Hotel Napa Tsokkos

Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
Hotel Napa Tsokkos

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Napa Tsokkos voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Napa Tsokkos in het Nederlands

Leuk hotel maar geen 2e keer

Leo&Chris
21-9-2016

De mensen/bediening van het hotel zijn aardig en behulpzaam. All incl is zeer kleinschalig. Bij het ontbijt alleen het (wit en bruin) brood voor toast. Als je een plakje gewoon witbrood wilt staat er een bakje met kleine croissantjes. Lunch en diner is wel goed maar wederom heel kleinschalig en keuze is beperkt. Wel elke dag een beetje afwisseling, b.v. elke dag een andere soort pasta en vlees. Op papier staan ook hapjes tussendoor maar die heb ik niet 1x gezien. Jus d'orange voor een wodka jus, niet gezien. dus ook geen jus d'orange bij het ontbijt (wel andere sapjes en een thermoskan melk).

Omdat het zo kleinschalig is en er echt niks te doen is in het hotel, is de bar bijna altijd leeg en is de (aardige)barman soms even weg om iets anders te doen. Sta je (soms) voor een lege bar te wachten op een borrel.

De ligging is prima. Direct voor de deur ontzettend veel winkels enz. Uitgaansleven dichtbij, lekker druk maar in het hotel geen last van. Een groot lunapark voor de deur maar die is evan na 24:00 dicht. Het strand is te doen (ongeveer 500m) maar mag geen strand heten maar is een zwemplek. Voor strandleven moet je enkele km lopen naar de haven of met taxi (7-8 km) naar nissi beach.

Nadeel van de omgeving is het ontzettende lawaai en stank van de vele quads (en overig verkeer) die verhuurt worden.

Kortom als uitval basis voor een vakantie in ayia napa prima te doen, voor een all incl beleving geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napa Tsokkos in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napa Tsokkos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.