Appartement Senator

• Onvoldoende: 1 - 5

Herrie door zatlappen

Klaas Rijpsma
30-5-2017

Goede ligging, echter de hele nacht door herrie van bezopen jeugd. Rond het zwembad, in de hal. Bij klagen bij de receptie zeggen ze er wat aan te doen. Gebeurt niets. Bij een 2e keer bellen, word je uitgemaakt voor leugenaar. De herrie gaat gewoon door en er wordt niets aan gedaan. Kortom wil je nachtrust dan moet je hier niet boeken!

Oude reviews (archief)

Leuke vakantie voor jonge mensen

Dorien
31-5-2012

Het appartement zag er prima uit, schoon, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. In zomermaanden erg warm maar fijn dan er twee (niet al te grote) zwembaden bij complex zijn voor de verkoeling. Strand is een end weg. Barstrip is om te hoek en 5 minuten verder het centrum. Mensen achter de balie zijn een beetje vreemd maar wel aardig. Het is rustig en de bedden zijn prima. Ruime keuken met grote kookplaat en zelfs een oven! Wij (als jong stel) hebben ons hier prima vermaakt. Er zitten weinig tot geen Nederlanders maar op die manier is het ook wel eens leuk om mensen met andere nationaliteiten te leren kennen!

was leuk maar blijft bij deze ene keer

bibberhaai
4-6-2010

Zijn van 23-30 mei geweest, gebouw ziet er netjes uit leuke entree waar je gelijk het zwembad ziet liggen. Kamers zien er ook netjes en verzorgd uit, wij zaten in kamer 202 aan de weg met groot balkon waar je gezellig kan zitten en alle mensen voorbij ziet lopen.

Zwembad met hele waslijst wat je allemaal niet mag, maar met goede ligbedden en voldoende parasols..

Maar ik denk dat het in de zomer te heet is bij dat en dan is het best wel een eind lopen naar het strand. Het enige nadeel is dat er veel Engelse jongeren zitten die veel herrie maken en zich ook een soort van Russisch gedragen.

Verder is Cyprus een heeeeel duur land (vind ik), maar hebben heerlijk gegeten bij “Markus” aan de haven, verder nette slagerij (Piggy) in de buurt van complex.

Al met al een redelijke vakantie gehad maar voor ons geen Cyprus meer!!

erg slecht hotel in 2000

geen service (wij gingen 3 dagen met een cruise en dan weer terug nr hotel: laat je koffers maar 3 dagen bij de pooltafel staan...? alsof ze dan niet wegzijn!?) smerige kamers, veel beesten. Diverse complexen een stuk uit elkaar. Bij zwembad alleen maar zatte engelsen in en om het zwembad en lam op de grond, slapend.

We hebben een aantal aanbieders voor Senator voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Senator in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Senator zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Senator scoort een 4.11 uit 10 op basis van 4 reviews.