Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°20°

13 reviews over Hotel Grecian Park in het Nederlands

Echt genieten!!!!

H&H
17-7-2018

Uitstekend restaurant waar vol passie de lekkerste gerechten worden geserveerd. Afwisselend buffet vorm of keuzemenu à la carte. Voor heren geldt echt voorschrift langebroek hetgeen ook streng gehanteerd wordt. Zowel kamer(zeezicht) als zwembad en ligging is fenomenaal.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel, schitterende ligging

Marco van Lokven
31-5-2017

Geweldig hotel, zeer vriendelijk en keurig personeel, mooie en ruime kamer. Mooie omgeving. Protaras en Agia Nappa zijn gemakkelijk te bereiken met de bushalte voor het hotel.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel, goede service en eten top!

Grecian park hotel Cyprus
9-8-2015

Het hotel ligt op een ontzettend mooie locatie een Cliff met een erg mooi strand aan een baai, nadeel ligstoelen/parasols moet je betalen dit omdat er ook andere mensen op het strand mogen. Zwembad is ook ontzettend fijn, daar zijn de ligbedden/parasols gratis, in de parasols zit een bel ingebouwd wil je dan iets eten/drinken druk je hierop en komen ze je bedienen, erg luxe. Verder was de kamer erg netjes en modern, werd elke dag schoongemaakt, enigste nadeel was dat het bed de veren erdoor heen kwamen dus niet erg bevorderlijk voor een relaxte nachtrust, dit aangegeven in het hotel waarbij er meteen een topdek op het matras gelegd is wat 10 x beter sliep! In het hotel/aan de overkant van het hotel meerdere restaurants maar Protaras en Ayia Napa kun je met de bus binnen 10 a 20 minuten bereiken (retourtje is 3 euro p.p, na 23 uur is het iets duurder), stadjes erg gezellig en levendig meer dan genoeg restaurantjes!!

Gereisd Met partner in juli 2015

Geweldig genoten !

Miss Sunshine
18-9-2013

Dit hotel is puur genieten. Het eten is echt goed, veel keus en erg lekker. Het personeel is er erg vriendelijk en altijd bereid te helpen. Het ligt heel mooi en rustig, met de bus zit je met 5 minuten in Aya Nappa of Protaras. Naast het hotel zit een supermarkt.

Let wel op als je de More Inclusive boekt. De drank is alleen TIJDENS de maaltijden onbeperkt. Drankjes die tussendoor consumeert, moet je betalen. Je kan voor 3 euro een fles mineraalwater nemen. Verder zijn bv een capucino of een glas wijn best prijzig (5,50) De poolbar is soms wat lawaaierig en `s avonds zijn er wel eens feestjes met het daarbij behorende geluid. Tip : neem oordopjes mee want buiten dat is het een fantastisch hotel om vakantie te vieren.

Gereisd Met partner in september 2013

Dit hotel was gewoon superrrrrrr verwennerij.

Gahler
26-10-2011

Wat hebben wij genoten van dit schitterende hotel. Slaapkamer alla Jan de bouvrie met een heerlijk bed, met een fantastisch matras. Zeer uitgebreid ontbijt,met wel 10 soorten brood en broodjes, zalm of makreel en teveel beleg om op te noemen, kortom voor ieder wat wils. Geweldige bedjes bij het zwembad, en s'middags komt er iemand van het hotel met bijna bevroren gastendoekjes met een lekker luchtje eraan die hij elke middag aan iedereen die het te warm heeft uitdeeld, heerlijk, dat is puur verwennerij. Het avondeten ziet er allemaal geweldig uit en smaakt ook heerlijk, wij zijn 2 weken geweest en hebben ook nog 4 keer alla card mogen bestellen. Voor het prive strand moet je wel een goede conditie hebben, want daarvoor moet je via een trap toch wel 10 minuten lopen. Met de shuttlebus die stopt voor het hotel kan je voor 1 euro p.p naar protaras of aya napa ook leuk.

Gereisd Met partner in juli 2011

Fijn, niet geweldig

Tamara
23-8-2011

De kamers vonden wij zeker geen 5* waard! Ook werd er niet goed schoongemaakt. Hier en daar vonden wij haren, en vlekken in de lakens. Heel vriendelijk personeel. Prachtig strand, heel erg goed eten. Entertainment is niet entertainment te noemen. 2 droevige 'artiesten' tijdens het buffet. (verder niks!) 1 zanger en 1 pianist. Niet om over naar huis te schijven! Verder vrij saai in het hotel zelf. Aya Napa op 10 minuten auto-rijden afstand, met de shutllebus, welke gratis is. Wel aardig, maar te Engels voor ons, teveel pups. Daar was het niet zo duur hoor. Je kunt er prima eten voor 60 euro voor 2 personen, inc voor, hoofd en 2 drankjes. 1 wiskey in de club bij het hotel kost 9 euro! En je moet een tafel huren van 135 euro, (zit 1 fles wijn bij) anders kan je nergens zitten. Je wordt dan gedegradeerd tot staan aan de bar. Maar een prachtige club, dat mag gezegd worden. Al met al een redelijk goede vakantie, maar niet om weer heen te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Mooi hotel

Marielle
8-8-2011

Zeer mooi hotel en hele goede service. Eten is hier goed. Elke avond een ander buffet met live muziek. Vanuit de bedjes aan het zwembad heb je een mooi uitzicht over de baai. Strand via een lange trap te bereiken. Mooie Clifbar, wel duur de drankjes! De dorpjes Ayia Napa en Protaras zijn makkelijk te bereiken met het shuttelbusje en de bus. Dorpjes zelf vonden wij niet zo heel veel aan. Heel erg op Engelse gericht. Vooral Ayia Napa, veel pubs en uitgaansgelegenheden en heel veel Engelsen. Protaras is iets rustiger. Wij hebben hier een Jeepsafari gedaan en een trip naar het Turkse gedeelte van het eiland. Jeepsafari is hier zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

Fantastische hotel en hele goede service

Joke en Benno
23-7-2011

Wij verbleven 2 weken in Grecian Park. Enorm genoten. Eten was fantastisch. Bij het ontbijt is er van alles: o.a. gerookte zalm, champagne e.d. Wij hadden half-pension, was perfect. Personeel heel erg vriendelijk (heel veel stagiaires uit Zweden en Litouwen), overal trouwens hele vriendelijke mensen. Wij hadden een huurauto, wat heel praktisch was. Konden we 's avonds na het eten gezellig naar de naburige stadjes (10 - 15 km.) Protaras en Ayia Napa. Ayia Napa is veel groter. Beide levendige stadjes vol met vertier: winkeltjes tot 23.00 uur open, gezellige terrasjes, kermis, mogelijkheden om uit te gaan, etc. Hotel ligt op een unieke plek, boven op een clif. Het feit dat er veel stelletjes gingen trouwen, bewijst wel hoe mooi de locatie is. Wij hadden een super mooie kamer (à la Jan des Bouvrie) en deze was ook absoluut schoon. Het enige nadeel is dat de drankjes erg duur zijn in het hotel. Wees hierop voorbereid.

Gereisd Met partner in juni 2011

Goed hotel, maar geen vijf sterren

Tom
21-6-2011

Eind mei/begin juni hier verbeleven. Het is absoluut een prima hotel, de entree is indrukwekkend. Kamer een beetje gedateerd hier en daar. Over de schoonmaak van de kamers ben ik minder te spreken. Vaak haren van de schoonmaakster in de bidet en vlekken (zelfs schimmel een keer) op het linnengoed. Verder hadden we een keer een flesje water en een blikje bier in het koelkastje gezet, maar tot onze verbazing hadden ze dit eruit gehaald en een briefje achter gelaten in de kamer, met de mededeling dat we de koelkasten konden huren voor € 3,- per dag!! De ligging is op zich goed, namelijk bij het mooiste stukje kust van het eiland (wel een behoorlijke klim naar het strand). Maar het ligt niet in Ayia Napa, meer in het midden tussen Ayia Napa en Protaras. In de omgeving is weinig te doen. Autotje huren is aan te raden. Eten was goed, meestal a la cart. Twee keer in de week buffet. Drankjes wel GIGA duur! Bij het zwembad € 5,30 voor een pint. De club is ook erg goed, maar duur!

Gereisd Met partner in mei 2011

Mooie omgeving, vriendelijk personeel!

Nore Jansens
19-4-2011

Prachtig gelegen midden de natuur!Rustig, maar als je van wat meer drukte houdt er is een gratis shuttle bus haar het centrum waar het wel levendig is!Mooie uitvalsbasis voor wandelingen. Leuke sportlessen mooie fitness! Uitstap naar het noorden is geen aanrader kost veel geld en er is weinig te zien!Huur zelf iets en rij wat rond! Aanrader!

Gereisd Met partner in april 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecian Park in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecian Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.