Hotel Napa Plaza

• Sauna
Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel Napa Plaza

• 10sabrina28-06-2007

Wij zijn net terug van een weekje napa plaza. Was echt een heel erg mooi hotel beetje design achtig. Midden in het centum. Mooie kamers en ook een mooi zwembad. Hoeft geen bedje te reserveren. Eten was ook goed te doen we hebben geen zieken gehad. 's avonds is de pepperbar aan de voorkant een aanrader. Verder heb je van het uitgaan niet zoveel last. Ook de jeepsafari naar Troodos/mageras is een aanrader om te doen. Strand is ook erg mooi en makkelijk te voet bereikbaar. Als je nog vragen hebt mail me maar.

• 1Remco Verbeek13-04-2007

echt heel gezellig allemaal, personeel alleen behoorlijk bruut, van eten behoorlijk aan de schijterij geraakt, dus veel op wc gezeten en dus weinig gezien van eiland

• 8Jessica (10d eind aug06)12-11-2006

Leuk hotel,mooie kamers die dagelijks goed gekuist worden.Wat mij betreft veel te veel engelsen.Prachtig weer, zwembad is ruim&heel warm net als de zee.Hotel is centraal gelegen,vlak bij de kust& vlak bij het uitgaans leven.Uitgaan vond ik er minder.Het geluid van alle cafés en bars gaat tegen elkaar op & het loopt er vol zatte engelsen vanaf 9u. Minirokjes, hotpants en naaldhakken zijn er echt wel "in"... voor wie dit een criterium zou zijn ;-) Toch moet ik er bij zeggen dat je in het hotel GEEN geluidsoverlast ondervindt, ondanks de centrale ligging. Het is er zeer rustig snachts!Ik vond cyprus een prachtig en lekker warm land,het hotel vond ik heel goed maar ik zou niet direct terug naar agia napa gaan wegens het massa toerisme.In agia napa nooit echt het gevoel gehad in cyprus te vertoeven, op uitstapjes naar andere plaatsen daarentegen, des te meer...(zeer mooie baaien te verkennen)

• 9devakantie expert30-10-2006

Perfect hotel, aardige mensen super goed eten, mooie iets kleine maar wel schone kamers. 2 minpuntjes wij waren er 20 tm 27 okt 2006 en er was geen animatie meer, stond wel in de boeken. en vonden de badkamer erg klein. wij hebben het prima naar ons zin gehad. ook is de pepper bar super gezellig.

• 9Kim en Jeroen13-10-2006

Wij zijn eind augustus 11 dagen in Napa Plaza verbleven. Wij vinden het echt een super trendy hotel! Mooie kamers, zeer uitgebreid en goed ontbijt. Heel uitgebreid buffet 's avonds. Goede ligging, mooi zwembad, binnendoor met je met 7 min. bij het strand. De pepper-bar is een echte aanrader, gezellig zitten en lekkere cocktails. Heel erg aardig en behulpzaam personeel. De jeepsafari naar Troodos en de tour met de discoveryboot zijn zeker aan te raden. Wij hebben hier echt een topvakantie gehad! Ik ga hier zeker nog eens terug!

• 9huib en anda11-10-2006

net een weekje terug,fantastisch hotel,heerlijke buffetten,uiterst vriendelijke bediening,kortom een aanrader, beslist meer dan 3 sterren waard,hotel ligt in drukke winkelstraat, maar daar merk je niks van, je kunt alle kanten op, wil je het rustig hebben,loop je richting haven, wil je je volop in het uitgaansleven storten dan loop je richting Square,daar kijk je je ogen uit, veel engelsen, maar in deze tijd van het jaar geven ze geen overlast. schoon en trendy hotel,niet te groot,gaan we beslist keertje terug,Pepper-bar van het hotel 's avonds heel gezellig met heerlijke cocktails!!!! Onze eerste ervaring met Cyprus is ons prima bevallen,we hadden dan ook elke dag stralend weer!!!!

• 9Wendy19-09-2006

Super hotel. Meer geschikt voor jeugdige mensen en niet voor gezinnen met kinderen. ontbijt was zeer uitgebreid en het avondeten was goed zat altijd wel iets lekkers tussen. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. kamers klein maar schoon en er werd elke dag gepoetst. Aiya Napa is een gezellig plaatsje waar altijd iets te doen is. Veel winkeltjes en uitgaansgelegenheden. Al met al een zeer geslaagde vakantie van 15/08/06 t/m 22/08/06.

• 9Myrthe12-08-2006

Prima hotel erg trendy en goed personeel!! Nadeel de vele Engelsen in Ayia Napa zelf.. Zelf houd ik niet van toeristisch en dat is dit wel!! Als je van uitgaan houdt dan is dit wel echt de plaats om naar toe te gaan! Het hotel is echt goed alleen idd Nicolette (zie onder) het eten vond ik 's avonds niet echt lekker (persoonlijk). Vind dit geen hotel voor Nederlandse gezinnen.. wegens de jongeren!

• 10S & B10-08-2006

Wij zijn 8 dagen in Napa Plaza geweest, en het is een top hotel! Heerlijk zwembad, met lauw water en genoeg bedden en parasols... als je 'smorgens komt tenminste. Strand is ruim 10 minuten lopen, maar het water maakt alles goed! (warm en helder) Discovery boottocht en een auto huren is aan te raden. Geluidsoverlast was er nauwelijks. Ons balkon zat aan de achterkant, daar was 's avonds wel muziek te horen. Maar vonden wij niet storend! Aanrader dus...

• 9Nicolette29-07-2006

Wij zijn net terug van 15 dagen Napa Plaza en we hebben het heerlijk gehad. Het hotel ligt midden in het centrum en het uitgaansgebied ligt op 2 minuten loopafstand van het hotel. Het uitgaansgebied is al een attractie op zich met alle themabars en discotheken, echt heel gezellig!! Bij het zwembad is het goed vertoeven en als wij rond 09.00 gingen ontbijten, waren er nog voldoende bedjes beschikbaar. Het enige minpuntje was dat het avondeten niet altijd even lekker was, maar daar tegenover was het ontbijt heerlijk. Kortom een aanrader voor zowel jonge mensen (veel uitgaan), als voor gezinnen!!

1 tip over Hotel Napa Plaza

• ilonca, 19-07-2012

Tegenover het hotel zit een restaurant, Castello (Wat ik me kan herinneren). Heerlijk eten en goede service, zijn we 4 à 5 keer geweest. Als je een auto gehuurd hebt, een grote tip om eens te rijden naar Konno Bay. Prachtig, net of je in een zwembad ligt. En neem een kijkje op Cape Greko, geweldig uitzicht op Ayia Napa.

0 vragen over Hotel Napa Plaza

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats