Aparthotel
Aparthotel Panas (Tourist) Holiday Village

We hebben een aantal aanbieders voor Panas (Tourist) Holiday Village voor je op een rij gezet:

36 reviews over Aparthotel Panas (Tourist) Holiday Village in het Nederlands

Prima vakantie gehad, een aanrader om heen te gaan

R. van Steen
29-7-2018

Ligging in Aya Napa: 1 straat verwijderd van het centrum. Centrum is levendig, uitgestrekt, met veel winkeltjes, supermarkten en restaurants. De boulevard aan het strand is in aanleg. Er ligt al wel asfalt, maar verlichting moet nog aangesloten worden en stranden worden komend jaar bij gemaakt. Tegenover het hotel is een supermarkt die tot 02.00 uur open is, goed assortiment. Prijzen frisdrank idem als in winkelstraat, andere producten kan wel schelen. Lokale producten met zelfde kwaliteit (melk) zijn goedkoper en net zo lekker. Het hotel: prima! Goede ontvangst, al het personeel erg aardig en harde werkers. Ons appartement (nr. 1502) lag perfect aan het zwembad, met uitzicht op zee. Appartement ruim, netjes en schoon. Goede airco, inventaris voldoende. Bedden in slaapkamer en woonkamer prima, misschien matras iets hard, maar vind ik persoonlijk beter dan een zacht matras. Niemand heeft rugklachten gehad. Drie keer een reparatie nodig

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

prima!

mevrouw Bouwman
6-11-2013

We verbleven in app op basis van logies. Achteraf spijt dat we niet all in hadden gekozen. Eten was prima, de mensen vriendelijk! Ligging wat verder van het centrum en zandstanden ong 20 min lopen dus prima te doen.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Prima complex voor een vakantie in Ayia Napa

Patty Kleinman
12-7-2013

Samen met een vriendin 12 dagen verbleven. Appartement op de begane grond, netjes ingericht. Badkamer prima, keuken prima, bedden prima. Het was erg warm dus de airco veel aangehad. Wij hadden alleen de overnachting, ontbijt en dergelijke kochten we bij de supermarkt naast het complex. Boodschappen zijn duurder dan in NL. Alle dagen mooi weer gehad en voornamelijk aan het zwembad gelegen. Zwembad temperatuur had kouder mogen zijn want van echt afkoelen was geen sprake. Voldoende bedden bij het zwembad, groot genoeg zwembad voor alle aanwezigen en relaxte sfeer. Af en toe een broodje gegeten bij het restaurant op het complex en dat was erg lekker. Strand is op loopafstand en erg mooi. Vanuit het complex ben je lopend binnen 10 minuten in het centrum. Het complex is rustig gelegen maar op ideale afstand van de drukte.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne zon en strandvakantie

John Manshanden
6-11-2012

We gingen naar Cyprus voor een zon en stranvakantie om lekker te luieren en te genieten van de zon in het naseizoen. Personeel (Julita aan de receptie) erg vriendelijk en service gericht. Prima, enthousiaste schoonmaakster.Elke dag schoonmaak en veel linnenwissels. Inrichting van de kamers is wat gedateerd, maar prima bedden. We hebben voor een prikke fietsen gehuurd, dan zie je veel meer. Of voor 1 euro pp naar Lanarca...Kan me voorstellen dat in het hoogseizoen de engenlsen en russen lawaaimakers zijn. Nu was het erg rustig, terwijl het hotel vol zat. Dit gedeelte van Cyprus ademt inderdaad tourisme uit en weinig Griekse/Cypriotische geschiedenis. Conclusie: Voor een strandvakantie prima locatie. We hier hebben (eenmalig) genoten.

Gereisd Met partner in Sun Oct 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

Jannie
11-10-2011

Leuke appartementen, we hadden een erg royaal balkon, groter dan de buren om ons heen. De bedbanken in de woonkamer waren vrij hard, maar die van de slaapkamer waren oke. Er werd dagelijks schoongemaakt en bijna elke dag kregen we schone handdoeken. De tweede en derde avond hadden we last van lawaai, de buren stonden buiten, dat klonk net of ze IN onze kamer stonden. Het waren Engelsen, die staan erom bekend in Cyprus. We hebben er later geen last meer van gehad. Zwembad was prima, naar het centrum toe lopen was 10 minuten ongeveer, de eerste restaurantjes en winkeltjes vind je op 5 minuten. Je kunt goed op stap in Agia Napa, het bruist er vanaf. De restaurants verschillen erg van elkaar, maar niet echte topkwaliteit. Elke dag bloody hot, maar geen wolkje aan de lucht :) mooie stranden zijn een eindje lopen. Eten en drinken zijn dezelfde prijs als in NL, supermarkten zijn erg duur! (potje Jam: 2,50 Pasta: 3,00 )

