Hotel Atlantica SunGarden Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica SunGarden Beach voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Atlantica SunGarden Beach

• 2Ghiulnar Teofil Omer04-04-2019

Nooit meer touroperator op vakantie naar Cyprus

Op de folder van touroperator stond dat dit hotel direct aan het strand ligt. Ook dat all-inclusief beschikbaar is ook 's nachts. Wij zijn in het hotel rond 21.20 uur 's avonds aangekomen. Helaas het restaurant was dicht en krijgen wij wat oude sandwiches bij de bar. Niet te vreten, kleef en het beleg ver te zoeken. De kamer lag boven een generator die 24 uur per dag draaien. Dus een slaploos nacht. En de verassing was dat het hotel niet aan het strand ligt, maar boven op de rotsen. Naar het zand strand moet je bijna 500 m door de rotsen lopen, die hoorde niet bij het hotel. Het is een openbare strand waar men moet voor ligbedden en parasol betalen. Wij hebben € 2.500 betaald voor 4 hotel all-in. Wij hebben touroperator gevraagd voor een verhuizing naar een hotel bij het strand. Je spaar niet hele jaar voor zo een dure vakantie en zo ver vliegen om bij het zwembad te liggen. Tegen betaling zijn wij verhuisd naar een 3 hotel geplaatst.

Nicos Sofocleous, General Manager, 15-05-2019

Dear Guests,

Thank you for taking the time to express your opinion about our hotel.

Your opinion is much respected but will be good to compare us with same categories of hotels. Our hotel is an international hotel which welcomes all type of clientele officially 3 star but offering much more that its category.

It is to our disappointment that your expectations were not met during your holidays and we assure you that we take into consideration all kind of comments for the constructive improvement of our hotel.

We hope to welcome you again in the future at Atlantica SunGarden.

kind regards The Atlantica SunGarden Team

• 9Paul, Debbie en Tim23-06-2011

Prima hotel

Erg vriendelijk personeel, mooie zwembaden ook voor de kleinste is er een leuk babybad. Eten is echt goed, veel keus en alles is mooi opgemaakt en ruim voldoende. Het animatieteam is erg leuk met de kinderen, ookal praten ze alleen Duits en Engels. Echt een hele goede week gehad.

• 10laura28-03-2011

mooie plekj

heel gezellig mooie plek leuk eten lekekre mensen heeeeeeeeeeeeeel gezellig lekker warm

• 6Prive19-02-2011

De eerste en de laatste keer

Er is niks voor kleine kinderen en het eten is erg slecht.

• 6Prive19-02-2011

Een keer en niet meer

Het is best wel mooi maar het eten is niet te eten en er is niks voor kleine kinderen.

• 9Ada Voormeer19-10-2010

super

8 volwassen met 1 baby, uitstekende vakantie gehad

• 9Familie Oldenburg15-08-2010

Prima hotel op toplocatie

Net terug van 11 dagen Sungarden. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Veel pluspunten zijn al eerder genoemd zoals de ligging, handdoekservice, elke dag kamer reiniging, supervriendelijk personeel, bediening bij a.i. etc.

We zijn behoorlijk verwend op gebied van eten maar waren zeker te spreken over het eten hier. Door de buffetvorm ontkom je er niet aan wat droog vlees onder de lampen. Maar wel veel variatie, met name het diner. Zeker vier keer stonden er heerlijke king prawns op het menu. Verder ook verse zalmmoten, heerlijke mosselen, calamari etc. Wisselend elke ochtend vers gebakken flensjes of wafels. 's Avonds naast het dessertbuffet ook altijd een extra toetje zoals warme appeltaart, cypriotische lekkernijen, gebakken bananen, appels en ananas.

Animatieteam/kinderclub was ook super voor onze dochter.

Aanrader: Daktari Jeepsafari met papa Tony! Was geweldig. Heel veel geleerd en gezien van het eiland. Echt een SUPERDAG!!

• 9Marita van de Wetering27-07-2010

Aanrader

Fantastische plek, dichtbij zee super omgeving. Vriendelijke personeel. Aanrader vooral voor tieners.

Met oudere kinderen

• 8Fam van Dam17-07-2010

Mooi hotel met prachtig uitzicht!

Wij zijn net terug van onze vakantie van 2 juli t/m 14 juli 2010. Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen (8, 6 en 6 jaar) geweest. Het hotel ligt mooi op een rotswand. Je kijkt recht over de zee uit. Aan de zijkant loopt een paadje naar het zandstrand (met hier en daar wat kiezels). Het hotel heeft 2 grotere zwembaden met diepere (1.40 m) en indiepere inloopgedeeltes.Ideaal voor de kinderen. Het eten is goed. Kinderbuffet en voor mijn dochter (met speciaal dieet) werd er apart eten gemaakt. Je kunt ook 1x per verblijf a la carte eten. Dit is een aanrader. Het is leuk om naar ayia napa te lopen. Het is licht bergafwaarts ongeveer 20 minuten lopen. De winkeltjes zijn meestal tot 22.00 open behalve zondags. De taxi terug vanuit de haven is 8 euro. Wij hadden met 5 personen een junior suite kamer en dat ging goed. We hebben 1 kind los laten bijboeken.

• 9Ronald12-07-2010

Fantastisch hotel

Dit was mijn derde keer dat ik in Ayia Napa op vakantie was. De eerste twee keer een goedkoper hotel genomen. Nu dan naar Sungarden. Mooi hotel met supervriendelijk (en voornamelijk jong) personeel. Het eten was gevarieerd en lekker. De kamer was schoon en werd ook iedere dag schoongemaakt. De handdoeken werden iedere dag vervangen. Ons badlaken konden we een aantal keer per week laten vervangen. Het enige "minpuntje" was de afstand naar stad. Dit was heen goed te doen, maar terug lopen was minder. Sungarden ligt namelijk boven aan een stijle weg. TUI heeft er twee animatieteams geplaatst (Duits en Engels) Deze gasten hadden hun programma prima op elkaar afgestemd en wisten iedereen van 0 tot 80 te vermaken. Heb menig biertje met Bruno, Tasha, Luke en Lori weggedronken. Dit hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar.

0 tips over Hotel Atlantica SunGarden Beach

0 vragen over Hotel Atlantica SunGarden Beach

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages