Hotel Napa Plaza

ZorghotelWeer vandaag22°14°
Hotel Napa Plaza

45 reviews over Hotel Napa Plaza in het Nederlands

mooi hotel maar is ook aan renovatie toe

Lian Vosters,
24-9-2018

Ligging voor ons prima, midden in het centrum en toch dicht bij de kust. Vandaar uit is van alles te ondernemen. Kamer was overboekt, dus kregen we de eerste dag een betere kamer, echter met de mededeling om de volgende ochtend te verhuizen naar onze eigen geboekte kamer. Als compensatie kregen we een gratis diner (warm/koud buffet) Dit was vervelend omdat we zo nog niets uit konden pakken en alles in de koffers moesten laten zitten. We konden de kamer houden voor € 100,- p.p. Hiervan hebben we geen gebruik gemaakt en vonden dit een vreemde service. Het was hun fout niet de onze. Kleinere kamer was rustig, maar airco werkt niet goed. Handdoeken waren er te weinig, 2x bij moeten vragen. Badlakens voor het zwembad zijn er ook niet voldoende, een tip is, mensen de strandstoelen niet te laten reserveren. We zagen dat dagelijks alle bedden bezet zijn dmv badlakens en dat nog geen vierde van deze mensen aanwezig waren.

Lisa,
23-5-2018

Het is een erg mooi hotel, het personeel is super vriendelijk en wil er altijd graag voor zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. De ligging is pal in het centrum en alles is op loopafstand. Het hotel zelf heeft een hele fijne sfeer, het is een adults only hotel dus het is er lekker rustig. Het zwembad is groot en de bedden zijn erg fijn.

Een nadeel: We werden in een kamer aan de straatkant geboekt waardoor we door geluidsoverlast van de bar ernaast 2 nachten niet hebben kunnen slapen. Het was net alsof je in de bar stond en door de bas trilde de hele kamer. Nadat we dit hebben aangegeven bij de receptie kregen we direct een andere rustigere kamer aangeboden dus helemaal top! Aiya napa zelf is ook een leuke locatie met veel dingen te doen, dingen die ik zeker kan aanraden zijn een quadtour de yellow submarine boottour en paardrijden op de Moonshine ranch. Al met al helemaal top en zeker aan te raden!

Geen kamer aan de straatkant nemen. Vooral in het weekend veel last van de muziek van de verschillende clubs.

Fantastisch!

ilonca
19-7-2012

Hotel is prima. Mooie, ruime kamers + netjes en schoon! Iedere dag schone handdoeken en de bedden weer opgemaakt. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Verschillende soorten broodjes, fruit, salades en ook Englisch Breakfast met witte bonen, omeletten, gekookte eieren, worstjes etc. Vriendelijk personeel, die alles voor je willen doen. Helaas hadden wij wel een kamer aan de buitenzijde, waardoor je 's nachts geluidsoverlast hebt. Indien je een upgrade kan doen via je touroperator voor zwembadzijde, raad ik je aan om dit te doen. Wifi is er ook aanwezig, helaas werkte dat in eerste instantie niet perfect, na paar keer bij de receptie geweest, een dag gratis internet erbij gekregen. Een groot voordeel van het wifi, je kan het gebruik in heel Ayia Napa dus niet alleen in het hotel, dus ook op het strand. Zwembad is ook mooi, lekker in de zon en er staan parasols, als je in de schaduw wilt ligt. Poolbar heeft heerlijk eten, mocht je daar willen lunchen. Wij hebben een top vakantie gehad!

Een aanrader!

Hetty
12-6-2012

Zijn hier met ons gezin geweest. Eerst week van juni. Wij waren helemaal tevreden, mooie kamers. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, diner hebben we niet geprobeerd. Zijn elke avond in het centrum gaan eten. Bijna elke avond naar Palazzo Bianca. Een super restaurant met lekker eten en gezellig personeel. Niet goedkoop maar het is het zeker waard. wij komen zeker terug.

Top Hotel maar vreselijke plek

Marinda
3-6-2012

Erg goed verzorgd hotel en perfecte service door al het personeel. Mooi verzorgde kamers, faciliteiten en restaurants. Eten was echt uitstekend, zowel het ontbijt buffet als het avond eten.

Echter, wij vonden de locatie vreselijk. Ayia Napa is helemaal geen 'gezellig vissersdorpje'. Het is gewoon één grote luidruchtige kermis. Het leek oh oh gerso x8 en dat was niet wat we hadden verwacht. Het hotel lag ook aan de ene kant aan de rand van de barstreet en de open- lucht discotheken en aan de andere kant direct grenzend aan een klein appartementen complex met zeer luidruchtige jongeren uit Engeland en Scandinavië. Erg tot rust komen was er niet bij en het heeft ons beeld van Cyprus niet erg positief gemaakt. In het hotel veel Russen, oudere heren met zeer jonge russische dames. Echt opvallend en ik dacht er het mijne van.

Heerlijk hotel

L&J
2-10-2011

Trendy en verzorgd hotel. De kamer (superior,zwembadzijde) vonden we aan de krappe kant maar dit werd goedgemaakt door inrichting, verzorging en fantastische bedden.

Heerlijk groot zwembad met veel ligbedden en een poolbar om in de schaduw te relaxen.

Ontbijtbuffet was goed en uitgebreid met verse aanvoer als iets opraakte.

Personeel was vriendelijk en gastvrij, de sfeer in het complex was ontspannen.

In de omgeving volop uitgaan (linksaf) en lekker eten (rechtsaf), het terras van het hotel is ook een prima plek om je te vermaken.

Napa Plaza is zijn 3 sterren meer dan waard.

Fountain of youth!!

michel_werbrouck1
18-9-2011

Napa Plaza is een mooi, modern en trendy hotel aan de rand van de uitgangsbuurt van Ayia Napa. Van nachtelijke overlast is hier absoluut geen sprake.

Het is voornamelijk geschikt voor jongeren of jonge koppels. Zelf vind ik het minder geschikt voor jonge gezinnen. Er zijn wel wat voorzieningen voor kinderen (tafeltennis, pool, computerspelletjes) maar toch vind ik dat de doelgroep zich meer naar jonge mensen toespitst.

Wel rekening houden met de overvloed aan Britse jongeren die er elke zomer in grote getallen toestromen en soms voor overlast kunnen zorgen. Maar voor fuifbeesten vormt dit waarschijnlijk geen probleem!!

Fantastisch Hotel, kom ik zeker terug

Anita
19-3-2011

Hotel ligt midden in het drukke centrum, maar zodra je in het hotel ben is het er heerlijk rustig. Heel vriendelijk personeel, eten is niet heel bijzonder maar goed genoeg om lekker te kunnen eten. Genoeg uitgaansgelegenheden in het centrum. Als je naar een strand in de buurt wil kan je het beste naar Nici beach gaan, prachtig strand en mooie zee en je ben er met de bus. Wij gaan zeker terug komen in dit prachtige hotel en ook voor het mooie weer in Cyprus.

Prima hotel

W
13-12-2010

Uitstekend hotel in het centrum van Ayia Napa, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, regelmatig worden er mensen uitgenodigd voor een "managers drink".

Problemen worden snel en ,voor zover ik weet, naar ieders tevredenheid opgelost middels flesjes wijn en dinerbonnen.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napa Plaza in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napa Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.