Hotel Limak Cyprus Deluxe

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Cyprus Deluxe Hotel biedt alles wat je wenst tijdens een luxe vakantie. Grote zwembaden met glijbanen, goed en afwisselend eten, gezellige animatie met shows in de avond en drankjes in overvloed. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Je zit vlakbij een fijn zandstrand. Bezoek de stad Famagusta met de shuttleservice van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Cyprus Deluxe voor je op een rij gezet:

Contact

40 reviews over Hotel Limak Cyprus Deluxe

• 8Nathalie Devaere18-10-2019

Voor ons geen 5 sterren waard

Wij hebben al betere 4 sterren gehad. Als je aan 10 personeelsleden een goede morgen geeft zegt amper de helft een goede morgen terug. Hier is het vooral eigen volk eerst. Sta je aan de bar te wachten aan het zwembad ( niet aan het strand) dan bedienen ze eigen volk eerst. De kamer is heel luxueus ingericht maar wij zagen niks van het luxe zwembad of de zee en zaten op de linkse kant op een muur te kijken en voor ons beplanting. Op de railing van het terras was er vogelpoep die daar dan ook heel de week blijven hangen is. Ook hadden wel mieren op de kamer. Het eten is enorm uitgebreid en lekker maar jammer genoeg lauw. Hebben 1 keer a la carte gegeten (20€/pp) heel lekker en eindelijk warm eten 😊 2 maal per week een pendelbus naar de stad waar we ook gebruik van gemaakt hebben. Voor ons een 4 sterren.

• 10Valeria Hermann17-08-2019

Fantastische ervaring.

Zojuist terug van 12 heerlijk dagen in Limak Cyprus. Het personeel is gastvrij en erg behulpzaam. Iedereen is vriendelijk en weet snel wat je bijvoorbeeld drinkt bij de lunch of bij het diner. Het complex is groot, maar dat is niet merkbaar. Er zijn verschillende zwemgedeeltes zodat iedereen zich verspreidt. Geen gedoe met bedjes “reserveren” en plaats voor iedereen. Door de ruime openingstijden van de diverse voortreffelijk verzorgde buffetten, was het nooit te druk. De animatie verzorgt veel activiteiten en geeft ‘s avonds bijna professionele shows. Alles wordt goed schoongemaakt. Er is personeel genoeg, zowel in de bediening als bij het zwembad als bij de animatie. En zoals gezegd, allemaal erg betrokken en vriendelijk. De zwembaden zijn goed aangelegd met ook schaduwplekken. De glijbanen zorgen vol veel waterplezier en het toezicht bij de glijbanen is zeer goed. Mooi strand met ruim voldoende ligruimte.

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 19-08-2019

Dear Ms. Hermann,

thank you for honoring us with your kind review. Your satisfaction with the holiday is the best reward for our efforts. We are happy to know that you enjoyed the stay entirely and had a remarkable vacation. It will be our pleasure to see you again at Limak Cyprus Deluxe Hotel.

• 9Luuk van prooijen09-08-2019

Fantastisch kinndvriendelijk en relax hotel

We zijn nu in bijna alle limak hotels geweest Maar dit vond ik toch echt de beste Dat komt vooral door de luxe in het hotel Aan het strand is het heerlijk geen steentje in het zand en de zee is super helder voor kinderen is hier van alles te doen een hele grote mini club een super leuk en vet waterpark een gamehal minidisco en kindershows naar de show is er altijd een fesstje goed georganiseerd maar de mensen moeten uiteindelijk de feestjes maken en in dit geval gebeurd dat te weinig Het eten is heerlijk en gevarieerd maar het eten is vaak wel elke dag het zelfde. De zwembaden er is genoeg zwemruimte en de tempratuur is prima maar het zijn 3 grote rechte zwembaden en dat vind ik wel echt een minpunt in heb liever wat variatie in de vormen van de zwembaden daarom een 8 De services is super vriendelijk Het is ook heel schoon in het hotel op te merken aan de wc’s de kamers zijn ook heel mooi en schoon bedankt limak cyprus

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 12-08-2019

Dear Luuk van prooijen,

• 9Laura06-08-2019

Luxe in Cyprus, beste vd Limak Hotels

Momenteel nog steefs in het prachtige limak hotel. Hier ontbreekt het je echt nergens aan. Alles is goed, eten uitstekend, elke dag veel keuze. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er zijn weinig nederlanders. Wel veel mensen uit Slovenië. Animatie niet nederlandstalig maar ze doen hen best elke dag. De feestjes na 22:30 zijn goed georganiseerd maar niet druk bezocht helaas. De meeste mensen komen hier relaxen ipv feest vieren. De zee en het strand zijn prachtig. De beste Limak ( de 4e voor ons) tot nu toe. Hou wel rekening met de prijs mbt massage, A La carte, shops en watersport. De prijzen liggen 3x hoger dan bij de andere Limak Hotels. Met name A La Carte restaurant veel te duur € 20,00 pp. en je hoeft er niet heen want het buffet is voortreffelijk. A la Carte restaurants zijn nagenoeg ook leeg. Wat jammer is aangezien het dezelfde keten is. Maar wat ons betreft: een fantastische relaxe vakantie hier op Cyprus

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 09-08-2019

Dear Laura,

We would be delighted to have you back in our house to provide you with the most refined hospitality experiences again at Limak Cyprus Deluxe Hotel.

• 9Anoniem03-08-2019

Dé vakantie waar niks moet en niksen mag.

