Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
7,8

13 reviews over Appartement Petrosana in het Nederlands

Uitstekend complex vlakbij het centrum

erichusk
11-8-2015

Het complex bestaat uit 3 gebouwen, namelijk A, B en C en deze liggen allemaal rond het zwembad.

We hadden een 2 kamer appartement geboekt en deze zijn zeer netje, schoon en ruim. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt. Er zijn voldoende ligstoelen bij het zwembad en je hebt een hotelbar bij het zwembad.

Personeel is super aardig en behulpzaam. Dank je wel voor de mooie tijd en jullie vriendelijkheid. Top !!

Ik zou het liefst uitstekend geven als beoordeling, echter is er in het complex 1 groot minpunt, dat is de airconditioning. Cyprus is zeer heet en dan kun je niet zonder. Heb je een 2-kamer appartement dan is er in elke kamer een aparte airco en je moet per unit betalen. Niet verplicht, maar toch noodzakelijk.

kosten zijn per aparte kamer € 6,50 per dag, dus dat is dan 2 x 6,50 per dag als je 2 kamers hebt. Verder heb je wel weer gratis wifi over het hele complex.

Kortom toch een geweldige vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015
2008

Zwembad, Bar, en knappe kamers

Mark
5-8-2008

Wat een lekker appartement is dit, zou het iedereen aanraden om hier hun vakantie te gaan doorbrengen, je hebt hier maar 44 appertementen dus je hebt niet of nauwlijks last van andere mensen over het algemeen waren er veel jongeren toen wij daar waren (25-07-2008 tot 01-08-2008), maar het is zeker ook goed te doen voor mensen met kleine kinderen. personeel is erg vriendelijk en je wordt er goed geholpen. Het uigaanscentrum is op loop afstand en nissi beach is goed te doen met een taxi ongeveer 8 euro. Drinken is vergelijkbaar met wat het hier in nederland kost, het eten is iets goedkopen en zeker niet minder als in Nederland.

Gereisd Anders in augustus 2008
2007

Deze zomer hebben wij 2 weken in Petrosana verbleven en is

Wj & Rwn
24-8-2007

Deze zomer hebben wij 2 weken in Petrosana verbleven en het is ons prima bevallen! Ruime kamers wel erg eenvoudig ingericht, ruim balkon. Zwembad is ook echt super, gezellige poolbar waar je overigens ook goed kunt eten! Ligging naar het uitgaancentrum is ideaal, 50 m lopen. De betere restaurants en de winkels liggen wel op 10 minuten loopafstand. Het strand ligt ook echt net iets te ver om te lopen met warm weer. Kleine 10 minuten met de taxi en je ben op NissiBeach. Hou er wel rekening mee, dat er bijna tot geen Nederlanders zijn. Alles is Engels, Irish en Schots georienteerd.

Gereisd Met partner in augustus 2007

2 weken geleden ben ik samen met mijn vriendinnen naar we

Linda de Boer
13-8-2007

2 weken geleden ben ik samen met mijn vriendinnen naar Cyprus geweest, we verbleven in appartement Petrosana. Het appartement is zeer groot met een heel groot balkon. Als we iets vroegen bij de receptie kwamen ze ons meteen helpen, echt heel vriendelijk waren ze! Het enige nadeel was de airco in de slaapkamer. Zo hadden we het in de slaapkamer heel koud en was het in de 'woonkamer' warm. Het zwembad best groot en het eten en drinken bij het barretje waren heel lekker. Wij vinden Petrosana een absolute aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Prima app!! Wij kwamen hier terecht door een overboeking

M&R
8-8-2007

Prima app!! Wij kwamen hier terecht door een overboeking bij Euronapa, we hebben niks te klagen gehad, grote kamers, groot balkon, leuk zwembad met bar, ligging is prima! Paar min van de barstraat en restaurantjes etc. Onze kamer was netjes, groot, schoon, alleen wel een slechte douche! Leuk appartement, alleen weer weinig nederlanders!

