Aparthotel Euronapa

2008

Klant onvriendelijk

B. Huisman
6-10-2008

Personeel aan de receptie is onvriendelijk. Na aangeven van klachten werd er niet gereageerd op de klacht dat de airco niet goed werkte waarvoor we wel moesten betalen. In het zwembad werd erg veel chloor geruikt wat veel irritatie gaf aan je ogen. De indruk van het zwembad is erg verouderd(ligbedden en kussens kapt) Het ontbreken van een hostes tijdens de terug vlucht.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanvulling eerder bericht(was niet compleet)

Bakker
Mon Aug 18 2008 12:55:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor jongeren die willen stappen is dit een prima plek en een goed appartementencomplex. De airco vonden wij voldoende werken. Ook het personeel dat er werkt was over het algemeen vriendelijk. Zoals in voorgaande berichten te lezen is, kun je beter niet naar het winkeltje vlak naast het complex gaan maar naar die die erachter ligt. (goedkoper, bij zwembad de straat over) De mensen in ayia napa en cyprus zijn vriendelijk en behuplzaam. Zelf een auto huren is erg leuk om te doen, en het linkd rijden went echt!! Valt hardstikke mee! Weinig bezienswaardigheden, voornamelijk kerken. Wel is het roodosgebergte erg mooi! Hier kan je ook makkelijk zelf met de auto rijden. De jeepsafari is ook echt een aanrader, leuk om mee weg te gaan. In de bar street weet je niet wat je meemaakt, zoveel discotheken! Maar het is ook erg gezellig en trendy in liquid, zit tegenover het plein. Voor ons geen aanrader in ayia napa. Het is meer voor jongeren, die willen feesten. Cyprus zelf wel erg mooi!

Gereisd Met partner in juli 2007

SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fam kl
      17-8-2008

een appartement om af te raden voor mensen met kleine kinderen. voor de jeugd met weinig eisen of om sávonds na het stappen te crashen is het redelijk. appartementen zijn van binnen slecht onderhouden absoluut niet schoon de airco waarvoor bijbetaald moet worden is te licht om het appartement koel te houden.het zwembad is oud en vies en er is bij het appartement niks tot weinig te doen. kortom voor mijn gezin met kinderen was dit eens maar NOOIT meer

Gereisd Familie in augustus 2008

dit niet meer

bakker
      7-8-2008

Accomodatie is geheel ingericht op jongeren. Wij zijn niet goed geinformeerd/voorgelicht over de hoeveelheid jongeren en over de plaats ayia napa. Luidruchtige accomodatie.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In mei 2008 zijn wij in Euronapa geweest

Chantal
      14-7-2008

In mei 2008 zijn wij in Euronapa geweest. De inrichting is vrij sober, niet erg schoon en het appartement was erg gehorig (terwijl er maar een handjevol mensen in het complex waren. Personeel was wel vriendelijk maar we hadden lekkage in de badkamer, maar na enkele malen vragen of er iemand kon komen kijken gebeurde er niets en bleef het lekken. Het zwembad was heerlijk rustig, maar dat kwam omdat er maar weinig mensen in het complex waren. Het speeltuintje is er niet (meer). De tennisbaan was afbraak. Bijna geen nederlanders. Wel scandinaviers en russen. Ligging is prima t.o.v. centrum en strand. Leuke strandjes op loopafstand. Ik ben bang dat het complex in het hoogseizoen heel erg lawaaiig is en het zwembad en strandjes bomvol. Voor ons geen 2e keer Euronapa.

Gereisd Familie in Mon Jul 14 2008 16:13:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer dankzij Engelse jongeren (overlast)

Pas
      13-7-2008

Mooi gelegen appartementen, je loopt zo het centrum in en de stranden liggen aan de overkant van de weg, keuken is minimaal, je kunt net een ei koken en is gewoon erg klein. Waar wij over vallen is de enorme herrie (schreeuwen, gillen, drankmisbruik v/d Engelse jongeren )deze appartementen zijn niet geschikt voor kinderen onder de 16 jaar , je bent gewaarschuwd!!!!!!!

Gereisd Familie in juli 2006

Prima apartement, Wel verouderd

Vakantiegangers
      17-6-2008

Prima apartement, Wel verouderd. Goed gelegen. Ruime kamers. Personeel is vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 17 2008 07:10:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben hier in Mei 2008 veertien dagen geweest leuk complex i

Henk van Balen
      20-5-2008

Ben hier in Mei 2008 veertien dagen geweest leuk complex i.v.m. prijs kwaliteit verhouding,de appartementen zijn aan de buitenkant op geknapt en binnen ziet het er ook goed uit. De badkamers worden in de winter 2008-2009 gerenoveerd dat is ook nodig ,wel altijd warm .water dat laat in Griekenland nog al eens te wensen over. Wij gingen meestal naar het strand bij Blue Village waar je ook van het zwembad en douche en restaurant kunt benutten en ook cash kan betalen. Eten is super en goedkoop bij Moo Moo,de straat uit bij het appartement en links af bij de Alphabank na een paar honderd meter aan de rechterkant. Verder de minimarkt tegen over de straat van de appartementen is goed en stukken goedkoper dan op de hoek van de straat,bakker Eurobakker heeft goed brood.p.s. Blue village vind je naar het pad langs de zee lopen en dan 10 minuten naar rechts lopen.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      2007

Euronapa is een prima app! De ligging is perfect voor die

M&R
      8-8-2007

Euronapa is een prima app! De ligging is perfect voor diegene die houden van een beetje lopen en dan telkens ergens anders lekker eten! Het zwembad is groot, met bar en ligbedden etc. Water is lauw, maar dat krijg je met die temp! Kamers zijn ruim en netjes ingericht, heel schoon en heel belangrijk een goede douche!! incl warm water! Wel weinig nederlanders, maar leuk app!!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Ik kom net terug uit Cyprus, dit appartement is absoluut

diane
      6-8-2007

Ik kom net terug uit Cyprus, dit appartement is absoluut een appartement voor jongeren. De eerste indruk was goed, het appartement ziet er van de buitenkant netjes uit... jammer dat de binnenkant erg tegenviel, overal ongedierte en erg smerig! Ook word je bij de receptie niet erg vriendlijk te woord gestaan. Verder heb je in dit appartement airco tegen betaling, deze airco is alleen in de slaapkamer.. in de woonkamer ga je dus letterlijk dood van de hitte! Verder is de vakantie in het plaatje ayia napa erg goed bevallen! Met dus een tegenvallend appartement...

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
      • RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand900 m
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
      • BalsportenBasketbal
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Euronapa in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Euronapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.