtig strand.

Bij glijbanen toezicht.

Echt genoten!!

Nadeel is afgelegen en erg massaal.

Haden wij alleen last van met avond eten dat je soms in de rij moest staan:-( tip ga meteen om 18.30

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Zeker geen 5 sterren

MM,
14-5-2018

Slechte service, te massaal, weinig variatie in eten, personeel niet vriendelijk, weinig te beleven.

Mooie zwembaden, strand rustig met etages, dus voelt niet druk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Stip Reizen

Mooi hotel maar wel massaal

Hugo,
29-4-2018

Het hotel ligt in de middle of nowhere en bestaat uit een hoofdgebouw met een enorm grote lobby met receptie en restaurant en een aantal bijgebouwen en een casino. Naast diverse zwembaden is er ook eentje met een waterparadijs en een amfitheater. Onze kamer lag in een bijgebouw met twee verdiepingen waar geen lift aanwezig is. De kamer met balkon die we hadden was ca. 20 m2 en was voorzien van een wandmeubel gemaakt van licht eikenhout met klerenkast waarin met een ingebouwd gratis kluisje, koelkastje en flatscreen KTV. Verder staat op de kamer een 2- en 1-persoons bed, 2 rechte stoelen, een lomp breed fauteuil en een rond tafeltje. De badkamer met inloopdouche is netjes. Er is airco aanwezig die in het voor- en naseizoen uitgeschakeld is, de trage wifi is gratis, parket vloerbedekking en de verlichting is voldoende.

Ontbijt en Diner buffet: zeer uitgebreid.

Ons oordeel: We vinden hier de massaliteit afbreuk doen aan de 5* kwaliteit.

Gereisd met partner in april 2018

Zeer lekker eten, mooie ligging, gerenoveerd hotel

A. Verhaegen,
4-2-2018

- zeer slechte matrassen, veren te voelen in je rug. Alsof je op een plank sliep.

- vriendelijk personeel

- opbergruimte in kamer zeer goed, veel legplanken en genoeg hangers.

- wifi op de kamer

- ontbreken van thermostatische kraan in de douche (afwisselend heet water en zeer koud)

- hygiëne kon wel beter.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Geweldig!!

Mel en Ryanne,
15-10-2017

Een heerlijke vakantie gehad in dit hotel.

Echt een aanrader voor iedereen die een strandvakantie wil.

Personeel vriendelijk en het animatie team onvermoeibaar.

Om iets te ondernemen is het slim om een excursies te boeken. In de omgeving is verder niets te doen.

We boeken altijd all-inclusief... dit was een van de betere hotels wat betreft de diversiteit aan eten en drinken.

Er zijn zelfs kamer voor minder valide.

Voor ons was dit een top Hotel!

Gereisd met partner in oktober 2017

Super hotel. Alles tot in de puntjes geregeld.

Marijke de vries,
10-6-2017

Het hotel ligt aardig afgelegen dus als je even een stadje in wil om rond te slenteren, dan gaat dat niet. We hadden een all in verblijf en kwamen niets te kort. Super nette kamer die elke dag werd schoongemaakt. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heel veel en lekker. Ik miste de kruiden en smaakmakers maar op zich was het goed en gevarieerd. De hele dag kun je wel ergens terecht. Ook een leuk animatieteam die de hele dag zorgt voor vermaak. Voor jong en oud. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Omdat er 1 zwembad ja met glijbanen enzo zijn hier vooral de kinderen te vinden. Bij het andere zwembad en bij de zee zie je dus bijna geen kind. Top vakantie! En er gaat een shuttle busje naar famagusta voor €3 retour als je er dan toch even op uit wil.

Dear Guest,

On behalf of Salamis Bay Hotel Management and staff we would like to thank for your nice feedbacks. We are happy to hear that you enjoyed your holiday and was happy with our hotel facilities.

Once again thank you for the nice review and we hope to see you and your family again in our hotel.

Yours Sincerely

Was simpel en niet voor herhaling vatbaar

John en Lissette,
30-5-2017

Ligt echt afgelegen , bediening een 7 waren hele vriendelijke maar ook niet vriendelijke bij .

Bij ontvangst 00.15 u kamers niet klaar hebben in de hal moeten wachten op kamers , was zelfs 1 mevrouw bij die klaagde hier over bij de balie dat ze dit niet normaal vond en kreeg als antwoord " the more you press the longer it takes " en ja die achter de balie kan er ook niets aan doen maar dan geef je niet dit antwoord

We kregen als compensatie dat we de dag van vertrek 17.00 uur uit mochten checken maar daar heb je ook niets aan als je om 14.00 u opgehaald word .

Eten was te doen ontbijt was goed maar lunch en diner matig flauw van smaak en vaak koud

Dus alles met alles voor ons een rede hier nooit meer heen te gaan

Gereisd met vrienden in mei 2017

Leuk voor een weekje.

Anoniem,
21-5-2017

Voor een week prima plek. We hadden wel wat regen. Plek ligt echt in middle of nowhere dus je kan niet zomaar even ergens heen of winkelen. Dat is echt jammer.

Prachtig zwembad en strand. Ontbijt was perfect. Lunch en diner wisselend. Soms wat koud, Maar keuze is genoeg.

Dear Guest,

We thank for your feedbacks about your stay in our hotel. Your review will be taken into consideration by the related departments since our main objective is to increase our hotel quality and standards as well as our guest satisfaction.

Once again we thank for your review and hope to see you again in our hotel.

Yours Sincerely,

Redelijk goed tot goed, maar geen 5 sterren.

Scheffer,
20-5-2017

Hotel is goed-veel voorzieningen. Eten is m.i. geen 5 sterren waard. Wordt goede sier gemaakt met alle desserts. Aantal personeelsleden loopt rond met een gezicht waaraan is af te lezen dat ze moeten werken. Wat niet kan is dat kinderen in de grote lobby aan het voetballen zijn en niemand er iets aan doet

(5 sterren toch)!

Hotel ligt vrij afgezonderd.

Dear Guest,

We thank for your feedbacks aboutyour stay in our hotel. Your review will be taken into consideration by the related departments since our main objective is to increase our hotel quality and standards as well as our guest satisfaction.

Once again we thank for your review and hope to see you again in our hotel.

Yours Sincerely,

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salamis Bay in Famagusta / Magusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salamis Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.