Gereisd Anders in augustus 2007

Wij (29 jaar) zijn er geweest in juli 2005

Hans-Christian van Leeuwen
23-6-2007

Wij (29 jaar) zijn er geweest in juli 2005. Ligt niet midden in het uitgaanscentrum, dus ook geen last van de herrie, maar dicht genoeg om te lopen. ca. 5 min. Prachtig zwembad en ruime appartementen. Ook erg handig is de supermarkt recht tegenover de appartementen. Strand is op loopafstand 5-10 minuten.

Gereisd Anders in Sat Jun 23 2007 20:41:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Hartstikke mooi 2 kamer appartement, lekker ruim, groot 2

L. Mostaard
28-10-2006

Hartstikke mooi 2 kamer appartement, lekker ruim, groot balkon, simpele keuken, grote slaapkamer met 2 1 persoonsbedden, kleine maar ruim genoeg badkamer met bad. Vriendelijk en behulpzaam personeel, 24 uurs receptie. Supermarkt aan de overkant, paar minuten lopen naar centrum en bank. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Mooi en schoon zwembad. Appartement werd elke dag goed schoongemaakt. Zeker een aanrader, wij gaan nog een keer.

Gereisd Familie in oktober 2006
2005

september 2004 zijn wij in Petrosana geweest, het was Het

Marjolijn
16-7-2005

september 2004 zijn wij in Petrosana geweest, het appartement was ronduit waardeloos! Het was denk ik het laatste appartement wat beschikbaar was... De verlichting in de slaapkamer bestond uit een verhuisfitting aan het plafond, dus als je 's nachts naar het toilet wilde moest je of met je ogen dicht lopen of in het donker! De badkamer had allemaal zwarte voegen en randen... Gelukkig is Dettol wel betaalbaar op Cyprus, dus daarmee maar ontsmetten. Bedden waren kapot,verf op de muren was er afgebladderd.... Al met al een zielige vertoning voor 900 euro!!!! Dan al niet te praten over de brievenbus die je in het complex kunt gebruiken... Nou de kaarten die wij hebben verstuurd in september, kwamen aan met de kerst! Ga een keer bij de mexicaan eten die boven het park zit! En dan vooral met de opening van het Aya napa festival!!! WAANZINNIG!!!! Je zit echt perfect voor het vuurwerk!

Gereisd Anders in juli 2005

Prima vakantie gehad in Petrosana

willem
23-6-2005

Prima vakantie gehad in Petrosana....

Vriendelijke mensen, leuke bar, top omgeving! Lekker rustig en toch zeer dicht bij het uitgaansleven! ( 5 min. lopen.

Door een overboeking hebben we wel twee keer moeten verplaatsen binnen het complex, maar dat mocht de pret niet drukken. Tip: Vraag aan Jorgos Of hij een traditioneel cypriotische maaltijd in elkaar wil zetten. Hij verzorgt een paar dagen later een geweldige maaltijd, waar zijn hele fam. aan mee werkt.. Da's nog eens (griekse) gastvrijheid.. ( tegen een zeer vriendelijke prijs). Overigens is de weekelijkse bbq ook een aanrader.. Ben eigenlijk niet van het masale vermaak, maar dit was zeer "low-profile" gezellig met z'n alle een hapje eten... TOP!!

App. zijn schoon en hebben een prima ligging. Airco doet het prima, dus ook geen lange zweterige nachten... gewoon lekker slapen!

Een echte aanrader in de leeftijd cat: 20-35

Gereisd Anders in juni 2005

Een overboeking bij aankomst maakt het dat we in een in we

vakantieganger
4-4-2005

Een overboeking bij aankomst maakt het dat we in een studio geplaatst werden i.p.v. in een 2-kamerappartement. Hier werd verder weinig moeite voor gedaan door het personeel, we werden aan ons lot overgelaten. De ligging t.o.v. het strand is echt te ver, je bent toe gewezen op de (dure) taxi's. Het plaastje Ayia Napa is op het jongere Engelse publiek gericht maar kan best gezellig zijn.

Gereisd Anders in april 2005

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petrosana in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petrosana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.