9,3

12 reviews over Hotel Sancta Napa in het Nederlands

Wessel
13-7-2018

Net terug uit Cyprus, mijn vriendin en ik hebben ontzettend genoten van deze vakantie. Alles was top geregeld in het hotel. Elke dag werd je kamer netjes verschoond, heerlijk en veel gevarieerd eten. Het personeel was super vriendelijk en wou dat je niks tekort kwam. Wat wij zo fijn vonden is dat alles zo dichtbij was, het strand was 2 minuten lopen en het centrum 5 minuten. Wij hadden een all-in vakantie dus als we wouden eten konden we makkelijk terug naar het hotel lopen. Het water was heerlijk warm. De prijzen in het algemeen zijn vrij normaal tot iets goedkoper. We hadden een quad gehuurd voor 2 dagen wat maar 80 euro kostten, dat betaal je vaak in andere landen voor 1 dag (dit was wel wat goedkoper omdat wij er vroeg in het seizoen waren). Heerlijk getourd over het hele eiland, een echte aanrader! Top vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2018

Top vakantie!

Peskens
12-7-2018

Net 1 dag terug van 10 dagen hotel Sancta Napa in Ayia Napa.
Een top vakantie! Ik ben zelf werkend bij reisbureau. Mijn vriend en ik wilde een keer wat anders. Mijn oog viel op een Suneo club hotel, omdat ik hier al goede ervaringen mee had. Het was erg lastig te beoordelen omdat op internet weinig nieuwe recenties staan en veel oude foto's van het hotel. Maar wat was het super! mooi, goed hotel. Super vriendelijk personeel, heerlijk eten elke dag weer, wat zeker niet verveelde. Top locatie, 2 minuten lopen van het strand en de haven en op 5 minuten loopafstand van een levendige centrum. Vooral veel Engelse en Zweedse familie's en een aantal jongeren maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Het is een aanrader om een auto of een quad te huren en bezoek onder andere het prachtige strand van Nissi beach of een van de andere baaitjes. Let op stekker type G, verkrijgbaar bij de receptie voor €2,50.

Gereisd Met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

ingrid en ed
25-10-2009

Netjes en goed verzorgd hotel. Elke dag schone handdoeken. Eten prima in orde. Zwembad goed onderhouden. Perfecte ligging, paar minuten lopen van centrum en de schitterende haven. Aanrader is om naar Nissi Beach te gaan, een oogverblindend strand en zee, water zo helder. Ook aanwezig voor liefhebbers op het strand, een DJ bij Nissi Bay, mixed muziek lekker aan elkaar. Zeker voor ons voor herhaling vatbaar, we hebben 12 heerlijke dagen gehad!!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Echt genoten

Hermen van Laar
10-9-2009

Prima hotel. Netjes, verzorg en zag er mooi uit. Het zwembad is gewoon pergect. Schoon en goed onderhouden. Het personeel is ook erg vriendelijk. Verder heeft het hotel een goede airco en nette kamers met een prima blakon. Ook de ligging is perfect. Een klein minpuntje is wel de bedden. De matrassen waren erg slecht. Dit hotel is zeker een aanrader !!

Gereisd Met partner in september 2009
2008

De kamers zijn enigszins verouderd, al is een gedeelte van

Gonnie
7-6-2008

De kamers zijn enigszins verouderd, al is een gedeelte van de kamers gerenoveerd. Het personeel spreekt niet erg goed Engels en aan de receptie is niet iedereen even behulpzaam. In het restaurant is het personeel vriendelijk. Het hotel ligt vlakbij het strand en het centrum. Wij krijgen een kamer met zijzeezicht, terwijl we een tuinkamer hadden geboekt. Het eten in het restaurant is erg goed, er is veel keus. Het zwembad is mooi met veel ligstoelen eromheen. De schoonmaak is niet erg goed. Maar over het algemeen was ik tevreden over dit hotel. Nadeel is dat 95 % van de gasten Russisch is en de meeste hiervan hebben geen normen en waarden en verpesten het ook voor andere vakantiegangers. Er is overigens geen satelliet tv op de kamers, terwijl dit wel in de gidsen vermeld staat. Er zijn alleen een paar Cypriotische zenders te zien.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 07 2008 13:54:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor een strand- en uitgaansvakantie is dit een goede

V. in 't Veen
12-5-2008

voor een strand- en uitgaansvakantie is dit een goede bestemming.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

wij zijn in dit hoetel geweest van25 sept tot 5 okt 2007

kristine
9-10-2007

wij zijn in dit hoetel geweest van25 sept tot 5 okt 2007 ,we hadden het er naar onze zin ,juist het bad is wat verouderd ,en vergget niet een adabtor mee te nemen,het eten was ook dik inorde

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Heel vriendelijk personeel, goede ligging (tussen het en

Z.C.A. Wijnakker
15-7-2007

Heel vriendelijk personeel, goede ligging (tussen het strand en het centrum in). Ontbijt was wat minder; droge broodjes en weinig afwisseling. Daarnaast waren de kamers wel aan een opknapbeurt toe (met name de badkamer bij ons). Elke dag wel nieuwe handdoeken maar de bedden werden alleen 'rechtgetrokken'. Over het algemeen raad ik dit hotel aan als je gaat voor logies/onbijt.

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

Sancta Napa was een leuk hotelletje met behoorlijk wat in

Leon en Carla
6-12-2006

Sancta Napa was een leuk hotelletje met behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Het bedienend personeel in de bar en achter de receptie was erg vriendeljk. 's Avonds was er niet veel te beleven in het hotel. Wij waren in ieder geval blij dat wij geen All-in hadden. In Ayia Napa daarentegen viel genoeg te beleven. Hotel stond op een steenworp afstand van het prachtige strand.

Gereisd Anders in december 2006

wij waren in mei 2006 8 dagen in dit hotel

Henriétte
6-6-2006

wij waren in mei 2006 8 dagen in dit hotel.het is ons prima bevallen ,schone kamer,aardig personeel en de ligging vlak tegen het drukke centrum maar zonder de lasten daarvan is prettig.in mei was het er nog erg rustig.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sancta Napa in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sancta Napa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.