Vakantiehuis Kermia Beach

Tonen op kaart

69 reviews over Vakantiehuis Kermia Beach

• 8Alice24-08-2016

rustig appartementen complex 4 km van Agia Napa

Ruime schone appartementen met goede airco, ook goed eten in buffetvorm. Mooi zwembad, zandstrand met snel stenen achter stenen baaitje waardoor kindvriendelijk. Je moet voor wifi in appartement betalen en die is niet goed ook geen wifi bij het zwembad bij het strand. Mensen reserveren al heel vroeg de ligbedden (wat verboden moet worden) want anders is het even zoeken of betaald zonbed zoeken (stuk is gratis van hotel en stuk is tegen betaling). Ligt ver van alles af je moet met bus, taxi (10 euro) of huur auto. Er loopt een wandelpad naar Ayia Napa maar dat duur 45 min en is niet verlicht. Er veel Russen, Engelsen en Duitsers kortom zonzekere rustige bestemming met internationaal toerisme.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Marcus25-06-2016

Rustige ligging aan een mooi privé strand.

Een mooi aangelegd rustig bungalowpark met wat gedateerde woningen. Ongeveer 4 km van het drukke centrum. Klein winkeltje met beperkt assortiment op park. (Duur en beperkt open). Eten redelijk goed, geen grote variatie en kwalitatief minder dan andere 4 sterren hotels die wij hebben bezocht. Personeel zakelijk en meestal wat afstandelijk. Mooi privé strand, genoeg stoelen en schoon zeewater (wel stenen!). Veel Russen in park die hun borden vol eten scheppen, maar weinig hiervan eten. Mooi en zonnig weer tijdens verblijf in begin jun. Geen Nederlandse reisleiding van touroperator aanwezig, ook geen NL reisinformatie. Vluchtinfo in Duitse map van touroperator!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Wijngaard11-05-2014

Een jaartje later...

Nog steeds een fantastische locatie, zelfde en vriendelijke personeel, goed verzorgd, volgend jaar komen we weer !

Helaas is deze reis niet meer te boeken via touroperator in Nederland.
    Rechtsreekse vluchten zijn zeldzaam tenzij je boven de hoofdprijs wilt betalen ! In januari hebben we via duitse touroperator de reis geboekt. Tot onze grote verrassing werden de kinderen voor 34.00 euro berekend en viel de reis dit jaar € 1000.00 voordeliger uit (zelfde accommodatie, half pension etc) Gevlogen met tussenstop op Belgrado, perfecte airliner met nieuwe A319 vliegtuigen en 4x warme maaltijd gratis ! Terugvlucht een korte citytrip in Belgrado gemaakt, paar uurtjes hotelkamer (Best Western) geboekt en met de taxi richting de oude stad. Super te doen, wat een mooie oude stad en slechts € 1.50 voor een halve liter bier ;-) Volgend jaar komen we weer, hoe dat zien we dan weer. Absolute aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 8Nikoline kramer14-10-2013

Mooi resort

Een mooie accommodatie. In een goed verzorgde tuin liggen de huisjes. geweest met 2 kleine kindjes. 7 mnd en 2.5 jaar. Personeel erg kindvriendelijk en ook in het restaurant staan kinderstoelen.in het huisje stonden 2 opgemaakte campingbedjes klaar. Ook speciaal kinderbuffet. Het ontbijt en diner waren zeer uitgebreid en goed. Elke avond een ander thema( bv grieks bbq en oosters). Zwembad goed schoongehouden en strand ook. Nadeel is dat er om zeven uur in de ochtend toch bedjes worden gereserveerd dmv handdoeken. Dat is jammer. Er is trouwens een handdoekenservice vanuit het hotel. 10 euro borg per handdoek. Maar het scheelt een hoop ruimte in de koffer. Veel gezinnen met kinderen. Wat het ook druk maakt. Je kan met je huisje aan drukke weg liggen. Ook verschilt het tuingedeelte per huisje. Zeezicht is zeker mooi.( wij hadden tuin). Winkel is bespottelijk duur met alles. Een magnum kost bv 3.80??? Auto is handig. Bus stopt of niet bij halte of hij zit vol en rijd gewoon door.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9frank02-06-2013

