Hotel Napa Mermaid

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°18°
8,8

8 reviews over Hotel Napa Mermaid in het Nederlands

Prachtig hotel!

Monique
9-8-2011

Het hotel is echt supermooi. De ligging is vrij ideaal. Je steekt de weg over en paar stappen nog dan ben je op het strand. (Die strandtent Mastrali is trouwens wel een ramp. Advies: vraag gelijk om de rekening bij je bestelling wat ze laten je rustig een half uur zitten zodra je om de rek. vraagt!!) De service is echt geweldig, het personeel is supervriendelijk! Wij sliepen nog wel eens als er werd schoongemaakt maar als je bij de receptie om handdoeken vraagt liggen ze er bij wijze al als je weer op je kamer komt. Wij hadden ontbijt erbij, wat vrij saai is.. Elke morgen hetzelfde dus dat waren we na een paar dagen wel zat. Het eten a la carte was erg goed! De kamer is niet het geld waard vonden wij. We hadden zijzeezicht maar voor het geld verwacht je toch net iets meer luxe op de kamer. Het personeel en het hotel opzich maakte een hoop goed want daar valt echt niks over te zeggen, echt super! Wij gaan niet terug naar Cyprus maar ik raad dit hotel wel aan!

Gereisd Met partner in juli 2011

WEDEROM PERFECT!

Lia
25-11-2010

Voor de tweede maal dit jaar naar Napa Mermaid geweest. Fantastisch hoe we zijn ontvangen, zo warm en gastvrij. November en nog steeds superweer, 28-30 graden. Lekker om 7 uur 's morgens al op balkon in de zon zitten. Wil je de kou en donkerte ontlopen en wil je verwend worden dan is Cyprus en Napa Mermaid the place to be.

Gereisd Met partner in november 2010

WAT EEN TOPPER!

Bonoco
8-8-2010

Wil je het echte vakantiegevoel hebben dan is dit je hotel. Alles is perfect. Het personeel maakt je vakantie, ze doen echt alles voor je. Het management is altijd aanwezig en zorgt er voor dat de organisatie vlotjes verloopt. Het eten is zeer goed, zowel ontbijt, lunch en diner. The standaard kamers zijn een beetje klein maar alles is aanwezig. Tip: neem een kamer aan de zwembadzijde of indien je luxe wil verblijven, een bungalow aan het zwembad. Het hotel ligt in een rustig gedeelte, recht tegenover het strand. Het is maar 15 minuten lopen naar het centrum Aya Napa. Maar dichtbij het hotel zijn ook voldoende restaurants en winkels. Het hotel is ook in de winter geopend met een leuk kerst- en oud en nieuw programma. Wij gaan dan weer voor 4 weken terug.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantasisch hotel!

Fam. van den Brink
2-8-2010

Mooi hotel en super correct personeel! wij hadden een suites maar was zeker dat extra geld waard! Wij waren in het voorseizoen, dus alles was nog in volle gang om op te zetten, dat was wel jammer. Andreas de barman deed erg goed zijn best en de directie ook zeer zeker. Zwembad was heeeeel erg koud!! Veel te koud maar de bedjes lagen heerlijk. Het hotel lag wel buiten het centrum en je moet zeker 10 minuten lopen voor het hart van het centrum. Aya nappa zelf zullen wij niet snel meer kiezen, veel engels gerichte eettentjes, cubs en bars. Volgende keer zullen we eerder kiezen voor Lanarca. Maar dat ligt zeer zeker niet aan het hotel.

Gereisd Met partner in Mon Apr 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed trendy hotel

Simone
11-10-2009

Fris net gerenoveerd hotel met vriendelijk personeel, zeer schoon en heerlijke maaltijden. Een aanrader voor stellen zonder kinderen, aangezien er geen animatie is en dit hotel niet ingericht is op kinderen

Gereisd Met partner in oktober 2009

Mooi, schoon, goed eten, mooi design

Renate en Dennis
13-7-2009

Napa Mermaid is een mooi design hotel.

Niet alles wat in de gids staat klopte echter: - geen internet op de kamer beschikbaar - Koelkast beschikbaar => kost dan wel € 5,- per dag

Bediening was super! Zeer vriendelijk personeel. Alleen de aankomst was minder. De dame had er geen zin in en we kregen de verkeerde kamer ( zeezicht geboekt en kregen zijzeezicht). Hier de volgende ochtend wat van gezegd. Werd direct keurig opgelost en kregen zelfs champagne met wat lekkers.

Kamer: Klein, goede bedden, kleine badkamer, geen Nederlandse TV beschikbaar

Zwembad: Mooi en altijd vrije ligbedden

Eten: Uitstekend, veel keus en zeer goede kwaliteit. Alleen de toetjes hadden soms een chemische smaak

Prijs / Kwaliteit Mooi hotel, maar wij vinden de prijs te hoog voor de kwaliteit die je er voor krijgt.

We hebben ons prima vermaakt en het erg naar onze zin gehad. Indien je gaat voor zon, zee, strand, rust en lekker eten, kun je hier prima terecht.

Gereisd Met partner in juli 2009

2008

Zéér aan te bevelen ! Net een week doorgebracht in Napa

Huisman
8-7-2008

Zéér aan te bevelen ! Net een week doorgebracht in Napa Mermaid samen met mijn dochter (16). Smaakvol hotel, design inrichting, schoon, fris en helder. Personeel zeer service-gericht ! Ontbijt en diner in buffetvorm (gevarieerd) Prima uitval basis voor bijvoorbeeld Nicosia, het oosten en het midden van het eiland. Bovendien is het hotel buiten het centrum gesitueerd zodat je géén last het van het drukke avond/nacht entertainment in Aiya Napa. Dus geen nachten wakker liggen van Karaokebars en lallende vakantievierders. Centrum Aiya Napa op loopafstand (15 min.)Strand 3 minuten (schoon en netjes) Misschien tikje duurder, maar scheelt een hoop ergernis !

Gereisd Familie in juli 2008
2005

erg mooi hotel eten uitstekend keuze uit 3voorgerechten

henk en ali
27-8-2005

erg mooi hotel eten uitstekend keuze uit 3voorgerechten hoofd en nagerechtrn. ook vaak lopendbuffet erg uitgebreid. zandstrand op drie minuten loopafstand. mooi zwembad met fijne ligbedden alles gratis.elke avond entertainmend. ligging in het kleine centrum. vele terrasjes en souvenirwinkeltjes het grote centrum ligt op twintig minuten loopafstand. is ons super bevallen.

Gereisd Anders in Sat Aug 27 2005 07:31:25 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenAziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napa Mermaid in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napa Mermaid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.