ZorghotelWeer vandaag30°22°

45 reviews over Hotel Napa Plaza in het Nederlands

Aanrader

Esmiralda
18-9-2008

Zowel in 2005 als 2007 zijn wij te gast geweest in het Napa Plaza. Wij vonden het een goed hotel met daarbij vooral heerlijk eten. Het eten was echt perfect. Kamers zijn goed, maar de voordeelkamers (weet niet of deze er nog zijn) zijn af te raden omdat daar veel lawaai kan zijn van het uitgaansleven. In de andere kamers is daar geen hinder van. Wij zijn dit jaar naar een 5-sterrenhotel in Griekenland geweest, maar dat kan niet tippen aan Napa Plaza.

Meer dan de moeite waard en heerlijk genieten.

Gereisd Met partner in september 2007

Zeer mooi hotel

Suzanne en Alex
2-8-2008

Wij hebben twee weken in Hotel Napa Plaza gezeten en wij hebben het prima naar ons zin gehad. Het hotel straalt luxe uit en is vooral 's avonds erg mooi verlicht rondom het zwembad. De kamer was prima met erg goede bedden (nog nooit zulke goede bedden gehad in een hotel) We hebben vrijwel geen last gehad van het uitgaansleven op een enkele dronken gast in het hotel zelf na. Badkamer was niet erg ruim maar wel erg netjes en met heerlijke zachte frisse handdoeken. Het ontbijt was wel erg gericht op de Engelse gast maar er was voldoende. Hotel is erg centraal gelegen in het centrum, het strand is te lopen. Bij het hotel hoort de Pepper Bar wat erg leuk en hip is. (Wij hebben er geen overlast van gehad maar zaten ook aan de andere kant). Ook zit er een Mexicaans restaurant bij het hotel wat erg gezellig is en waar je lekker kunt eten! Kortom wij hebben een erg leuke vakantie gehad in Napa Plaza.....

Gereisd Met partner in juli 2008

In de zomer van 2007 geweest met een vriendin

Ann
24-6-2008

In de zomer van 2007 geweest met een vriendin. Super hotel! Echt een aanrader. Heel mooi, schoon en modern. Wel op tijd bij de bedjes zijn aan het zwembad... Heerlijk ontbijt en lekker in het centrum. Ayia Napa is voor jongeren (ikzelf 26) een heeele goede plaats om te stappen. Met kinderen is een rustigere plaats idealer.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 24 2008 19:49:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

het personeel bij de receptie zijn uiterst vriendelijk en

A. Huiskens
13-9-2007

het personeel bij de receptie zijn uiterst vriendelijk en doen alles wat mogelijk is,maar degene die bij de maaltijd bedienen hebben het drukker met elkaar als met de gasten.we hadden half pension bijgeboekt maar moesten de drankjes bij het diner gewoon betalen,dat had ik graag van tevoren willen weten want daar ga je niet vanuit omdat cyprus een prijzig vakantieland is.

Gereisd Met partner in september 2007

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, diner (buffet)

Hans en Christa
9-9-2007

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, diner (buffet) goed, zwembad netjes, sommige dagen te druk (te weinig ligbedden), ondanks verbod op reserveren dmv neerleggen handdoek gebeurt dit toch (irritant!). Kamers (24+18) slecht, klein, muf, vieze vloerbedekking, wordt matig schoongemaakt, klein balkon, kleine badkamer (zie foto's, geluidsoverlast pepperbar!!!

Gereisd Familie in september 2007

Wij zijn van 17

J en P
9-9-2007

Wij zijn van 17.8.2007 tot en met 31.8.2007 alhier op vakantie geweest en als ik heel eerlijk moet zijn was ik blij toen het eindelijk 31.8.2007 was.

Vanaf het begin hebben wij in dit hotel geen oog dicht gedaan. Eerst hebben wij veel geluidsoverlast gehad van de Square. Iets wat je niet verwacht van een vakantie van ruim 1200 waarbij je een luxe kamer geboekt hebt.

Na heel veel gezeur mochten we van de receptie van het hotel eindelijk verhuizen naar een andere kamer. Weer werd ons geen enkele rust gegund. Ondanks herhaaldelijk geklaag over onze buren ondernam het hotel geen enkele actie.

Gereisd Met partner in Sun Sep 09 2007 12:35:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net een paar dagen terug

Sander & Tanja
17-8-2007

Wij zijn net een paar dagen terug. Hebben een super vakantie gehad in hotel Napa Plaza!! De kamer die wij hadden was onwijs goed, mooi en netjes.De kamer was met uitzicht op het zwembad. (Wel hebben we dit extra geboekt)Goede bedden en kussen's, erg belangrijk vinden wij!!! Het ontbijt was ook erg goed maar wel erg gericht op de engelse!!! Veel eieren, spek, witte bonen, ed.. Het bufet dat er elke avond was, was wel erg afwisselend.(Hadden wij niet, maar achteraf gezien hadden we best hp bij kunnen boeken.) Wel was het jammer dat we s'morgens vroeg op moesten om een bedje te hebben, want als je later kwam had je geen goede plek!!! De pepper-bar die aan het hotel vast zit, is een aanrader!!erg mooi en veel neon verlichting! Kortom, we hebben het heerlijk gehad, alleen erg jammer dat er veel engelse waren, want dat is nou eenmaal niet het gezelligste slag mensen!!!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Zeer mooi hotel, alleen ERG veel engelse!!! Eigenlijk wij

A. Nijhof
16-8-2007

Zeer mooi hotel, alleen ERG veel engelse!!! Eigenlijk vonden wij het te gek, dat we om 07.00 uur al moesten op staan om een bedje in ons bezit te hebben! Wanneer je later kwam, lag je in de schaduw. Wanneer je dacht een frisse duik in het zwembad te nemen, dan had je het mis, want het zwembad water was lauw. De kamer's waren erg goed, en keurig netjes, ik heb nog nooit zo'n goed bed gehad op vakantie!!! Ondanks dat er een bar aan het hotel vast zat hadden we hier geen last van! Het ontbijt was goed, alleen mocht de varriatie in het beleg iets meer zijn. We hebben een erg leuke en fijne vakantie gehad!!

Gereisd Met partner in juli 2007

vorig jaar op cyprus geweest

miranda gerrits
8-8-2007

vorig jaar op cyprus geweest. was er errug leuk, prima hotel. vriendelijk personeel, goede kamers, beetje lounche-achtige inrichting, gezellige bar bij het hotel, goed eten(vooral t ontbijt is er super), leuk zwembad, prima animatie. Eigenlijk nix negatiefs over dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Aug 08 2007 16:30:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug van een weekje napa plaza

sabrina
28-6-2007

Wij zijn net terug van een weekje napa plaza. Was echt een heel erg mooi hotel beetje design achtig. Midden in het centum. Mooie kamers en ook een mooi zwembad. Hoeft geen bedje te reserveren. Eten was ook goed te doen we hebben geen zieken gehad. 's avonds is de pepperbar aan de voorkant een aanrader. Verder heb je van het uitgaan niet zoveel last. Ook de jeepsafari naar Troodos/mageras is een aanrader om te doen. Strand is ook erg mooi en makkelijk te voet bereikbaar. Als je nog vragen hebt mail me maar.

Gereisd Anders in juni 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napa Plaza in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napa Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.