Hotel Grecian Sands

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°12°
Hotel Grecian Sands
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grecian Sands voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grecian Sands in het Nederlands

Prachtige omgeving, Paradijsje

Harmke
2-10-2015

Aanrader voor stellen. Nadeel dat er in september veel ouderen zijn. Prachtige ligging, aan heel mooi zandstrand, paar 100 meter lopen van drukke en gezellige stadje ayia napa. Met de bus of buggy gemakkelijk naar Nissi beach (pareltje aan zee). Hotel is prima wanneer je niet te veel luxe zoekt, bedden waren vreselijk. Wanneer je een twee-persoons bed wilt zou ik dat van te voren proberen te regelen. Het hotel is niet heel nieuw meer maar de service is prima. Wij hebben een heerlijke vakantie gevierd en zouden zeker terug gaan naar deze plek. Met de kinderen kun je daar beter een familiehotel boeken. Dit hotel is niet leuk voor kinderen. Overigens ziet het zwembad er wel prachtig uit. Ook kun je vlakbij dolfijnen spotten, als je geluk heb!

2007

Een mooi gelegen hotel met groot zwembad en strandje en allerlei prettige faciliteiten daar omheen. Wij mochten zo wie zo niet klagen: omdat alle kamers bezet waren kregen wij een prachtige suite voor de normale kamerprijs.

We waren minder te spreken over het restaurant. Niet erg gezellig en te korte openingstijden. Het ontbijt hield qua kwaliteit ook niet over. Maar desondanks een paar heerlijke dagen gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecian Sands in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecian Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.