Hotel Nissi Park

We hebben een aantal aanbieders voor Nissi Park voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen

1 review over Hotel Nissi Park in het Nederlands

Nissi Park hotel is een kleinschalig hotel dat op loopafstand van het prachtige Nissi beach ligt. Het centrum van Ayia Napa ligt 2,5 km verder. Het hotel ziet er goed verzorgd en schoon uit.

De kamers zijn klein en gehorig, maar wel schoon. Wij waren met 3 personen (2 volwassenen en een kindje van 2 jaar). Het hotel heeft twee verwarmde zwembaden, waarvan één kinderbadje. Verder is er ook een speeltuintje aanwezig.

Het personeel is supervriendelijk en het eten (wij hadden ontbijt en diner in buffetvorm) is uitgebreid en prima.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nissi Park in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nissi Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nissi Park scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.