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Aardig, maar 1x is genoeg

Hans
6-10-2011

Vrij groot complex met meerdere blocks appartmenten, aan 2 zijden van een straat gelegen. Mooi groot zwembad met genoeg ligbedden. Wij hadden enkel ontbijt, wat na 8 dagen wel erg eentonig werd. Veel Russen en Engelsen die soms ergerlijk luidruchtig waren. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. 5 minuten lopen naar restaurants. Centrum op een kwartier. Weinig (begaanbaar) strand in de direct omgeving. Omdat we pas op vertrekdag om 19.00u opgehaald werden en de kamer om 12.00u moesten verlaten, konden we de kamer houden tot 17.00u voor € 25,- zodat laatste dag in ieder geval een hele dag was. Wij gingen uitsluitend voor een zonvakantie en die hebben we ook gehad, maar het zal wel bij een éénmalig bezoek blijven.

Gereisd Met partner in september 2011

leuk, gezellig

Horst
17-9-2011

We hebben een erg leuke vakantie gehad in dit hotel, prachtig zwembad, hotel was centraal gelegen bij winkeltjes, eten was ook goed, voldoende keuzes bij ontbijt, lunch en diner..dus niks te klagen gehad. Strand is wel iets verder weg, maar er gaan regelmatig bussen die dan 1 euro kosten en dan ben je zo bij Nissi Beach.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Plek voor bierdinkende feestgangers

Ruud van Es
29-8-2011

Als je wilt feesten is Aya Nappa prima bestemming. Heeft niet veel met Cyprus te maken. Panas wordt bevolkt door overwegend engelse en russische vakantiegangers. All Inclusive is mogelijk, wij hadden enkel ontbijt. Kwaliteit van het eten is echt onder de maat. Geen variatie en echt fabrieksmatig bereid. Geen liefde voor koken. Ligging aan zee, met het juiste appartement is dat erg fraai. Zand Strand is stukje lopen, uitgaanscentrum is ook stukje lopen. Voor de gemiddelde feestpuber te ver denk ik. Veel taxi's. Panas ligt in grote bouwput. Ik zou zowel Aya Nappa als Panas niet aanbevelen voor mensern die graag kennis maken met Cyprus. Als je een auto hebt en bereid bent elke dag er op uit te gaan is er genoeg te doen. Als je even je best doet zijn er genoeg rustige plekjes te vinden. Maar daar moet je wel wat voor doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

super ligging !

Linn
14-6-2011

Goed hotel, leuk met laagbouw en geklsurde huisjes.groot balkon.Goede ligging, net buiten het centrum en toch goed aan te lopen(15min) ligigng gelijk aan de zee, wel een klein stukje naar rechts lopen om bij een strand uit te komen. personeel een beetje stug. kamers in orde, met airco, klein 2pits gasstelletje, verder alles aanwezig, bedden slapen goed,kussens wel wat dun. binnezwembad, fitness en sauna aanwezig. ontbijt uitgebreid van cake tot fruit en van worst tot jam.en ja ok engels ontbijt. Wifi aanwezig!

Het hotel ligt in een groene tuin, prachtige bloemen en planten.

Gereisd Met partner in juni 2011

Voor ons geen Panas meer

Piet
26-7-2010

Het is niet slecht, maar ook niet goed. Gasten: vooral jonge russen en engelsen (rumoerige) De indeling is gedateerd, de schoonmaak is zeer matig, de bedden slecht. Het zwembad is groot en mooi, voldoende ligbedden, vlak aan de kust, maar voor een zandstrand (Nissi of achter de haven) moet er toch een half uur gelopen worden. Wij hebben er niet gegeten, het restaurant zag er niet al te gezellig uit. Het centrum is 30 minuten lopen, maar via de grote weg loop je al snel langs winkeltjes en restaurants. Veel uitgaansmogelijkheden in het centrum. Wij vonden slecht twee restautrant met een Griekse uitstraling. Wij zijn andere griekse eilanden gewend, waar service, vriendelijkheid, schoonheid en eten op een beter niveau lagen. Liever weer terug naar het echte Griekse leven. Wie er sec heen gaat voor het uitgaansleven zal er een prima vakantie beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Panas (Tourist) Holiday Village in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Panas (Tourist) Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.