Géén boekingskosten

Meer appartement info

4 Reviews over So Nice

• 8Елена07-05-2013

Оригинальный отель

Отель очень оригинально и по дизайнерски оформлен. Подсветка разным светом в номерах и на улице - красиво, но может немного утомлять глаза. Номера очень комфортные, большие кровати, современная техника. В оформлении номера главным является белый цвет, но много стильных деталей - зеркала, столики. В номере есть набор для приготовления чая и кофе. В ванных комнатах чисто, есть халаты и тапочки. Питание хорошее, но не очень разнообразное в начале сезона (апрель, 2013). Есть свой ночной клуб и новый японский ресторан. Большая ухоженная зеленая территория, большой песчаный пляж. Приветливый персонал, говорят на английском.

• 8Stephanie Driessen24-01-2008

Wij zijn hier afgelopen jaar geweest, was een leuke en ontspanne vakantie. Het is direct aan het strand gelegen wat voor ons een vereisde was, we gaan nl graag en veel naar het strand. Verder is het er rustig dus we zijn helemaal tot rust gekomen! Een aanrader voor de standliefhebber en de rustzoeker dus!

• 8Carolina29-08-2006

So Nice Beach resort is een klein gezellig resort dat een hele mooie tuin heeft en een geweldig schoon en groot zwembad. Het resort ligt pal aan het strand. De studio is gezellig en beschikt over alles. Het personeel is erg aardig en behulpzaam en het eten in het poolrestaurant is prima. Naar Ayia Napa centre moet echter wel een bus of taxi worden genomen. Wij hebben echt een hele leuke vakantie gehad! Een aanrader!

• 5L.J. Dobbelaer08-08-2006

Hotel ligt erg afgelegen. De appartementen zijn erg klein en armoedig. Het zwembad en het strand zijn wel erg geslaagd. Alleen was het zwembadwater niet echt schoon. De annimatie was zeer magertjes, zeker voor de kinderer was er erg weinig te doen. Het eten was erg duur en slecht. Gezien reissom die voor deze accomodatie betaald is al met al een onvoldoende.

Appartement So Nice info

Het complex

• Adults onlytrue

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)