6,3

26 reviews over Hotel Crystal Rocks Holiday Village in het Nederlands

Kleinschalig hotel

Linda
15-4-2014

Kleinschalig hotel met erg leuke kamers. De ligging is niet ideaal, omdat je echt een auto nodig hebt om ergens te kunnen komen. Het hotel beschikt over alles wat je nodig hebt, zolang je voor all-in gaat. Het eten is echt een tegenvaller, waardoor wij vaker dan "normaal" uit eten zijn gegaan. Het is geen hotel om de hele vakantie te verblijven, je moet echt het eiland gaan verkennen met een huurauto. Gelukkig stond dit bij ons al op de planning, dus was het voor ons geen grote teleurstelling. Het zwembad is prima en het personeel is vriendelijk en goed aanwezig.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

aantrekkelijk zijn alleen de foto's

immy
1-7-2013

De prijs voor twee weken was zeer aantrekkelijk, de foto's waren prima en de recensies waren ook redelijk, wij wilde alles zelf met ogen bekijken iedereen heeft ten slot een anderen mening. Toen wij aankwamen in de nacht was de airco stuk, het is niet te doen in je huisje zonder airco. Het personeel kwam de volgende dag de airco maken, erg vriendelijk maar ze spreken geen woord Engels, Het personeel werkt elke dag keihard in de hitte. verder was de badkamer iets beschimmeld, en de kastjes van de keuken zijn leeg (niks van borden, bestek) je boodschappen moest je kopen in de lobby, anders werd het weg gegooid (is niet gebeurt). Eten is al een drama, het buffet is niet erg bijzonder, elke dag is een klein beetje anders en op=op! bij de bar is het ook niet veel anders dan snack en patat. Eten buiten de deur is niet echt mogelijk, wij zijn 2 keer naar Famagusta geweest om te eten en het Salamis hotel verder op en verder 3 excursies gemaakt waar we eten bij kregen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Super vakantie gehad!!!

Joke Lazic
9-11-2012

Na alle gelezen berichten over Crystal rocks moet je het toch zelf ervaren wij waren als 3 vrouwen en het is hier mooi het personeels was super lief vooral Theresa zij zat achter de receptie eten overheerlijk we hebben de kok dus ook de complimenten gegeven en fooi. Zo hebben we nog een Turkse bruiloft meegemaakt en de eigenaar is echt niet zo als hij er uitziet zijn uitdrukking is boos maar hij is behulpzaam. De schoonmaaksters zijn echt schatten en ze waardeerden echt de fooi die ze kregen en dit verdienen ze ook ze werken hard ook het bediende personeel maakt veel uren per dag daar en dan 7 dagen per week en dan moet je ook nog lachen ik denk dat wij hier dan niet zo vriendelijk zouden zijn naar een dag van 12 uur werken . Voor de prijs kun je daar echt een hele leuke week hebben.Zou zo weer gaan

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Carla
5-11-2012

wij waren blij met de voorgaande reacties zodat we ons goed konden voorbereiden. Dit betekent: waterkokertje mee, auto gehuurd en gegeten bij restaurant Californian. Dit ligt aan de hoofdweg ri Famagusta aan de rechterhand to de Adidas winkel. De service naar de gasten toe stelt niet veel voor. Behalve de schoonmaakster was er niemand erg aardig. Zeg gerust ongeïnteresseerd. Wij hadden 5 dagen een koude douche maar behalve wat aanwijzingen werd er niets aan gedaan. Dit zou een perfect hotel kunnen zijn als de tuinen beter werden onderhouden, het personeel goed geschoold werd (incl. de eigenaar), beter werd schoongemaakt. Als er niets aan gedaan wordt glijdt dit hotel af naar een sterrenhotel terwijl de ligging (aan het strand) perfect is. Wij hebben nog nooit zoveel afval gezien op straat en aan het strand. In Nicosia werd er gestaakt door de vuilnisophaaldienst: wij zijn weggegaan.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Fijn!

sara
4-11-2012

Een tip: wanneer je logeert in Hotel Crystal Rocks moet je zéker restaurant ALMIRA (aan de overkant van de grote baan) uitproberen. Heerlijk en goedkoop! Een leuke afwisseling met de ietwat eentonige en vettige hotelkeuken!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Perfecte plek om tot rust te komen en te genieten.

siebe
31-10-2012

wij kwamen savonds laat aan en werden door een vriendelijke nachtportier naar ons huisje gebracht.Huisje zag er goed uit alleen enige nadeel was dat de kraan niet werkte. Sochtends naar receptie , en de kraan werd direct gemaakt door een klusjes man. Personeel in de bediening moet een beetje los komen lijkt bang te zijn voor nieuwe gasten, eigenaar is erg onvriendelijk, berekend alles wat het kost en denkt niet aan gemak/plezier vakantiegangers. Zo was het Privestrand gesloten , en het Aquapark dicht omdat het te duur was om het te laten draaien(liepen toch een stuk of 15kinderen rond) . Het eten was goed , en snap niet waar de klachten vaak hetzelfde vandaan komen, iedere avond keuze uit vlees (2 soorten) vis en dat was te combineren met rijst of aardappelen en keuze uit 10 verschillende salade`s. De Toetjes zijn het grote geheim van dit hotel, wat zijn die lekker. Ligging hotel is redelijk afgelegen, 15min met taxi naar Famagusta (12 euro enkele reis),

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Zalige vakantie

Karin Vanvyaene
12-9-2012

Wij vertrokken met een beetje schrik naar dit hotel omdat we toch een paar slechte recenties hadden gelezen maar we hebben er een heerlijke tijd gehad. Ok het hotel ligt afgelegen maar dat vonden wij (ik met 3 twintigers) juist heel leuk. Het hotel heeft een privéstrand, een aquapark en zwembad. Je kan per dag een all inn nemen voor 25 €. Het eten was steeds lekker, wel altijd kip als vlees maar mij stoorde dat totaal niet. Je kan er ook altijd hamburgers eten, die zijn heel lekker en kosten slechts 6 €. Bij ons was er op zaterdag ook pitta te krijgen. Het park is prachtig aangelegd, de kamers werden netjes onderhouden, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben maar 1 dag een auto gehuurd en dat was toch duur, 70 €. Het was wel een hele leuke uitstap, mooi eiland. Voor de rest hebben wij ter plaatse genoten van zon, zee, strand, rust. We zouden alle 4 zo terug gaan, het was een goedkope en toch zalige vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Fijne vakantie gehad

Demey Chris
19-8-2012

Behalve internet en wifi die niet beschikbaar was, toch van een leuke vakantie genoten. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Prima naar ons zin gehad

Marga van Oosterum
6-8-2012

We zijn net terug van 14 dagen in Crystal Rocks Cyprus. Prima naar ons zin gehad, leuke mensen ontmoet. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Over deze accommodatie hadden vooraf al het e.e.a. gelezen, waaronder een aantal niet zulke positieve. Ons is dat 99% meegevallen. De "baas" was heel aardig en behulpzaam, evenals het overige personeel. Iedere dag nieuwe handdoeken en werd er schoongemaakt (badkamer kon beter, maar nadat we daar iets over hadden gezegd, hadden we niets meer te klagen). Verbeterpunt: shuttlebusje, want dat is toch wel een gemis. Deze accommodatie zou met een paar aanpassingen en beter beheer echt een topaccommodatie kunnen zijn.

Gereisd Met partner in juli 2012

leuk hotel mooi gebouwd

pmatenaar
8-7-2012

te ver gelegen vandorp en nogal afgelegen personeel vriendelijk mooie ruime kamers eten vaak het zelfde

Gereisd Met vrienden in juni 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Rocks Holiday Village in Famagusta / Magusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Rocks Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.