Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°

24 reviews over Hotel Nelia Beach in het Nederlands

2008

wij hebben een geweldige tijd gehad hier in nelia beach

anita
12-2-2008

wij hebben een geweldige tijd gehad hier in nelia beach.toen we aankwamen was het hotel overboekt ze hebben ons naast het hotel gezet naast hun en konden vervolgens sóchtends weer terug allemaal erg goed geregeld.personeel zeer behulpzaam,kamers niet erg groot maar schoon,de ligging is prima klein stukje lopen naar het centrum maar geen last van uitgaans leven. service niets over te klagen,heb een ongeluk gehad hier met mijn oog en iedereen erg lief en zorgzaam,het eten is erg verschillend veel engelse eten maar alles was lekker wat de een lekker vindt is voor de andere niet lekker dus daar valt over te twisten. stranden van nissi beach iets verder van het hotel kun je met busje heen in een woord super net een droom zo schoon en mooi.all inclusive i een aanrader hier want de prijzen zijn best wel duur hier auto huren weer niet en de bus en vervoer ook niet. zou zo weer terug gaan en ook dit hotel je krijgt er geen spijt van....

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

prima hotel

Hendrik
9-11-2007

prima hotel. Eten is goed verzorgd zeker voor een 3*hotel. Hotel ligt niet direct aan het strand en heeft dus geen eigen strand. Cyprus is erg duur daardoor is all inclusive aan te raden. Excursie's op cyprus ook duur. Hotelkamer is netjes, balkon erg klein. Kamers zijn erg schoon (dagelijkse schoonmaak)

Hotel is een volgens ons een aanrader voor relax vakantie!!!

Gereisd Met partner in november 2007

begin oktober 2007

Vliegenthart
25-10-2007

begin oktober 2007. Goede ligging bijna direkt aan het strand. Eten weinig variatie, maar voldoende keus. Kamers eenvoudig, maar netjes en worden goed schoon gemaakt. Personeel vriendelijk ook aan het eind van het seizoen. Ga waarschijnlijk volgend jaar weer. All inclusief is in cyprus geen overbodige luxe.

Gereisd Alleenreizend in Thu Oct 25 2007 14:26:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tjingo

in reisboek staat direct aan het strand, dit is dus niet

P. Gubbels
7-10-2007

in reisboek staat direct aan het strand, dit is dus niet waar want je moet eerst een stuk omlopen om aan het nelia beachstrand te komen.

Gereisd Met vrienden in september 2007

Eind september overnacht in Nelia Beach

J.P. Schalk
1-10-2007

Eind september overnacht in Nelia Beach. Dit is ons zeer goed bevallen. Dicht bij het strand, al is er wat onenigheid met het naastgelegen hotel over de kortste weg naar het strand (ander hotel heeft hier privéterrein van gemaakt). Buffet is prima, helaas is het vlees behoorlijk droog en de patat -onvermijdelijk voor een buffet- snel slap. Kamers zijn prima verzorgd, net als de rest van het hotel. De gehele vakantie geen beestje gezien... Het viel wel op dat er veel Russen in Ayia Napa verbleven, ook in Nelia Beach. Misschien komt het doordat we niet gewend zijn aan hun taal/gewoontes, maar het stoorde toch. Ze komen wat rumoerig over, zeker na wat wodka. Ayia Napa is super toeristisch, maar er zijn ook wel wat dingen te zien. Het uitgaansgebied ligt relatief ver van Nelia Beach af, totaal geen overlast. Verder gezellige winkeltjes, restaurants etc. Wij zouden zeker nog eens terug gaan!

Gereisd Met partner in september 2007

Oktober 2005

Familie Hoeve
26-8-2007

Oktober 2005. Ligging was prima, lekker aan het strand, geen drukte. Het eten was niet zo gevarieerd, maar wel goed. Voor kinderen was er niet zo veel te doen. Kamers waren prima en schoon.

Gereisd Familie in Sun Aug 26 2007 13:39:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De ligging van het hotel is prima, direct aan het strand

Han & Vera
12-8-2007

De ligging van het hotel is prima, direct aan het strand. Het hotel heeft een mooi zwembad met ligbedden. De kamers zijn erg gehorig en helemaal als je een kamer hebt met een verbindingsdeur zoals wij en als je buurman dan ook nog erg snurkt is dat niet prettig. Een klein balkon. Het personeel is allemaal erg vriendelijk. Het eten is wel goed, veel kip. Het ontbijt is Engels gericht, eieren, bonen, spek, aardappels enz. Het is een geslaagde vakantie als je van lekker luieren aan het strand/zwembad houdt en stappen.l

Gereisd Met partner in augustus 2007

Een heel schoon hotel met vriendelijk personeel

Rob en Alie Tramper
16-7-2007

Een heel schoon hotel met vriendelijk personeel. Het zwembad is iets aan de kleine kant maar het strand vergoed heel veel. Het strand een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. De maaltijden soms wat eenzijdig maar kwalitatief goed. Al-inclusief beslist doen want cyprus is duur. De kamers en balkon zijn niet groot maar wel netjes.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad! Het eten is

Yde en Gea
16-7-2007

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad! Het eten is prima, de ligging is goed, en het is minder dan 10 min. lopen van het centrum. Leuk strand, mooi vissershaventje... kortom we hebben hier een leuke vakantie gehad! All inclusive is hier aan te raden!

Gereisd Met partner in juli 2007

Ligt tegen aan het Neliabeach

C.M.W Pattiata
9-7-2007

Ligt tegen aan het Neliabeach. Eten was gevarieerd, maar niet echt bijzonder. Is ongeveer 10 min lopen naar het stad. Personeel was ok.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Russisch, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nelia Beach in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nelia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.