Hotel Kaya Artemis

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°14°
Hotel Kaya Artemis
7,9

Kaya Artemis Hotel op Cyprus is geweldig voor tieners. Voor hen is er elke avond een disco en een speciaal 16+ zwembad. Genoeg zwembaden voor iedereen dankzij het aquapark op Kaya Artemis. Voor de kleintjes is er een peuterbad en miniclub. Zelf kun je naar het casino of het Turks stoombad. Op een zeer rustig deel in het noordoosten van het eiland.

78 reviews over Hotel Kaya Artemis in het Nederlands

Nooit meer!

C.J. Guijt,
8-3-2019

Vliegen bij touroperator hebben wij 2x gedaan. Ook dat; nooit meer. De vertrektijden zijn zo laat dat wij de 2e dag van onze vakantie dus om 04.30 uur bij het hotel aankwamen. Wauw, wat begint je vakantie dan lekker. Verder wordt je als blanke gediscrimineerd. Je moet veel langer wachten voor je een drankje krijgt aan de bar en vervolgens krijg je ook nog (als je niet oplet) B- kwaliteit, terwijl de Turken A- kwaliteit krijgen (wat in dit hotel, volgens touroperator, standaard zou moeten zijn). Verder is er , behalve waterskiën, helemaal niets te doen. Het eten is redelijk goed. De kamers redelijk. De terugreis was helemaal een ramp. Omdat andere Nederlanders eerder moesten vliegen was touroperator zo vriendelijk om ook ons al vroeg op te halen. Uren zitten wachten op het vliegveld en dan nog eens, midden in de nacht een overstap in Turkije. Al met al ben je daar ook nog eens 1,5 uur aan kwijt. Nooit meer touroperator en voortaan weer naar Spanje!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wij vonden het voor herhaling vatbaar.

Angelique,
1-3-2019

Super vakantie gehad. Daarom zou ik voor het eerst in m'n leven voor het eerst terug gaan naar een hotel, hadden geboekt, maar ontvingen helaas het bericht dat touroperator dit jaar niet meer via Schiphol vliegt maar via Maastricht. Dus de vakantie geannuleerd. Wij vonden de familiekamer (duplex) erg fijn. Deze kamer bevond zich in een bijgebouw. Wij sliepen boven, onze dochter op de uitgeklapte bank en onze zoon op een bed bij de vensterbank. Het eten was goed te doen en de toetjes waren erg lekker. Altijd plek gehad, soms niet 4 bedden maar hadden er eigenlijk ook maar 2 nodig aangezien we veel in het zwembad lagen en van de waterglijbanen gingen. Shows waren leuk/goed, werden helaas tijdens onze vakantie herhaald. Fijn dat je zelf flesjes water uit de koelkasten kon pakken.

Hopelijk gaat touroperator (of een andere touroperator) de reis weer aanbieden via Schiphol, dan komen we graag weer eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Lisa,
13-2-2019

Heel mooi resort! De medewerkers zijn ook erg aardig. Een minpuntje was het eten, maar voor de rest hebben wij een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2018

Stip Reizen

Lekkere strandvakantie, omgeving niks te doen

Mirella,
18-1-2019

Wij zijn hier in de zomer van 2017 en 2018 geweest. Mooi aan dit hotel: heerlijk zandstrand, gratis bedden en parasols , mooi zwembad, super waterpark. Bij het waterpark staan badmeester die alleen fluiten als je te langzaam het zwembad uitgaat. Verder zijn ze heel schappelijk. Iedereen mag van de glijbanen af. Geen gezeur over een minimale lengte. Onze jongste van 6 ging van de hoogste glijbanen af. Super leuk! Alles is all-inclusief. Alle a merken zoals baileys en Heineken. Heineken niet altijd even koud maar oké. Het eten is prima, meer dan genoeg keuze. Ijsjes lekker gratis. De kamers zijn klein voor 4 volwassenen en 2 kleine kids. Balkons stellen niks voor. Staan 2 stoeltjes op. Je kunt amper je kont keren. Jammer genoeg worden de strandbedden wel gereserveerd. Geen bed als je laat naar het strand/zwembad gaat. Minidisco was in 2017 geweldig met Nina, in 2018 niet zo leuk. Vliegtuigen met touroperator vreselijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Myrna,
18-11-2018

Top verblijf gehad! Ik verbleef samen met mijn vriend en nog een ander stel 12 nachten. Heerlijke vakantie, lekker warm, direct aan het strand, ultra all-in, beachclub, entertainment, het heerlijke eten en niet te vergeten; het vriendelijke personeel! Kortom, alles was top! Het enige nadeel is dat je niet in de buurt van een stad zit. Voordat je bij een supermarkt bent, ben je 20 minuten verder. Hierdoor waren wij eigenlijk vrijwel elke dag gewoon op het ressort te vinden. 1 dag hebben wij een auto gehuurd en zijn we richting de bergen gereden en richting de grotere steden. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Miep Rijgersberg,
28-10-2018

Een groot resort met prachtige zwembaden. Het eten was heerlijk en gevarieerd! Minpunten: Om 11 uur 's avonds begon de disco. Een ontzettend lawaai, dat tot 2 uur in de nacht voortduurde. De disco ligt buiten, zou binnen moeten zijn i. v. m. geluidsoverlast. Het personeel van de receptie was zeer onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of een andere vreemde taal. Terwijl er rijen stonden om in te checken, waren er 2 personeelsleden in een kamer aan het roken. Zeer klantonvriendelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Melanie,
8-10-2018

Wij vonden het fantastisch vooral het mooie strand en de heerlijke zeetemperatuur. Musthafa van gest service zorgde goed voor ons. Met pijn in ons hart gaan we vanavond naar huis en komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi hotel maar helaas een slecht management!

N. de Boer,
7-10-2018

Het is een fantastisch mooi complex. Alleen wordt er nauwelijks wat aan onderhoud gedaan. Op onze kamer was het gordijn, de wc bril en het douche putje kapot. Het eten was lekker en je kan alles krijgen wat je wil. Een prachtig zacht zandstrand met prachtig helder water. Er is veel te doen op het resort maar in de omgeving niets. Famagusta is wel leuk voor een dag maar dan wel in de oude stad. Het personeel is allemaal erg aardig en doen erg hun best maar de reseptie is waardeloos. We waren met drie personen en hadden twee dekens. Hebben vier keer om een extra moeten vragen. Bovendien stond er bij aankomst 1 iemand om 20 personen naar hun kamer te helpen. Dat was dus wachten of zelf je kamer zoeken.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

Agnes vd Bosch,
5-10-2018

het was voor ons de eerste keer all inclusive waarschijnlijk ook de laatste, het hotel is echt heel mooi gebouwd, als je van veel herrie houdt is het perfect overal is muziek dat is niet erg als die gelijk is maar in je rechter oor piano en links harde beat daar tussen door gillende rennende kinderen was voor ons te heftig je kan net zo goed op het centraal station gaan eten is een stuk rustiger. de turken zijn wat hun kinderen betreft nog effe erger dan de fransen ze mogen echt alles nu hebben wij niet tegen kinderen maar om nou te eten tussen rennende gillende en met stoelen gooiende is niet echt rustgevend het eten was op zich goed veel het zelfde, wij kwamen er te laat achter anders hadden we iedere dag voor een a la carte gekozen ben je ook van het gegil af er is er overigens maar 1 met verschillende petten de ene dag is het turks de andere vis kortom als je van veel herrie houdt prima wil je een relex vakantie niet hierheen gaan

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Genoten maar niet voor herhaling vatbaar.

Sandra,
26-8-2018

Mooie,luxe uitstraling van het hotel. Kamer ruim en schoon. Op de hoogte van dat je alleen op het ressort aangewezen bent,in de omgeving niets te beleven. Voor kleine kinderen een paradijs. Tijdens ons verblijf heel erg druk, geen rust waar dan ook. Bij het zwembad muziek en overal muziek. Veel Turkse gezinnen. Zwembad groot en mooi . Helaas ook hier handdoekje leggen, zo ook op de strand bedjes waarvan er heel veel waren. Prachtig mooi strand met een aflopende zee. Hygiëne van de toiletten op het strand en in het hotel en buiten op het park laat te wensen over. Personeel behulpzaam maar spreken geen Engels. Receptie en Quest relations niet behulpzaam en klantvriendelijk. Bieden late out check aan waarvoor je dient te betalen , maar blijkt niet mogelijk. Eten was goed, maar door de drukte ontstonden er lange rijen. Watersport activiteiten aan te raden, parasailen geweldig om te doen. Voor 5 sterren hadden wij er meer van verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaya Artemis in Famagusta / Magusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaya Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.