ZorghotelWeer vandaag31°21°

45 reviews over Hotel Napa Plaza in het Nederlands

echt heel gezellig allemaal, personeel alleen behoorlijk

Remco Verbeek
13-4-2007

echt heel gezellig allemaal, personeel alleen behoorlijk bruut, van eten behoorlijk aan de schijterij geraakt, dus veel op wc gezeten en dus weinig gezien van eiland

Gereisd Anders in april 2007
2006

Leuk hotel,mooie kamers die dagelijks goed gekuist worden

Jessica (10d eind aug06)
12-11-2006

Leuk hotel,mooie kamers die dagelijks goed gekuist worden.Wat mij betreft veel te veel engelsen.Prachtig weer, zwembad is ruim&heel warm net als de zee.Hotel is centraal gelegen,vlak bij de kust& vlak bij het uitgaans leven.Uitgaan vond ik er minder.Het geluid van alle cafés en bars gaat tegen elkaar op & het loopt er vol zatte engelsen vanaf 9u. Minirokjes, hotpants en naaldhakken zijn er echt wel "in"... voor wie dit een criterium zou zijn ;-) Toch moet ik er bij zeggen dat je in het hotel GEEN geluidsoverlast ondervindt, ondanks de centrale ligging. Het is er zeer rustig snachts!Ik vond cyprus een prachtig en lekker warm land,het hotel vond ik heel goed maar ik zou niet direct terug naar agia napa gaan wegens het massa toerisme.In agia napa nooit echt het gevoel gehad in cyprus te vertoeven, op uitstapjes naar andere plaatsen daarentegen, des te meer...(zeer mooie baaien te verkennen)

Gereisd Anders in november 2006

Perfect hotel, aardige mensen super goed eten, mooie iets

devakantie expert
30-10-2006

Perfect hotel, aardige mensen super goed eten, mooie iets kleine maar wel schone kamers. 2 minpuntjes wij waren er 20 tm 27 okt 2006 en er was geen animatie meer, stond wel in de boeken. en vonden de badkamer erg klein. wij hebben het prima naar ons zin gehad. ook is de pepper bar super gezellig.

Gereisd Anders in Mon Oct 30 2006 20:19:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn eind augustus 11 dagen in Napa Plaza verbleven

Kim en Jeroen
13-10-2006

Wij zijn eind augustus 11 dagen in Napa Plaza verbleven. Wij vinden het echt een super trendy hotel! Mooie kamers, zeer uitgebreid en goed ontbijt. Heel uitgebreid buffet 's avonds. Goede ligging, mooi zwembad, binnendoor met je met 7 min. bij het strand. De pepper-bar is een echte aanrader, gezellig zitten en lekkere cocktails. Heel erg aardig en behulpzaam personeel. De jeepsafari naar Troodos en de tour met de discoveryboot zijn zeker aan te raden. Wij hebben hier echt een topvakantie gehad! Ik ga hier zeker nog eens terug!

Gereisd Anders in oktober 2006

net een weekje terug,fantastisch hotel,heerlijke een meer

huib en anda
11-10-2006

net een weekje terug,fantastisch hotel,heerlijke buffetten,uiterst vriendelijke bediening,kortom een aanrader, beslist meer dan 3 sterren waard,hotel ligt in drukke winkelstraat, maar daar merk je niks van, je kunt alle kanten op, wil je het rustig hebben,loop je richting haven, wil je je volop in het uitgaansleven storten dan loop je richting Square,daar kijk je je ogen uit, veel engelsen, maar in deze tijd van het jaar geven ze geen overlast. schoon en trendy hotel,niet te groot,gaan we beslist keertje terug,Pepper-bar van het hotel 's avonds heel gezellig met heerlijke cocktails!!!! Onze eerste ervaring met Cyprus is ons prima bevallen,we hadden dan ook elke dag stralend weer!!!!

Gereisd Anders in oktober 2006

Dit hotel is echt zijn iets hogere reissom waard

Bianca
3-10-2006

Dit hotel is echt zijn iets hogere reissom waard. Ik ben dit jaar tweemaal twee weken hier geweest en vond het allebei de keren helemaal geweldig. Ik kan geen enkel minpuntje ontdekken. Het eten is zeer uitgebreid en ook nog eens heel lekker, al het personeel is vriendelijk en maakt een praatje met je, hele complex ontzettend schoon. Ligging perfect, midden in het centrum maar geen geluidsoverlast. Kortom, gegarandeerd een super verblijf!

Gereisd Alleenreizend in september 2006

Super hotel

Wendy
19-9-2006

Super hotel. Meer geschikt voor jeugdige mensen en niet voor gezinnen met kinderen. ontbijt was zeer uitgebreid en het avondeten was goed zat altijd wel iets lekkers tussen. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. kamers klein maar schoon en er werd elke dag gepoetst. Aiya Napa is een gezellig plaatsje waar altijd iets te doen is. Veel winkeltjes en uitgaansgelegenheden. Al met al een zeer geslaagde vakantie van 15/08/06 t/m 22/08/06.

Gereisd Anders in september 2006

Ik heb hier een tijdje gewerkt en vond het toen wel een we

thessa
21-8-2006

Ik heb hier een tijdje gewerkt en vond het toen wel een tophotel omdat we graag gingen stappen en het ligt echt midden in ayia napa. Wat ik alleen wel erg vervelend vond was dat er een soort kerk naast het hotel stond en als je daar een kamer in de buurt had werd je sóchtends al om 6 uur wakker van de klokken. Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is maar in 2003 wel. Het eten vond ik niet goed maar dat is misschien wel gewoon mijn smaak geweest, Het eten bestond wel uit een groot aanbod! en elke avond staan er 3 taarten... WEl erg lekker!! Toen heb ik het er echt super naar mijn zin gehad, alleen kan ik niets zeggen over de prijsverhouding omdat ik gratis verbleef. Nu zou ik er niet meer zo gauw heengaan omdat ik momenteel een gezinnetje heb en het daarvoor geen geschikte bestemming vind. Dus voor jeugd is het leuk! maar voor gezinnen met jonge kinderen is het niet aan te raden.

Gereisd Met vrienden in mei 2003

Prima hotel erg trendy en goed personeel!! Nadeel de vele

Myrthe
12-8-2006

Prima hotel erg trendy en goed personeel!! Nadeel de vele Engelsen in Ayia Napa zelf.. Zelf houd ik niet van toeristisch en dat is dit wel!! Als je van uitgaan houdt dan is dit wel echt de plaats om naar toe te gaan! Het hotel is echt goed alleen idd Nicolette (zie onder) het eten vond ik 's avonds niet echt lekker (persoonlijk). Vind dit geen hotel voor Nederlandse gezinnen.. wegens de jongeren!

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zijn 8 dagen in Napa Plaza geweest, en het is een top

S & B
10-8-2006

Wij zijn 8 dagen in Napa Plaza geweest, en het is een top hotel! Heerlijk zwembad, met lauw water en genoeg bedden en parasols... als je 'smorgens komt tenminste. Strand is ruim 10 minuten lopen, maar het water maakt alles goed! (warm en helder) Discovery boottocht en een auto huren is aan te raden. Geluidsoverlast was er nauwelijks. Ons balkon zat aan de achterkant, daar was 's avonds wel muziek te horen. Maar vonden wij niet storend! Aanrader dus...

Gereisd Anders in augustus 2006

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napa Plaza in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napa Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.