superrrr

Ik was bij Kermia Beach een week op vakantie met een groep van 14 mensen en dat ging perfect we hadden voor ontbijt en diner dezelfde tafel en er was altijd plek en het personeel was erg vriendelijk. De inrichting van het park was ook super want alles werd heel mooi verzorgt en je had geen plattegrond nodig on iets te vinden omdat alles perfect was aangegeven. we zaten ongeveer 4 K/M van Ayia Napa af lopen was net te doen maar met de bus betaal je een euro per persoon en de bushalte was recht voor het park dus dat ging ook perfect. Er was genoeg te doen en we waren aan het meeste niet eens toe gekomen.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10Van de Wijngaard09-05-2013

Tot volgend jaar !

We zijn hier nu (wat blijkt) voor de 5e keer in de mei vakantie geweest. Kermia is in januari geboekt. De (crisis) en negatieve publiciteit rondom Cyprus worden door de media in stand gehouden helaas... Als vakantieganger helemaal niets van gemerkt. Geld komt uit de automaten, ook op afgelegen plekken en konden overal met credit card betalen. Absolute aanrader, mooiste week qua temperatuur en weer over de afgelopen 5 jaar !! Toen we aankwamen rond de 35 (uitzonderlijk) en uiteindelijk rond de 26 gr. Allemaal weer oude en getrouwe gezichten onder het personeel. Sommigen werken hier al 29 jaar ! Het overdekte terras buiten is compleet vernieuwd en voorzien van stijlvolle led verlichting voor 's avonds. Ook is het buffetgedeelte ondergebracht in een nieuwe omgeving. Alles schoon en keurig verzorgd. Alleen onder het tuinpersoneel lopen al 6 mensen rond. Van ons wederom 10 punten, absolute aanrader, tot volgend jaar !

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 9Joyce31-08-2012

Mooi bungalowhotel aan prachtig strand

Wij zijn net terug van 12 dagen Kermia Beach. Prima bevallen. Ruime bungalows (wij hadden 1 extra slaapkamer), goed ingerichte keuken. Mooie ligging, goed onderhouden tuinen, helder zeewater en je kunt een heel eind de zee inlopen voordat het diep wordt. Wel waterschoenen aan ivm steentjes. Het zwembad grenst aan het strand. Er zijn voldoende ligbedden. Het eten is goed, gevarieerd maar niet overdadig veel. Elke avond tot ca. 10 uur live muziek of een voorstelling. Na 22:30u is er niet veel te doen. Met de bus kun je gemakkelijk naar Agia Napa (erg druk) of Protares. Het personeel is erg kindvriendelijk. De prijzen voor drankjes zijn hoog: een glas frisdrank is 3 euro, een flesje water 2,75. Je kunt goed boodschappen doen in de nabijgelegen dorpjes maar ook in de minimarkt is van alles te koop. Klein minpuntje: de slaapbank is erg hard. Het is ons goed bevallen: een plek om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Timon en Charron30-07-2012

Aanrader voor jong en oud. Tot de volgende keer!

Ik ben hier samen met mijn vriendin geweest. Voor de eerste keer cyprus maar zeker niet de laatste!

Park was uitmuntend en zeer schoon!

Personeel is heel vriendelijk, als je iets aan temerken hebt gaan ze er gelijk achteraan. Het huis was heel schoon en werd ook elke dag netjes schoon gemaakt.

Er lopen ook de heledag mensen rond die de tuin onderhouden. Groen gras mooie bloemen. Je komt hier echt tot rust.

Ligging is perfect aan een prive strand voor gasten. Ze controleren zo nu en dan ook of er ook alleen maar gasten zijn.

ligging is 4 km van aya nappa af, lopend niet tedoen maar de bussen rijden 24 uur per dag(overdag elk kwartier) voor 1 euro of 3 euro dag ticket voor (volgens mij) half cyprus.

