Appartement
Appartement Nelia Gardens

We hebben een aantal aanbieders voor Nelia Gardens voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Appartement Nelia Gardens in het Nederlands

Leuk appartement maar betalen voor de koelkast ?

Arie V.
7-10-2015

Eind september een week in Nelia Gardens geweest.Op de site van touroperator staat een foto van het hotel gedeelte van Nelia Gardens de appartementen liggen in 3 blokjes aan de zijkant van het hotel gedeelte. Het app.nr.2011 was vrij groot en schoon bij aankomst en dit is ook de hele week netjes bijgehouden. Elke dag schone handdoeken en een ruime douche cabine. De badkamer is verder niet al te groot maar ruim genoeg. De woonkamer is een verhaal apart er staat nl. een 2 pers. bed in en in de aangrenzende slaapkamer staan nog eens 3 bedden. De keuken is goed uitgerust met div. pannen, bestek en een elektrische kookplaat, een magnetron, een waterkoker en een vrij nieuw koffiezet apparaat. Ook staat er in de keuken een koelkast maar deze zit op slot, om deze te mogen gebruiken moet je 2,50 euro per dag betalen. (dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt). De wifi in lounge, bij de receptie en op de kamer Niet gratis kosten 6,- euro per dag. De airco is weer wel gratis.

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

• Adres6, 1st October Street 5340(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nelia Gardens in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nelia Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.