Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°6°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Atlantica Sun Garden Beach voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Club Atlantica Sun Garden Beach in het Nederlands

Prima hotel

Paul, Debbie en Tim
23-6-2011

Erg vriendelijk personeel, mooie zwembaden ook voor de kleinste is er een leuk babybad.

Eten is echt goed, veel keus en alles is mooi opgemaakt en ruim voldoende.

Het animatieteam is erg leuk met de kinderen, ookal praten ze alleen Duits en Engels.

Echt een hele goede week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

mooie plekj

laura
28-3-2011

heel gezellig mooie plek leuk eten lekekre mensen heeeeeeeeeeeeeel gezellig lekker warm

Gereisd met vrienden in januari 2011

De eerste en de laatste keer

Prive
19-2-2011

Er is niks voor kleine kinderen en het eten is erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Een keer en niet meer

Prive
19-2-2011

Het is best wel mooi maar het eten is niet te eten en er is niks voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Prima hotel op toplocatie

Familie Oldenburg
15-8-2010

Net terug van 11 dagen Sungarden. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Veel pluspunten zijn al eerder genoemd zoals de ligging, handdoekservice, elke dag kamer reiniging, supervriendelijk personeel, bediening bij a.i. etc.

We zijn behoorlijk verwend op gebied van eten maar waren zeker te spreken over het eten hier. Door de buffetvorm ontkom je er niet aan wat droog vlees onder de lampen. Maar wel veel variatie, met name het diner. Zeker vier keer stonden er heerlijke king prawns op het menu. Verder ook verse zalmmoten, heerlijke mosselen, calamari etc. Wisselend elke ochtend vers gebakken flensjes of wafels. 's Avonds naast het dessertbuffet ook altijd een extra toetje zoals warme appeltaart, cypriotische lekkernijen, gebakken bananen, appels en ananas.

Animatieteam/kinderclub was ook super voor onze dochter.

Aanrader: Daktari Jeepsafari met papa Tony! Was geweldig. Heel veel geleerd en gezien van het eiland. Echt een SUPERDAG!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Aanrader

Marita van de Wetering
27-7-2010

Fantastische plek, dichtbij zee super omgeving. Vriendelijke personeel.

Aanrader vooral voor tieners.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Mooi hotel met prachtig uitzicht!

Fam van Dam
17-7-2010

Wij zijn net terug van onze vakantie van 2 juli t/m 14 juli 2010. Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen (8, 6 en 6 jaar) geweest.

Het hotel ligt mooi op een rotswand. Je kijkt recht over de zee uit. Aan de zijkant loopt een paadje naar het zandstrand (met hier en daar wat kiezels). Het hotel heeft 2 grotere zwembaden met diepere (1.40 m) en indiepere inloopgedeeltes.Ideaal voor de kinderen.

Het eten is goed. Kinderbuffet en voor mijn dochter (met speciaal dieet) werd er apart eten gemaakt. Je kunt ook 1x per verblijf a la carte eten. Dit is een aanrader.

Het is leuk om naar ayia napa te lopen. Het is licht bergafwaarts ongeveer 20 minuten lopen. De winkeltjes zijn meestal tot 22.00 open behalve zondags. De taxi terug vanuit de haven is 8 euro.

Wij hadden met 5 personen een junior suite kamer en dat ging goed. We hebben 1 kind los laten bijboeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Fantastisch hotel

Ronald
12-7-2010

Dit was mijn derde keer dat ik in Ayia Napa op vakantie was. De eerste twee keer een goedkoper hotel genomen. Nu dan naar Sungarden. Mooi hotel met supervriendelijk (en voornamelijk jong) personeel. Het eten was gevarieerd en lekker. De kamer was schoon en werd ook iedere dag schoongemaakt. De handdoeken werden iedere dag vervangen. Ons badlaken konden we een aantal keer per week laten vervangen. Het enige "minpuntje" was de afstand naar stad. Dit was heen goed te doen, maar terug lopen was minder. Sungarden ligt namelijk boven aan een stijle weg. TUI heeft er twee animatieteams geplaatst (Duits en Engels) Deze gasten hadden hun programma prima op elkaar afgestemd en wisten iedereen van 0 tot 80 te vermaken. Heb menig biertje met Bruno, Tasha, Luke en Lori weggedronken. Dit hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Geweldig hotel

Tineke
11-7-2010

Mooi en schoon hotel met uitzonderlijk vriendelijk personeel. Ook het management is bij de gasten betrokken.

Eten in buffetvorm. Erg lekker en veel variatie. Doorlopende bediening op het terras.

Mooi aangelegde tuin met mooie zwembaden.

Kortom voor hehaling vatbaar. Een aanrader dus

Gereisd met partner in juni 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Atlantica Sun Garden Beach in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Atlantica Sun Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.