Hotel Atlantica Aeneas

KinderhotelWeer vandaag27°13°
8,4

37 reviews over Hotel Atlantica Aeneas in het Nederlands

Moderne & schone kamer. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Familiekamer is een beetje een illusie, omdat de tussenwand boven open is; houdt dus geen geluid tegen. Beter neem je een kamer met aparte slaapkamer. Fijn bed, boxspring, zacht. Fijne badkamer en douche (modern). Zwembad heel prettig voor kleine kinderen; langgerekt (waardoor je geen drukte ervaart) en in verschillende dieptes; wordt goed schoon gehouden, ook de betegeling buiten. Wat betreft het eten: het is een groot resort dus dit was vrij massaal (logisch). Dit komt niet ten goede aan de kwaliteit (vaak koud vlees), maar dat is meestal bij grote resorts. Wél heel veel keus (pizza, pasta, rijst, frietjes, kinderassortiment, soep, desserts, salades etc.). In de directe omgeving al winkels etc., dus een leuke weg die je wandelt naar het (kleine) centrum (€8 met taxi). Overal goede gratis WiFi, ook bij het zwembad. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad!

Aanrader

Lucienne, 12-7-2011

Dit hotel heeft een geweldig zwembad waar de wat luxere kamers direct aan grenzen of op uit kijken. De goedkoopste kamers zitten in hoogbouwlokatie, de andere in laagbouw. Geef wat extra uit en je zit prima. Het eten is in buffetvorm. Heel veel keus, perfect verzorgd en echt lekker. Personeel is aardig en spreekt goed engels.

Gasten komen uit Engeland, Rusland en Scandinavie en ondanks het hotel ook een all-inclusiveformule heeft is de sfeer leuk. Geen zuip- en vreetfestijnen. Kortom, wij hebben een prima vakantie genoten en wij raden dit hotel aan.

Goed hotel

Elisabeth, 19-10-2010

Dit hotel heeft een prachtig zwembadcomplex waar het goed toeven is.

De kamer die ik had was erg ruim en van alle gemakken voorzien.

Het eten is goed en zeer gevarieerd. Het hotel ligt wat ver van Ayia Napa vandaan.

De animatie is zeer gevarieerd.

Het strand is vlakbij en langs de kust loopt een prachtig wandelpad!

Ook kun je er goed fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Aeneas voor je op een rij gezet:

Leuk hotel maar niet voor herhaling valtbaar

Zoran Skoric, 13-8-2010

Het Atlantica Aeneas hotel is een redelijk tot goed hotel. Maar niet voor herhaling vatbaar. Het jammeren aan het hotel is het bijna op alles net niet voldoende is om echt goed te zijn.

Fantastisch hotel

Margaretha, 4-8-2010

Een prachtig hotel, al verdient het geen 5 sterren. Wel erg veel baby's en jonge kinderen, dat is een beetje jamme voor zo'n luxe hotel. De Spa is een absolute aanrader.

Fantastische vakantie op Cyprus

Lea Bos en Rob Silvertand, 6-11-2009

Fantastich hotel, alles wat je wilt is aanwezig.

Service op zeer hoog niveau.

Kamers liggen vlak aan het zwembad waardoor je in en uit kunt lopen.

Heeft op ons een heel veilige indruk gemaakt.

Meer als ruim voldoende aanbod voor excursies, welke dan ook nog eens perfect worden verzorgd.

Nissi strand vlak bij, mooi zandstrand zeer vlak aflopende zee, met kristalhelder water.

Veel watersport activiteiten op het water mogelijk.

Zeer aktief entertainment team dat zowel overdag als 's avonds volop vertier verzorgd.

Dit hotel is een super aanrader.

Dit hotel is een topper!

Familie, 17-10-2009

We hebben erg genoten in dit prachtige complex. Mooi groot zwembad waar onze hotelkamer aan lag. We hebben genoten van de overheerlijke buffetten en lekkere cocktails.Het mooie Nissi strand met cristal helder water ligt dicht bij het hotel, alleen een weg oversteken.Personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zeker een aanrader

Prijs/kwaliteit ver te zoeken

Keizer, 18-9-2009

Een hotel dat absoluut niet aan prijs/kwaliteitsverhoudingen voldoet. Focus volledig op eten en drinken en in het geheel niet op service en klantvriendelijkheid. Veel schoolkinderen uit heel Europa in de bediening, die waarschijnlijk nog nooit een dienblad hebben vastgehouden. Netheid en schoonheid in hotel en op de kamers matig. Kamer wordt wel elke dag "gedaan", maar stelde niet veel voor.

Het is er geen bende, maar voldoet absoluut niet aan 5*.

3* is maximale kwalificatie.

Strand aan de overkant van de weg. Zwembaden perfect aangelegd. Altijd ligstoel beschikbaar.

Een schitterend hotel!!

Jos & Claire, 7-9-2009

We hebben 2 weken doorgebracht in dit geweldige hotel!!

Het is een erg mooi en luxe complex, de kamers zijn schoon en erg ruim, we hadden een mooi uitzicht, het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid er is volop keus. We hebben 1 x 's avonds in het hotel gegeten en dat buffet was ook erg goed.

Verder zijn er erg veel leuke restaurants in de directe omgeving waar we heerlijk hebben gegeten.

Het strand Nissi Beach is geweldig!! Mooi zandstrand, volop watersportmogelijkheden en veel eettentjes. Erg gezellig!!!

Ayia Napa is te lopen, maar je kunt ook een taxi pakken voor €8.00, de taxi's staan voor het hotel.

Dit hotel is een echte aanrader!!!

voortreffelijk Hotel, echte aanrader!!

Pas, 26-9-2008

Mooi hotel, vriendelijk personeel, ligging is ruim van het centrum, is goed te lopen, veel disco's, cafe's en karaoke-barretjes......Trodos gebergte is erg mooi, kiko-klooster moet je gezien hebben. Stranden zijn meer dan geweldig, Nissi beach heeft ineens last van algen, terwijl andere stranden daar geen last van hebben, beetje vreemd, maar goed. Voor kids leuke avonden gepland, kinderdisco, etc.etc. erg leuk. buffet is ook prima, avondeten etc, ook erg goed. Erg goed verzorgd allemaal, prima zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Aeneas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Aeneas in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Aeneas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantica Aeneas scoort een 8.44 uit 10 op basis van 38 reviews.