Het hotel is prachtig en ruim opgezet. Mooie paden om naar het strand te wandelen. Het is ontzettend schoon. Mooi zwembad met prachtig uitzicht. Voldoende ligbedjes aan zowel het zwembad als aan het strand. Vanaf de pier een fantastisch uitzicht over het enorme hotel. Je komt aan niets tekort. Genoeg keuze uit eten & drinken. 's Avonds kan het erg druk zijn bij het restaurant want dan komen alle gasten hier samen. Overdag heb je hier geen last van want dan verdeelt het zich. De shows van de animatie zijn professioneel. Wij hebben The Lion King en Michael Jackson gezien. Heel erg mooi om naar te kijken. Wij zijn de vakantie begonnen met een heerlijke Hamam (turkisch bath, scrubbing and soap massage), vervolgens nog genoten van een Balinese massage en een Foot Scrub and Reflexology. De Spa is heel mooi ingericht en je waant kom helemaal tot rust. Een ideale vakantie voor als je even helemaal niets wilt: niks moet, niksen mag!

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 05-08-2019

Dear Guest,

Many thanks for choosing our Hotel and thank you for taking a moment to share your experience. We are delighted to receive your positive scoring, as nothing can be more gratifying than the gentle appreciation coming from our guests. Your satisfaction and comfort are our first priority.

• 8Tessa27-07-2019

Mooi, luxe hotel

De reis er naartoe is, mede door de tussenlanding op Turkije en het vliegen in de avond/nacht, vervelend. Rond 03.30 uur kwamen wij aan in het hotel. Het hotel maakt alles goed! Prachtig, groot en luxe opgezet. De kamers, zwembaden, de toiletten, het restaurant, de verschillende barretjes; alles is keurig schoon en wordt goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij konden, tegen betaling, de kamer nog de gehele dag aanhouden. Erg fijn met een baby van 7 maanden oud. Het hotel ligt afgelegen, dus 's avonds een stukje wandelen buiten het hotel zit er niet in. Het strand de zee en de pier zijn fantastisch. Schoon en helder water. Een heerlijk hotel voor een relax-vakantie.

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 28-07-2019

Dear Tessa,

• 8M schilderman22-07-2019

Mooi compleet resort.

Limak is een prachtig, luxe, groot en schoon hotel. Alles wordt er keurig bijgehouden. Het terrein is groot maar je kunt eventueel met een golfkarretjr van voor het hotel naar het strand achteraan het terrein. De zwembaden zijn groot, prachtig en schoon. De glijbanen super! Niet alle glijbanen zijn voor alle leeftijden toegangkelijk. Wij hadden met zijn vijven een zeer ruime 3 kamer-familiekamer waarbij iedere slaapkamer zijn eigen airco/tv en badkamer had. Er was genoeg animatie. Ik heb zelf iedere dag aan het waterpolo meegedaan. Niet iedereen spreekt even goed Engels, dat vonden wij wel echt een minpunt. Bij het strand kun je parasailen of jetskieen. Het zeewater is helder en de pier met zonnebedden en bar ziet er ook uitstekend uit. Het eten is goed. Ruime keuze en prima van smaak. Er is altijd wel ergens iets te krijgen, zelfs bij aankomst om 03.30 's nachts. Zeer geschikt voor een luie vakantie (hotel ligt erg afgelegen).

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 25-07-2019

Dear M Schilderman,

Our gratitude for your review and praising words dedicated particularly to our staff. We are happy that you enjoyed a remarkable holiday at Limak Cyprus Deluxe Hotel and are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

• 9johanna03-07-2019

Limak cyprus deluxe top vakantie

Hotel limak cyprus deluxe is een geweldig hotel service en het eten zijn geweldig niks te klagen. Kindvriendelijk hotel animatie team geweldig. Strand is ook geweldig eten gevarieerd hotel krijg5 van mij. voor ons een aanrader!!!

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 04-07-2019

Dear Johanna,

thank you for your gracious review. It is an honor for us to read that we contributed to an excellent holiday for you. We are looking forward to having you as our guest again at Limak Cyprus Deluxe Hotel.

• 9antoine27-06-2019

Fantastisch hotel

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Mooi hotel,gezellig annimatie. Voor iedereen is er wel iets wat leuk is. Heerlijk relaxen aan zee of aan het zwembad. Ik ben er in oktober zeker weer. En mischien volgend jaar weer. Limak Cyrpus bedankt.

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 28-06-2019

Dear Antoine,

Thank you for choosing to stay with us and we are glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to Limak Cyprus Deluxe Hotel in the near future.

Best Regards.

• 9Frankie25-06-2019

korte vakantie 7 Dagen

Pas terug van een korte vakantie goed hotel eten en drinken zeer goed kamers en personeel uit stekend ,bar personeel top niks is teveel super ,mooie zwembaden schoon en netjes ,ook een mooie en rustige zonnen weiden

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 27-06-2019

Dear Frankie,

With kind regards

0 tips over Hotel Limak Cyprus Deluxe

9 vragen over Hotel Limak Cyprus Deluxe

• Marjon Van Velzen, 26-08-2019

Temperatuur

Hoe is de temperatuur en het weer eind maart, begin april?

• Piet, 06-08-2019

Elektriciteit

Heb je een wereldspeler nodig?

Kv, 20-08-2019

Ja, is wel handig. Er is 1 stopcontact waar je met de gewone stekker in kan. De rest heb je een wereldstekker nodig.

• Bob Biesemans, 29-07-2019

jetski

hoeveel kost een helfuurtje op de jetski? en de parasailing?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV