Ayia Napa

Dagen regen876310000347

Reviews over Ayia Napa

Jennifer
    8-8-2019

Top locatie om te gaan stappen met vrienden aardige bewoners van 't eiland en ook onze hosted was top bij min punten die we zelf niet konden oplossen stond zij klaar en we konden al on excursies zo bij haar boeken, hadden contact via WhatsApp en werden ook op de hoogte gehouden van de ophaaltijd bij vertrek via WhatsApp. Top geregeld door touroperator

Gereisd Met vrienden in juli 2019

De beste vakantie tot nu toe!

Kim Withagen
    27-11-2018

Het was de leukste vakantie ooit. Het is een gezellige stad met leuke winkels, aardige mensen een prachtig strand met een mooie blauwe zee. Je kan er vanalles doen! Je hebt ook een leuk uitgaan’s gebied met barretjes in een leuke thema stijl. Heel gaaf om te zien. Zelfs de propers waren aardig en niet zo opdringerig. Ook is er een kermis aanwezig, zeker aan te raden om er is heen te gaan en vanaf het reuzenrad over de stad te kijken. Geweldig om te zien!! Ik raad het plaatsje agia napa zeker aan omdat er genoeg te doen is voor jong en oud. Wij zaten half pension maar zijn een paar keer uiteten geweest omdat er heerlijke restaurantjes in de omgeving zijn te vinden! Kortom de beste vakantie tot nu toe!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super vakantie die voor herhaling vatbaar is!

Manon S
    20-11-2018

Mooie omgeving, heerlijke temperatuur, super leuke restaurantjes en mooie stranden waar je heerlijk kunt genieten. De stad leeft 24/7. Een absolute aanrader om met vrienden naar toe te gaan! Ook als je van cultuur snuiven houdt.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geweldig

J. Kevers
    10-11-2018

Eind september 10 dagen naar ayia napa geweest, het was nog steeds geweldig weer en goed warm, geen enkele dag slecht weer gehad. Verder een prachtige blue lagoon in de buurt, veel te doen savonds op de boulevard, leuke bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt. Veel mooie baaien en het troodosgebergte makkelijk te bereiken met auto, alleen opletten met links rijden. Ook het archeologisch openlucht museum in paphos is de moeite waard!

Gereisd Met partner in september 2018

na 1x wel gezien

Leo&Chris
    21-9-2016

Mooi druk uitgaan gebied. Ontzettend veel winkels en barretjes. Voor iedereen wat wils. Diverse karaokebars, cocktailbars, gewone bars, eetgelegenheden te over en niet echt duur. De Cyprische cultuur is hierdoor, zeker in het centrum, verdrongen dus die moet je inlands zoeken. De directe omgeving is net als op andere middellandse zee eilanden een beetje dor en verlaten. De sfeer in Ayia Napa is goed. Het strand bij de haven is prima, verder is het veel rots en steen achtig. De mensen op het eiland zijn aardig en behulpzaam en, zelfs rond de toeristengebieden, niet opdringerig.

Gereisd Met partner in september 2016
Ayia Napa scoort een 6,8 uit 10, op basis van 128 reviews