Hotel Napa Plaza

Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel Napa Plaza

• 2018
    7Lian Vosters24-09-2018

mooi hotel maar is ook aan renovatie toe

Ligging voor ons prima, midden in het centrum en toch dicht bij de kust. Vandaar uit is van alles te ondernemen. Kamer was overboekt, dus kregen we de eerste dag een betere kamer, echter met de mededeling om de volgende ochtend te verhuizen naar onze eigen geboekte kamer. Als compensatie kregen we een gratis diner (warm/koud buffet) Dit was vervelend omdat we zo nog niets uit konden pakken en alles in de koffers moesten laten zitten. We konden de kamer houden voor € 100,- p.p. Hiervan hebben we geen gebruik gemaakt en vonden dit een vreemde service. Het was hun fout niet de onze. Kleinere kamer was rustig, maar airco werkt niet goed. Handdoeken waren er te weinig, 2x bij moeten vragen. Badlakens voor het zwembad zijn er ook niet voldoende, een tip is, mensen de strandstoelen niet te laten reserveren. We zagen dat dagelijks alle bedden bezet zijn dmv badlakens en dat nog geen vierde van deze mensen aanwezig waren.

• 9Lisa23-05-2018

Het is een erg mooi hotel, het personeel is super vriendelijk en wil er altijd graag voor zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. De ligging is pal in het centrum en alles is op loopafstand. Het hotel zelf heeft een hele fijne sfeer, het is een adults only hotel dus het is er lekker rustig. Het zwembad is groot en de bedden zijn erg fijn. Een nadeel: We werden in een kamer aan de straatkant geboekt waardoor we door geluidsoverlast van de bar ernaast 2 nachten niet hebben kunnen slapen. Het was net alsof je in de bar stond en door de bas trilde de hele kamer. Nadat we dit hebben aangegeven bij de receptie kregen we direct een andere rustigere kamer aangeboden dus helemaal top! Aiya napa zelf is ook een leuke locatie met veel dingen te doen, dingen die ik zeker kan aanraden zijn een quadtour de yellow submarine boottour en paardrijden op de Moonshine ranch. Al met al helemaal top en zeker aan te raden!

• 8Myrna20-05-2018

Fantastisch eiland met hele vriendelijke mensen

Geen kamer aan de straatkant nemen. Vooral in het weekend veel last van de muziek van de verschillende clubs.

• Oude reviews

10Ann24-06-2008

In de zomer van 2007 geweest met een vriendin. Super hotel! Echt een aanrader. Heel mooi, schoon en modern. Wel op tijd bij de bedjes zijn aan het zwembad... Heerlijk ontbijt en lekker in het centrum. Ayia Napa is voor jongeren (ikzelf 26) een heeele goede plaats om te stappen. Met kinderen is een rustigere plaats idealer.

• 6thessa21-08-2006

Ik heb hier een tijdje gewerkt en vond het toen wel een tophotel omdat we graag gingen stappen en het ligt echt midden in ayia napa. Wat ik alleen wel erg vervelend vond was dat er een soort kerk naast het hotel stond en als je daar een kamer in de buurt had werd je sóchtends al om 6 uur wakker van de klokken. Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is maar in 2003 wel. Het eten vond ik niet goed maar dat is misschien wel gewoon mijn smaak geweest, Het eten bestond wel uit een groot aanbod! en elke avond staan er 3 taarten... WEl erg lekker!! Toen heb ik het er echt super naar mijn zin gehad, alleen kan ik niets zeggen over de prijsverhouding omdat ik gratis verbleef. Nu zou ik er niet meer zo gauw heengaan omdat ik momenteel een gezinnetje heb en het daarvoor geen geschikte bestemming vind. Dus voor jeugd is het leuk! maar voor gezinnen met jonge kinderen is het niet aan te raden.

1 tip over Hotel Napa Plaza

• ilonca, 19-07-2012

Tegenover het hotel zit een restaurant, Castello (Wat ik me kan herinneren). Heerlijk eten en goede service, zijn we 4 à 5 keer geweest. Als je een auto gehuurd hebt, een grote tip om eens te rijden naar Konno Bay. Prachtig, net of je in een zwembad ligt. En neem een kijkje op Cape Greko, geweldig uitzicht op Ayia Napa.

0 vragen over Hotel Napa Plaza

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats