Villa

4 reviews over Villa Thalassines in het Nederlands

Helemaal fantastisch

pieter
17-6-2015

Service op en top, iedereen is ontzettend vriendelijk. Niet gemaakt maar oprecht. Heerlijk. Villa's zijn top frontaal aan de zee, strand met privé zwembad welke elke dag wordt onderhouden. 3x per week wordt de villa van top tot teen schoongemaakt. Gezellige beachbar/restaurantje en winkel op het terrein. Absoluut kindvriendelijk. Aanrader. Komen hier zeer zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Geweldige vakantie

Danny
27-10-2011

Wat een geweldige plek ! Heerlijk koel huis, 2 badkamers, een prachtig zwembad en vanuit de open tuin loop je zo het prive strand op en de zee in. Palmbomen, lounchesets en ligstoelen op het strand. Alles is schoon, nergens is bebouwing te zien. Alles straalt rust en ontspanning uit. Huis wordt paar keer per week schoongemaakt. Medewerkers zijn heel aardig, warme ontvangst door eigenaar Andreas die zelf in een van de villas woont. Alles straalt luxe en kwaliteit uit. Van de mooie boxspring bedden tot de zeeppompjes in de douche. Van de open keuken met alles erop en eraan tot de grote breedbeeld flatscreen. Van de airco tot de gratis wifi. Alles klopt. Uitvalswegen zijn dichtbij, Agia Napa op 10 minuten rijden. Wij zijn heel tevreden en raden deze villa absoluut aan. Heerlijke ontspannen vakantie gehad !

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Ab-so-lu-te-ly Amazing!!!!

Eleni
9-9-2009

Warm Cypriotisch onthaal door de eigenaar. Prachtige villas met elk een eigen zwembad, veel privacy, 3 slaapkamers, 2 badkamers. Lakens/handdoeken worden om de paar dagen verwisseled, klusjesman voor tuin en zwembad. Als je wat nodig hebt staat het er zowat al voor dat je het verzoek hebt geformuleerd. Oj, vergeet bijna het belangrijkste; privee strand voor de deur, compleet met ligstoelen en rieten parasols, m.a.w. een oase van luxe en rust.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 09 2009 15:16:08 GMT+0000 (UTC)

Heaven!!!

Eleni
27-8-2009

Prachtige Villa, private pool, private beach, vriendelijke eigenaar en uitstekende service

Gereisd Met vrienden in april 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Thalassines in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Thalassines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.