Hotel Napa Plaza

• Sauna
Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel Napa Plaza

• 9Voncken08-08-2006

Wij zijn net terug uit Cyprus. Hotel Napa plaza is perfect gelegen en zoals al veel mensen hebben aangegeven, rustig.... Alhoewel je niet aan de voorzijde van het hotel moet liggen!?Tip, boek zwembad zicht!? Wij lagen in eerste instantie aan de straat kant, maar met drie kleine kinderen was dit geen succes. Service optimaal! Wij zijn een dag later verhuisd naar twee andere kamers en voor ons dochtertje stond er een mooie verjaardagstaart op de kamer. Erg attent. Kinderanimatie is/was matig. Misschien omdat er weinig gezinnen met kleine kinderen waren? Top hotel.

Familie

• 8Leonie03-08-2006

Het was niet de goedkoopste bestemming maar was het zeker waard. Mooi modern stijlvol ingericht hotel. Super vriendelijke bediening. We hadden half pension, het buffet was perfect verzorgd, veel keuze en personeel dat iedere keer je stoel aanschuift en voor je rent. Op mijn verjaardag stond er zelfs een fles champagne op onze kamer als verrassing! Er zijn genoeg bedjes bij het zwembad. Voor hotel zit een hip terras/bar dat tot half 2 open is. Midden in centrum maar zopnder geluidsoverlast. Alles is verder op loopafstand (kroegen) of met een heel korte taxirit naar strand (4pond). Animatieteam was maar 1 vrouw met wat gebrekkig engels en een wat saai programma... Shows tijdens het eten waren ook niet echt spectaculair. Airco op de kamer was heerlijk, koelkastje kun je bijhuren. Schoonmaak iedere dag en goed. Zeer aan te bevelen hotel...!!!

• 9Nicolette29-07-2006

Wij zijn net terug van 15 dagen Napa Plaza en we hebben het heerlijk gehad. Het hotel ligt midden in het centrum en het uitgaansgebied ligt op 2 minuten loopafstand van het hotel. Het uitgaansgebied is al een attractie op zich met alle themabars en discotheken, echt heel gezellig!! Bij het zwembad is het goed vertoeven en als wij rond 09.00 gingen ontbijten, waren er nog voldoende bedjes beschikbaar. Het enige minpuntje was dat het avondeten niet altijd even lekker was, maar daar tegenover was het ontbijt heerlijk. Kortom een aanrader voor zowel jonge mensen (veel uitgaan), als voor gezinnen!!

• 9Niels & Pauline16-07-2006

We zijn net terug gekomen van 11 dagen Napa Plaza en hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. Hoewel het hotel midden in het centrum ligt, heb je geen last van de drukte op straat. Verder ligt het hotel ook op goede loopafstand van het strand. Het personeel is vriendelijk en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt in het hotel. Ook is het eten 's ochtends en 's avonds erg lekker en vooral uitgebreid. Conclusie: zeker een aanrader voor een heerlijke vakantie in een mooi land en leuk stadje!

• 7Erik en Elisa02-07-2006

Wij zijn net terug gekomen van 11 dagen Napa Plaza. De service van het hotel was inderdaad goed, als je 's avonds ging eten stond er meteen 6 man om je heen om je te helpen. Nadeel: de Engelsen 's nachts. Wij hebben bijna elke nacht wel last gehand van dronken lallende Engelsen die terug kwamen van stappen en lekker hard stonden te praten of te schreeuwen onder je balkon. We hebben dan ook een keer geklaagd over de overlast. We kregen daarna een fles wijn, water en nieuw fruit op de kamer als excuus voor de overlast. super geregeld. Het eten was goed maar na 1 week ben je het wel zat, dan kreeg je hetzelfde als de week ervoor. Je moet ook inderdaad vroeg opstaan wil je een goed plekje hebben met een parasol bij het zwembad. Men legt allemaal hun handdoek neer op een goede plek en komen pas eind van de middag een keer naar het zwembad om te zonnen en te zwemmen.

• 9Lianne Overmars17-06-2006

Afgelopen nacht zijn wij terug gekomen uit Cyprus waar wij 8 dagen in hotel Napa Plaza hebben gezeten het hotel ligt in het centrum wat wel heel toeristisch is waar wij overigens geen last van hebben gehad, ook het personeel van napa plaza was erg aardig wij vonden het dan ook erg jammer dat wij afscheid moesten nemen want we hadden al snel contact met het personeel dit is zeker een hotel om aan te prijzen ik zou hier zonder problemen weer heen gaan.

• 10Saskia13-06-2006

Wat een geweldig hotel! Midden in het levendige centrum van Ayia Napa. Maar je hebt geen last van de drukte. Het zwembad is heel mooi. Echt in Griekse stijl gebouwd. Het is een 3 sterren hotel, maar het ziet eruit als een 4 sterren hotel. Wij hebben 1 avond in het hotel gegeten en dat was Mexicaans. Allemaal kleine hapjes, maar erg lekker. De kamers zijn erg modern. Super!

Alleenreizend

• 9Floor Stempher23-05-2006

Super hotel!! We waren eventjes bang dat het tegen zou vallen omdat het hotel midden in het centrum ligt...vaak is het dan rumoerig en ver van het strand af. Maar in dit geval helemaal niet, het is een mooi netjes hotel, en nog lekker rustig ook, zwembad ligt op een beschutte binnenplaats...beetje fata morgana achtig...helemaal s'avonds met alle lampjes aan...echt een aanrader....en strand op loopafstand...wat wil je nog meer!!! Zeker boeken dit hotel!

• 10Lieve en Jan17-04-2006

We hebben onze huwelijksreis doorgebracht in dit hotel begin april. We zijn zeer enthousiast over de fantastisch verzorgde buffetten, het vriendelijke en attente personeel. Het was nog zeer rustig in het hotel bij het begin van het seizoen, maar toch waren alle buffetten,... reeds zeer uitgebreid en was de service zeer goed. De extra's die we kregen voor onze honeymoon (fruit, champagne, een candle light dinner en korting) waren natuurlijk mooi meegenomen

• 8ingrid08-12-2005

Echt een super hotel. Heerlijk eten, vooral het ontbijt! Alles zit er erg luxe uit en dat voor een drie sterren hotel! Wij vonden het zo leuk dat we volgend jaar waarschijnlijk weer heen gaan!

1 tip over Hotel Napa Plaza

• ilonca, 19-07-2012

Tegenover het hotel zit een restaurant, Castello (Wat ik me kan herinneren). Heerlijk eten en goede service, zijn we 4 à 5 keer geweest. Als je een auto gehuurd hebt, een grote tip om eens te rijden naar Konno Bay. Prachtig, net of je in een zwembad ligt. En neem een kijkje op Cape Greko, geweldig uitzicht op Ayia Napa.

0 vragen over Hotel Napa Plaza

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats