Hotel Nestor

Meer hotelinfo

21 reviews over Hotel Nestor

• 8Saskia29-08-2012

Heerlijk!

Het hotel heeft een prima ligging, alles op loopafstand! Eenprachtig en best groot zwembad, heerlijke ligstoelen eraan en alles zag er erg mooi en schoon uit. Kamer was prima. Ontbijt was ook goed, genoeg keuze, goed aangevuld en vers. Kortom een aanrader!

• 4O.Gokcen10-07-2011

Triest Hotel

Dat mensen dit een goed hotel vinden is voor mij onbegrijpelijk, all-inclusief concept is drama.. cola/7up/fanta dmv spuitwater terwijl niet all-in gasten echte cola/7up en fanta krijgen, bier lokaal en smerig terwijl andere gasten europese merk bier kregen, eten 2 weken lang hetzelfde, lauw.. vaak uit eten geweest kan je nagaan. Als je haast 1200 euro betaald voor een 3 sterren hotel die eigenlijk 2 ster waardig is zijn wij in de maling genomen. Het land is prachtig maar aub boek Nestor NIET!! Zou zonde zijn voor je welverdiende vakantie

• 8Ruud20-10-2010

Supergoed

Goed hotel ondanks 3 sterren. Zou je niet zeggen. Supermooi groot zwembad om baantjes te trekken. Hotel ligt midden in centrum. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en alles wordt van begin tot einde telkens aangevuld of je nu om 07.00 of om 09.30 uur komt ontbijten. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Veelal Engelsen, Russen (niet vervelend, maar netjes en rustig) en Scandinavische toeristen, wij waren de enige Nederlanders in het hotel (heerlijk, je voelt je echt in het buitenland). Voor evt. kleine kinderen niet echt aan te raden. Aya Napa is sowieso prettige plaats, weinig Nederlanders. Wil je landgenoten overal tegenkomen moet je naar Paphos of Limassol.

• 8Twan07-05-2009

Goed en mooi hotel

Nestor is een goed hotel waar bijna niets op aan te merken is , wij zijn van 28april tot 5 mei geweest 2009. het onbijt is er goed genoeg. er is veel gemoderniseerd de laatste tijd. alleen nieuwe matrassen zou geen overbodige luxe zijn, maar alles was wel super schoon en hyginisch.

Dicht bij de haven en de leuke restaurantjes. engelse pubs gewoon links laten liggen. probeer vooral moo moo eens goed eten voor weinig geld. denk wel in hoogseizoen meer voor uitgaande jongeren , in mei vakantie perfect voor mensen die niet zo van uitgaan houden maar wel van leuke tavernen.(terrasjes)

wij vonden ayia napa zeker niet duurder dan nederland. wij waren met voor en hoofdgerecht en een drankje. 25 a 35 euro kwijt.

als je wat history wil zien zeker een auto huren (vanuit nederland ivm perf dekking)

aan het eind van het strand richting kaap greko , mooie zee grotten ..

• 9sarah en senne23-02-2008

Hoi Hoi,

Wij zijn hier in de zomervakantie van 2007 op vakantie geweest. Het hotel is echt goed te doen. Lekker op loopafstand van de clubs, strand, stad en goede restaurantjes. Er zijn vriendelijke medewerkers in het hotel en ook in Ayia Napa zelf zijn het behulpzame mensen. De kamers zijn ruim, goed onderhouden en kindvriendelijk. De schoonmaak is ook prima. Wij zijn zelf 2 jongeren, maar we hebben wel gezien dat er veel aandacht besteed werd aan de kinderen. Het eten is goed. In de omgeving kun je ook erg lekker eten! Vele leuke dagtochten die je niet kan missen, vooral als je de geschiedenis van Cyprus wilt ontdekken.

Voor de jongeren: Uitgaan = Geweldig = Nieuwste Ibiza
    Bij de ene club betaal je 1 cocktail, krijgt de 2e gratis + 4 gratis shotjes naar keuze. Happy hours, elke cocktail €1.50. Goedkoop voor je portemonnee!

Groetjes, sarah en senne

Met vrienden

• 10Monique12-01-2008

Prachtig hotel met geweldige service, heel goed gelegen ook!

• 8J. Derikx28-10-2005

Wij waren hier een weekje laatst mei. Het hotel ligt aan de voorkant aan een drukke weg. Wij sliepen met airco aan 's nachts (niet fijn). Verder is het hotel prima, goed verzorgd. De ligging is super, net uit het centrum. Het eten is prima, iedere dag ander aanbod en genoeg variatie. Het zwembad is heerlijk rustig gelegen. Wij hadden het naar onze zin. Ons viel tegen dat op iedere hoek van de straat een pub met karaoke is en het stikt van de Engelsen, waarvan we overigens geen last hadden! Doch na een week hebben wij het gehad, en da's ook genoeg ook! Het is er wel erg duur!

• 8Brigitte en Leo22-10-2005

21 okt Net terug van dit hotel. Wij werden overgeplaatst naar Nestor ivm overboeking van hotel Limanaki. Nestor is een mooi en goed hotel. Kamers zijn groot en worden zeer goed schoongemaakt,één van de bedden was zeer slecht. Zwembad was mooi maar koud, Eten was goed. Het personeel (receptie) waren niet al te vriendelijk. In deze periode is er weinig meer te beleven in het plaatsje zelf.

• 6Fiona04-10-2005

Wij zijn in aug 1 week geweest en we waren blij dat we weer weg mochten.Eten in het hotel was vreselijk.Alleen ontbijt was redelijk.Personeel,vrijwel allemaal uit Rusland,was niet vriendelijk.In nederland zijn dezelfde restaurants en café's te vinden.Volgende keer dus maar weer naar Limassol: vriendelijke mensen(nog de echte cyprioten)en lekker grieks eten.Het strand was super!

• 7laurenz&marije22-09-2005

Nestor is een redelijk groot hotel, alles ziet er keurig netjes uit. Prima ligging t.o.v. kroegen, winkel en haven. Niet iets voor rustzoekers (in de zomer). De kamers waren schoon en ruim. Je kan het beste de kamers met poolview of side pool view nemen (=iets duurder), anders loop je het risico net als ons om boven de keuken te belanden. Het personeel doet zijn werk prima, maar verder niet erg vriendelijk. Het zwembad is groot en schoon. De lift heeft kuren. Het eten vonden wij voor een 3 sterren hotel prima in orde.

0 tips over Hotel Nestor

• Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats