Hotel Napa Plaza

Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel Napa Plaza

• 10ilonca19-07-2012

Fantastisch!

Hotel is prima. Mooie, ruime kamers + netjes en schoon! Iedere dag schone handdoeken en de bedden weer opgemaakt. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Verschillende soorten broodjes, fruit, salades en ook Englisch Breakfast met witte bonen, omeletten, gekookte eieren, worstjes etc. Vriendelijk personeel, die alles voor je willen doen. Helaas hadden wij wel een kamer aan de buitenzijde, waardoor je 's nachts geluidsoverlast hebt. Indien je een upgrade kan doen via je touroperator voor zwembadzijde, raad ik je aan om dit te doen. Wifi is er ook aanwezig, helaas werkte dat in eerste instantie niet perfect, na paar keer bij de receptie geweest, een dag gratis internet erbij gekregen. Een groot voordeel van het wifi, je kan het gebruik in heel Ayia Napa dus niet alleen in het hotel, dus ook op het strand. Zwembad is ook mooi, lekker in de zon en er staan parasols, als je in de schaduw wilt ligt. Poolbar heeft heerlijk eten, mocht je daar willen lunchen. Wij hebben een top vakantie gehad!

• 6Marinda03-06-2012

Top Hotel maar vreselijke plek

Erg goed verzorgd hotel en perfecte service door al het personeel. Mooi verzorgde kamers, faciliteiten en restaurants. Eten was echt uitstekend, zowel het ontbijt buffet als het avond eten. Echter, wij vonden de locatie vreselijk. Ayia Napa is helemaal geen 'gezellig vissersdorpje'. Het is gewoon één grote luidruchtige kermis. Het leek oh oh gerso x8 en dat was niet wat we hadden verwacht. Het hotel lag ook aan de ene kant aan de rand van de barstreet en de open- lucht discotheken en aan de andere kant direct grenzend aan een klein appartementen complex met zeer luidruchtige jongeren uit Engeland en Scandinavië. Erg tot rust komen was er niet bij en het heeft ons beeld van Cyprus niet erg positief gemaakt. In het hotel veel Russen, oudere heren met zeer jonge russische dames. Echt opvallend en ik dacht er het mijne van.

• 9L&J02-10-2011

Heerlijk hotel

Trendy en verzorgd hotel. De kamer (superior,zwembadzijde) vonden we aan de krappe kant maar dit werd goedgemaakt door inrichting, verzorging en fantastische bedden. Heerlijk groot zwembad met veel ligbedden en een poolbar om in de schaduw te relaxen. Ontbijtbuffet was goed en uitgebreid met verse aanvoer als iets opraakte. Personeel was vriendelijk en gastvrij, de sfeer in het complex was ontspannen. In de omgeving volop uitgaan (linksaf) en lekker eten (rechtsaf), het terras van het hotel is ook een prima plek om je te vermaken. Napa Plaza is zijn 3 sterren meer dan waard.

• 8michel_werbrouck118-09-2011

Fountain of youth!!

Napa Plaza is een mooi, modern en trendy hotel aan de rand van de uitgangsbuurt van Ayia Napa. Van nachtelijke overlast is hier absoluut geen sprake. Het is voornamelijk geschikt voor jongeren of jonge koppels. Zelf vind ik het minder geschikt voor jonge gezinnen. Er zijn wel wat voorzieningen voor kinderen (tafeltennis, pool, computerspelletjes) maar toch vind ik dat de doelgroep zich meer naar jonge mensen toespitst. Wel rekening houden met de overvloed aan Britse jongeren die er elke zomer in grote getallen toestromen en soms voor overlast kunnen zorgen. Maar voor fuifbeesten vormt dit waarschijnlijk geen probleem!!

• 9Anita19-03-2011

Fantastisch Hotel, kom ik zeker terug

Hotel ligt midden in het drukke centrum, maar zodra je in het hotel ben is het er heerlijk rustig. Heel vriendelijk personeel, eten is niet heel bijzonder maar goed genoeg om lekker te kunnen eten. Genoeg uitgaansgelegenheden in het centrum. Als je naar een strand in de buurt wil kan je het beste naar Nici beach gaan, prachtig strand en mooie zee en je ben er met de bus. Wij gaan zeker terug komen in dit prachtige hotel en ook voor het mooie weer in Cyprus.

• 8W13-12-2010

Prima hotel

Uitstekend hotel in het centrum van Ayia Napa, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, regelmatig worden er mensen uitgenodigd voor een "managers drink". Problemen worden snel en ,voor zover ik weet, naar ieders tevredenheid opgelost middels flesjes wijn en dinerbonnen.

• 7Esmiralda18-09-2008

Aanrader

Zowel in 2005 als 2007 zijn wij te gast geweest in het Napa Plaza. Wij vonden het een goed hotel met daarbij vooral heerlijk eten. Het eten was echt perfect. Kamers zijn goed, maar de voordeelkamers (weet niet of deze er nog zijn) zijn af te raden omdat daar veel lawaai kan zijn van het uitgaansleven. In de andere kamers is daar geen hinder van. Wij zijn dit jaar naar een 5-sterrenhotel in Griekenland geweest, maar dat kan niet tippen aan Napa Plaza.

Meer dan de moeite waard en heerlijk genieten.

• 9Suzanne en Alex02-08-2008

Zeer mooi hotel

Wij hebben twee weken in Hotel Napa Plaza gezeten en wij hebben het prima naar ons zin gehad. Het hotel straalt luxe uit en is vooral 's avonds erg mooi verlicht rondom het zwembad. De kamer was prima met erg goede bedden (nog nooit zulke goede bedden gehad in een hotel) We hebben vrijwel geen last gehad van het uitgaansleven op een enkele dronken gast in het hotel zelf na. Badkamer was niet erg ruim maar wel erg netjes en met heerlijke zachte frisse handdoeken. Het ontbijt was wel erg gericht op de Engelse gast maar er was voldoende. Hotel is erg centraal gelegen in het centrum, het strand is te lopen. Bij het hotel hoort de Pepper Bar wat erg leuk en hip is. (Wij hebben er geen overlast van gehad maar zaten ook aan de andere kant). Ook zit er een Mexicaans restaurant bij het hotel wat erg gezellig is en waar je lekker kunt eten! Kortom wij hebben een erg leuke vakantie gehad in Napa Plaza.....

• 7A. Huiskens13-09-2007

het personeel bij de receptie zijn uiterst vriendelijk en doen alles wat mogelijk is,maar degene die bij de maaltijd bedienen hebben het drukker met elkaar als met de gasten.we hadden half pension bijgeboekt maar moesten de drankjes bij het diner gewoon betalen,dat had ik graag van tevoren willen weten want daar ga je niet vanuit omdat cyprus een prijzig vakantieland is.

• 7J en P09-09-2007

Wij zijn van 17.8.2007 tot en met 31.8.2007 alhier op vakantie geweest en als ik heel eerlijk moet zijn was ik blij toen het eindelijk 31.8.2007 was.

Vanaf het begin hebben wij in dit hotel geen oog dicht gedaan. Eerst hebben wij veel geluidsoverlast gehad van de Square. Iets wat je niet verwacht van een vakantie van ruim 1200 waarbij je een luxe kamer geboekt hebt.

Na heel veel gezeur mochten we van de receptie van het hotel eindelijk verhuizen naar een andere kamer. Weer werd ons geen enkele rust gegund. Ondanks herhaaldelijk geklaag over onze buren ondernam het hotel geen enkele actie.

1 tip over Hotel Napa Plaza

• ilonca, 19-07-2012

Tegenover het hotel zit een restaurant, Castello (Wat ik me kan herinneren). Heerlijk eten en goede service, zijn we 4 à 5 keer geweest. Als je een auto gehuurd hebt, een grote tip om eens te rijden naar Konno Bay. Prachtig, net of je in een zwembad ligt. En neem een kijkje op Cape Greko, geweldig uitzicht op Ayia Napa.

0 vragen over Hotel Napa Plaza

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats