Aparthotel Callisto Holiday Village

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Callisto Holiday Village voor je op een rij gezet:

26 reviews over Aparthotel Callisto Holiday Village

• 0Ger en Mareianne20-09-2010

niet voor stelletjes

Begin September geweest . het weer was uitstekend .accomodatie was goed maar veel scandinaviers .De hoost van O.A.D ( Ria ) was zeer behulpzaam . Het strand viel ons een beetje tegen , grote keien en geen snorkel gebied.Het eten was goed, alleen niet alles is all. in. De bediening is gastvrij maar op afstand.De accomodatie is zeer goed voor gezinnetjes maar niet voor stelletjes.

• 8m schuurman15-08-2010

Mooi apartementencomplex

Callisto holiday village was perfect. Goede app goed buffet restaurant en een fijn en grood zwembad wat over liep in het strand. Alleen jammer dat er zo veel Zweden waren. En juli was ook wel erg warm gemiddeld 40gr. Martine

Met vrienden

• 9Andrea26-10-2009

Prachtig compex, leuk voor de kinderen

Een heel mooi complex, mooie zwembaden. Heerlijk voor de kinderen. Een apart kinderbuffet en iedere avond animatie. Wel in het Zweeds maar voor kinderen geen probleem.

Met jonge kinderen

• 9Sija Wirsching09-10-2009

prachtig complex en heel vriendelijk personeel

Hadden appartement aan het eind van het complex uitzicht op zee, Omgeven door prachtige tuin, Zoals al beschreven prima eten hele vriendelijke bediening, Willen zeker nog een keer terug Hebben genoten. Verdienen wat ons betreft 5 sterren.

• 9Marieke06-10-2009

Perfecte accomodatie

Zeer fijn verblijf, direct aan het strand, 3 grote zwembaden, eten perfect en erg afwisselend, het is er heel erg schoon en het personeel is supervriendelijk. een echte aanrader

• 9C.A.Niebeek28-09-2009

geweldig keuze geweest,topper

een geweldig complex,het hoeft je aan niks te ontbreken.service prima ,personeel heel vriendelijk,wel erg veel noordelingen,maar erg gezellig en goed allemaal.wij gaan ooit nog eens terug,bedankt callisto.

• 10Fam van dijk29-08-2009

Topper!!!!!

Dit hotel is een TOPPER!De ligging...hotel ligt aan t strand,Eten is lekker,elke dag een ander land thema..uitgebreide buffetten...taarten fruit toetjes..nog nooit een schaal leeg gezien..ijsjes de hele dag.Centrum op loopafstand.

Met oudere kinderen

• 9Fam van leeuwen19-08-2009

echt een topper

super hotel. veel scandinaviers maar aardig en geen last van. All inclusief tot 23:00 uur, nee hoor we schenken door met uiteraard ook een flink aantal coktails. Eten veel en nooit een lege schaal gezien.Prachtig appartement met goede airco en keuken met een lekkere koelkast. Glas leeg, niet zelf halen maar direct bediening of je een ander wilt of wat anders. Weinig nederlanders. Uitstappen vliegveld voor jezelf. Inchecken met 15 man. geen wachtrij niks alles perfect. vervoer heen met 8 man in een touringcar terug met een luxe taxi. Touroperator heeft het daar prima geregeld voor de vakantie ganger. Ria de hostes ter plaatse zie al, hier krijg ik nooit klachten.

Met oudere kinderen

• 8xander Brus16-07-2009

mooi hotel goeie ligging.

callisto village aya napa goed hotel goeie ligging,heel erg kind vriendelijk,alleen jammer dat er na tien uur s,avonds niks meer te doen was desondanks hebben wij een goeie vakantie gehad.

Met vrienden

• 9Fam van Goor en Bos10-07-2009

een aanrader

Waren daar 2 weken in juni 2009

Gewoon een prachtig appartement, prima bediening (ook voor All In) All Inn was zeer uitgebreid), prachtig zwembad, zondeweide en strand. Op loopafstand naar centrum en mooi weer. Kortom wat wil men nog meer. Een aanrader !!!!

Met jonge kinderen

• De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages