Appartement

2007

Geweldige accomodatie! Wij hadden met z'n 3-en een 2-kamer

WvanSteenbergen
4-12-2007

Geweldige accomodatie! Wij hadden met z'n 3-en een 2-kamer appartement, waarbij de slaapkamer en badkamer boven waren. Het lage kookplaatje kon me niet zo boeien, de enige reden voor een appartement was de ruimte en de koelkast! (en die was prima). De sfeer op het complex was erg relaxed, Steve weet vanaf dag 1 je naam, en heeft altijd tijd voor een praatje aan de bar. Lekkere cocktails!

Wij hadden het ontbijt incl geboekt, bleek geweldige keus: ruime kaart (continental, english, sandwich etc) en we konden aanschuiven wanneer we maar wilden! Dat was vaak na 11 uur 's ochtends...

Jammer: Ieren hebben het complex opgekocht, dus volgend jaar zijn Steve en z'n familie, die zo positief de sfeer beinvloeden, er niet meer. Wat mij betreft dan geen reden meer om te gaan...

Gereisd Met vrienden in september 2007

Inventaris minimaal, kookplaat op 60 cm

D. van Seuren
19-10-2007

Inventaris minimaal, kookplaat op 60 cm. van de vloer, geen oven, geen koffie apparaat, geen magnetron, zie foto. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam., Safaritocht gedaan met een jeep, moet eigelijk de naam overlevings -really tocht hebben. De bestuurder BIG GEORGE reed onverandwoordelijk ruw en snel over wegen, stopplaatsen met grote keien met een snelheid van ca, 70-80 km. uur, wegen waar je met een slakkegang overheen gaat. Zeker voor oudere mensen ( in een jeep zaten er o.a. 2 van ca. 70 jaar) niet te doen. Het wachten is op het eerste ongeluk. Deze tocht raad ik niemand aan, de bestuurders zijn gestoord !!!! Zeker als je met 6 man achterin moet zitten.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Het app ligt zeer gunstig net buiten het uitgaans gebied

S. Stijkel
24-9-2007

Het app ligt zeer gunstig net buiten het uitgaans gebied. Dus je hebt rust en binnen 2 min lopen zit je in de gezelligheid. Strand is ook maar 5 min lopen dus zeer goed allemaal. Geen ongedierte gezien maar wel veel zwarte haren van de schoonmaaksters overal. Grootste nadeel is het tapijt in de slaapkamer (geen stofzuiger gezien) het is verschrikkelijk goor en wordt met een bezem schoon gemaakt???????? Dit bleek bij alle app zo te zijn. Voor de airco moet je flink bij betalen namelijk: 37 euro omgerekend en deze heb je echt wel nodig. Gezien de prijs wel waar voor je geld en de plaats zelf is erg gezellig met veel verschillende restaurants en kroegen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Loek-Ria-Michel-Jorinde-Rianne de Jager
13-9-2007

In de periode 21/8 tot 4/9 waren wij hier met 5 personen hebben app.16-17-18 bewoond. App.16 niets op aan te merken, werd bewoond door 1 pers. App. 17 mooie ruime balkons, jammer dat de airco af en toe lekte,schoonmaak kon wel beter, geen stofzuiger gezien voor de slaapkamers.We waren voor de tweede keer op Cyprus, het is een mooi land, vriendelijke bevolking, maar het water en de frisdranken zijn erg duur.Als de euro in jan.2008 ingevoerd gaat worden zal het nog duurder worden. App.18 In de douche en kamer veel mieren en andere beestjes, met spuitbus weggespoten ,dit komt in veel warme landen voor, maar het werdt door de schoonmaakster slecht opgeruimd. Op het complex was het gezellig zitten bij Steve en de fam. Het eten wat oma maakt is heerlijk en niet duur.Wel veel Engelse en Ierse bezoekers in de app.geen last van ze gehad. Jammer dat de agent van onze tourop. alleen kwam als je hem belde, hij sprak alleen engels, zou ook aanwezig zijn op vliegveld van Larnaca, niemand gezie

Gereisd Familie in augustus 2006

Een heel prettig appartement! Veel ruimte, mooi zwembad,

Doppenberg
30-8-2007

Een heel prettig appartement! Veel ruimte, mooi zwembad, gezellig personeel (behalve de oma van Steve). Wij hadden alleen wel buren die veel lawaai maakten. Toen wij hierover geklaagd hadden wel dit goed opgelost door het personeel. De vertegenwoordiger van Sudtoers was echter niet goed. Meerdere keren een excursie geboekt en twee keer gehad dat wij 's ochtends om 08.00 klaar stonden en dan een half uur later te horen kregen dat de excursie die dag niet door zou gaan! Dit is niet leuk in je vakantie! Ook sprak deze man alleen maar engels.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Wij hebben het hier echt super gehad, heel relaxte sfeer

Patrick en Willianne
26-7-2007

Wij hebben het hier echt super gehad, heel relaxte sfeer.

Studio was simpel maar laten we eerlijk zijn als je naar een locatie gaat wqaar het gemiddeld 40 gr. is en waar je super kunt stappen, hoeveel tijd breng je dan echt op je kamer door?? en slapen kun je er goed (wel even de airco aanzetten)

Mensen waren echt super vriendelijk heel anders dan bij super grote hotels en ook wij hebben het gezellig gehad met Steve de barman, zijn oma de kok en de rest van het personeel.

Ligging is gunstig, dicht bij het strand en dicht bij het centrum.

Ik heb ik 8 dgn maar 1 kakkerlak gezien en dat was op straat en zeker niet op de kamer.

Prijs kwaliteit verhouding klopt, je kan niet verwachten dat je voor dat geld in het Hilton komt.

Inrichting van de kamer is simpel maar dat wat je nodig hebt is er. Voor ons tweeen was er ook voldoende ruimte, balkon was erg klein maar een goed alternatief was de bar.

Doe Steve de groeten van ons!

Gereisd Met partner in juni 2006

Wij zijn van 3 juli t/m 11 juli in Diomylos geweest en wil

Betty & Jules
17-7-2007

Wij zijn van 3 juli t/m 11 juli in Diomylos geweest en wil mijn mening geven over alle mensen die dit complex enorm afkraken. Deze mensen moeten in het vervolg een 5* all incl hotel gaan boeken en voor hun reis 2x zoveel gaan betalen. Man man man man, ook wij hebben in totaal 1 kakkerlakje zien lopen, en een paar mieren terwijl we een week lang op de begane grond, vlakbij het zwembad een appartement hadden. Personeel is zeer vriendelijk, in alle opzichten.De airco op de slaapkamer kon met gemak ons hele appartement verkoelen. De ligging van het hotel is perfect.rustig en mooi zandstrand ligt vlakbij het hotel en het zeer levendige uitgaanscentrum is op ongeveer 5min wandelen. Nogmaals, alle mensen die afgeschikt zijn door de indianenverhalen van de voorgangers op deze site. Laat u niet gek maken, gewoon doen dus. Perfect hotel qua prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd Met partner in juli 2007

Een rustige oase in een bruisend Ayia Napa

Michel, Heidy en Zoe
1-7-2007

Een rustige oase in een bruisend Ayia Napa. Erg gunstig gelegen want strand, buurtwinkels en centrum liggen allen binnen loopafstand. Personeel is erg attent en vriendelijk (vooral barman Steve). De appartementen zijn vrij simpel ingericht, en vooral op de bovenverdieping/slaapkamer kan het erg warm worden. Paar keer een kakkerlak gezien op het balkon, binnen wat mieren maar niets om van te schrikken.

Gereisd Anders in juli 2007

wij hebben echt een super vakantie gehad!!! wel super warm

femmie en esther
11-3-2007

wij hebben echt een super vakantie gehad!!! wel super warm dan is het jammer dat je alleen boven airco heb! verder was het gewoon super

Gereisd Anders in maart 2007
2006

In oktober zijn wij hier 8 dagen geweest

Bianca
28-11-2006

In oktober zijn wij hier 8 dagen geweest. Viel ons erg tegen. Slechte service en vies appartement.

Gereisd Anders in Tue Nov 28 2006 12:06:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen