Aparthotel Thalassaki Beach Resort

• Sauna
Meer aparthotel info

30 reviews over Aparthotel Thalassaki Beach Resort

• 7R.B Wesselink15-08-2010

Een goede plaats voor jonge mensen

Wat betreft thalasakki resort is dit zeker geen 4 sterren accomodatie,onregelmatig schoonmaak,bij ons de eerste 3 dagen niet.Niet geschikt voor oudere stellen veel jeugd dus veel lawaai in de morgen,ook word er regelmatig op je deur geklopt (dronken jeugd?)En informatie klopt niet wat betreft het strand bij thalasakki resort in het water veel stenen.lekker eten is het wel in Ayia Nappa veel goeie restaurant(Moo/Moo)

Gereisd met partner in juli 2010

• 7B Hoogenboom28-10-2009

niet bijzonder

Net terug van 8 dagen cyprus, we hebben ontzettend mooi weer gehad voor de tijd van het jaar. Het appartement was ok, maar daar heb je dan ook alles mee gezegt. Ik ben geen zeikert maar de bedden waren echt dramatisch en dat terwijl we echt even voor het uitrusten met vakantie gingen. op een gegeven moment hebben we de kussens van de slaapbank boven op de matrassen gelegt en toen ging het wel.

We hadden alleen ontbijt, was niet uitgebreidt maar goed te doen. Restaurants in overvloed waar je lekker kunt eten en alles op loopafstand. Wel waren er al veel pubs dicht. Dankzij het weer toch een toffe vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Veronique12-10-2009

Prima voor bed & breakfast

Thalassaki is een mooi aangelegd complex met een prachtig zwembad. Wij hadden LO geboekt en daar is het een prima hotel voor. Ayia Napa heeft een overvloed aan restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, dus All Inclusive zou ik niet aanraden. Het ontbijtbuffet was redelijk. Niet echt uitgebreid, maar voldoende. Kamer is verouderd, wel ruim, maar basic. Bij ons werd niet regelmatig schoongemaakt. Er liepen een paar miertjes. 1x had zich een heel leger in onze kamer gevestigd, maar daar werd gelijk actie op genomen nadat we dit bij de receptie hadden gemeld. Wij hebben fietsen gehuurd en alle mooie stranden in de omgeving bezocht. Bij het hotel zelf ligt een klein minder mooi strandje. Personeel is vriendelijk. Het animatieteam (1 jongen) doet heel erg zijn best, maar verwacht er niet te veel van. Trouwens, Ayia Napa heeft zoveel te bieden dat het zonde is in je hotel te verblijven! Wanneer je geen hoge eisen stelt aan de kamer, is Thalassaki qua locatie een aanrader, maar geen 4*.

• 7Bas en Barbera23-09-2009

super vakantie!

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Cyprus! Het aparthotel Thalassaki is inderdaad geen 4 sterren accomodatie. maar prima te doen. Wij hadden alleen voor ontbijt gekozen. Dat was een goede keuze, aangezien je in Agia Napa zo verschrikkeliijk lekker kan eten en er zoveel leuke tentjes zijn! Vooral de mexicaan op het plein is een aanrader. 's avonds kun je verder lekker stappen op het plein! Vooral square pub met live muziek is super! En natuurlijk moet je ook een keer een bezoekje wagen aan de vele karaoke bars! Lachen! verder hebben wij een tweetal excursies gedaan. een jeep trip door het Troodos gebergte (leuk, maar je krijgt niet echt waar voor je geld) en de catamaran tocht. Geweldig, jammer van de regen. Van diefstal hebben wij gelukkig niets gemerkt. Wij zijn eerder dit jaar bestolen uit onze hotelkamer in Mexico, dus wij hadden nu een kluisje gehuurd en namen verder alle waardevolle zaken iedere keer mee!

• 8Dorothee en Wim20-09-2009

Wel aardig, maar geen 4 sterren waardig

Wij zijn gisteren terug gekomen van Thalassaki.Leuk opgezet.Kamers groot,veel mieren,redelijk schoon,onregelmatige schoonmaak.Harde matrassen!!!!Fijn zwembad,strand rotsachtig.Inbraak-gevoelig complex,bij ons geprobeerd in te breken,bij anderen gelukt.Lekker rustig in het centrum,alleen luidruchtig hotel ernaast.Nauwelijks entertainment(prima),ongezellige bar's avonds.Overdag prima restaurant.Hooguit 5% Nederlanders.Ayia Napa erg leuk voor 1 keer!Huur een fiets!Goedkoop en leuk te doen, zo zie je nog iets!