Er is een heel uitgaans leven maar dat is goed afgeschermd dus als je in het stadje loop heb je het bijna niet door. Wel is het stadje heel erg op engelse ingesteld qua pubs etc.

Kermia beacht ik heb eigenlijk niks aan temerken!

Wij komen zeker terug!!!!!!!!

• 9Rob Meijer08-07-2012

Mooie bungalows op rustige ligging

Rustig gelegen aan prive-strand met voldoende bedden. Onze 2 kamer bungalow ruim en met dagelijkse schoonmaak. Op ongeveer 4 km afstand van Ayia Napa, te lopen via mooie wandelpaden of met het openbaar vervoer. Opstappen net buiten het park en dat voor een euro. Ook mogelijk om een dagkaart te kopen en dan kun je diverse dorpen bezoeken. Bussen komen om de 10 min. en blijven, voor disco bezoekers, tot laat rijden. Wat een vriendelijke mensen, goede service, zeer gevarieerd buffet zowel ontbijt als diner. Wel zijn de prijzen van een drankje bij het eten wat duur. Mooie tuinen, ruim opgezet en direct aan het mooie zandstrand. Groot zwembad met kindergedeelte, ook hier voldoende stoelen en parasols. Wij houden wel van een meer rustige vakantie en dat kan hier perfect, geen andere hotels in de directe omgeving en vanuit zee dus een mooie "schone" kust zonder al die hoogbouw.

• 0ED28-06-2012

Top locatie, heerlijk genieten!

Kermia Beach is een heerlijk bungalow park. Prima huisjes met kluis en airco (is ook zeker nodig op Cyprus), alles is netjes aanwezig. Dagelijkse schoonmaak. Aangezien er geen supermarkt "om de hoek"zit is ontbijt bij boeken een aanrader....en dat is ook heel goed. Vers fruit, brood, croissant, diverse soorten beleg,yoghurt, cake/donuts/pannenkoekjes. Lunch buffet en diner buffet zagen er ook goed uit. Wij zelf hebben er geen gebruik van gemaakt we zijn de kleine plaatsjes afgestruind. Wel is er een goede sushibar aanwezig en net 200 meter buiten het park is er het Meze house (onderdeel van het park) lekker eten. Personeel is uiterst vriendelijk. Wel vonden wij de drankjes en het ijs iets te prijzig.

Mooi prive strandje bij het park met meer dan voldoende strandbedjes. Helaas zijn er altijd gasten die al vroeg in de morgen de zonnebedden aan het zwembad claimen (beetje jammer maar dat is de aard van bepaalde mensen) Het strand is beter, ga snorkelen!

7 tips over Vakantiehuis Kermia Beach

• Wijngaard, 11-05-2014

Chris Watersport. Direct aan het strand, alles te doen, wij hebben met een parachute achter een boot gehangen.

• ED, 28-06-2012

Ga eten bij Taverna Napa (tip van de receptioniste) Laat je per taxi afzetten voor de deur. Plaatsje Protaras is ook leuk om in de avond te slenteren of een hapje/drankje te doen. Bussen rijden regelmatig en tot 4.00 uur 's nachtsen goedkoop! Wel zitten ze rond spitsuur vol en zal je moeten wachten tot de volgende. Een taxi is een goede optie. Van Aiya Napa naar hotel is het maximaal 8 euro in de nacht moet je rekenen op 10 euro.Verder goede onderhandelingen voor je instapt.

• Van de Wijngaard, 09-05-2013

Huur een scooter. Kinderen worden ouder, wij worden spontaan weer jonger, bij ons komt de jeugd weer om de hoek kijken.

1 vraag over Vakantiehuis Kermia Beach

• Hans-S1970, 15-01-2016

Omgeving

Wat is leuk om te ondernemen? Zijn er winkels of winkelcentrums op loopafstand?

Vakantiehuis Kermia Beach info

• Aantal sterrensterstersterster