• 8Ruud en Arianne14-09-2009

Geslaagde vakantie!!

Mooi complex! Ziet er keurig verzorgd uit. Mooi zwembad, dichtbij het strand....niet het mooiste strand (Nissie Beach)...daarvoor moet je echt ver lopen! Voorbij de haven heb je ook het grote Sandy Beach...is lopend te doen. Er loopt langs heel het strand een aangelegd pad...ideaal. Wij hadden een studio. Erg ruim! Bijna iedere dag komen ze schoonmaken en om de 2 dagen krijg je nieuwe handdoeken. Goed geregeld. Het ontbijt was oke. Er is altijd voldoende en genoeg keus...maar verwacht er niet te veel van.
    Ayia Napa is heel gezellig. Leuke eettentjes en barretjes waar je heerlijke cocktails kunt drinken (vooral de Kareoke Bar tegenover de grote supermarkt). Verder....huur zeker een auto en verken zelf het eiland! Aanraders: Cape Greko, dorpje Omodos, Kourion en de vele byzantijnse kerkjes in het Troodos. Prachtig eiland...heeft veel moois te bieden!

• 6Esther29-07-2009

Nooit meer !

Wij boeken altijd 4 of 5-sterrenhotels. Het ene hotel is natuurlijk beter dan het andere maar gezien de positieve beoordeling op Zoover hadden wij hoge verwachtingen van dit hotel. Helaas viel alles behoorlijk tegen. Het buffet was zeer karig en de kwaliteit viel ook tegen; weinig verse groente/ salade, droog oud brood, geen vers fruit. Wij vinden het prettig om tijdens onze vakantie te sporten en er zou een fitnessruimte zijn. Deze was er wel maar we troffen hier Poolse taferelen aan; benauwd (geen airco), hometrainer zonder zadel, een kapot stepapparaat, smerige matjes en halters. Het management zou dezelfde dag nog met een oplossing komen. Toen we 2 dagen verder waren, kregen we te horen dat we bij het buurhotel terecht konden. Hier was de fitnessruimte net zo griezelig. Uiteindelijk hebben we een 5-sterrenhotel gevonden waar we tegen betaling gedurende de rest van de vakantie konden sporten. De kamers waren stoffig en er liepen veel mieren. Gelukkig maakte het weer veel goed.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9fam. vd pijpekamp11-06-2009

he-le-maal goed

fantastische vakantie gehad 12 dagen all inclusive , he-le-maal goed . vriendelijk personeel echt super , lekker luieren , drinken, eten , uitgaan is daar ook goed geregeld , ben zelf op stap geweest met een paar engelsen en schotten , wat een feest ,,. eten tja ik ben wat dat betreft wel verwend hoor , verlangde na 3 dagen naar een super t-bone met friet , maar eten was wel lekker , maar eenvoudig . appartementen waren ook goed , airco alles was super . mooie badkamer , en als er iets was lostte ze het meteen op . kortom we gaan zeker terug ....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 8l.s18-05-2009

Aanrader!

Ik ben samen met een vriendin geweest in September 2008. Hotel is zeker een aanrader! Super ruime appartementen en schoon! We hadden ook altijd een ligbed...en daar hoefden we niet onze wekker voor te zetten. Het eten was ook prima. Niet mega uitgebreid maar wat er was, was lekker! De afstand naar het centrum kun je makkelijk lopend af. In de omgeving al veel winkeltjes e.d. maar als je doorloopt, loop je zo het bruisende uitgaans leven in. Wij hebben alleen nooit een avond door gebracht bij de bar van het hotel...

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Jeanet04-10-2008

Gewoon Super

Vannacht terug gekomen van een weekje zon met mijn zusje. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het hotel is zeer goed onderhouden. All-In gezeten, ontbijt en lunch wat eenzijdig maar diner veranderd dagelijks van thema (Cyprus, BBQ, Italiaans, Mexicaans enz.

Weinig nederlanders maar wel gezellige russen en tjechen. Verder ook een top animatie team en aardige barmannen.

Stadje zelf is erg leuk, de haven en het strand is prachtig. Uitgaan ook echt super, veel bars en clubs. En alles op loop aftand.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd met familie in september 2008

0 tips over Aparthotel Thalassaki Beach Resort