Appartement Anthea

34 reviews over Appartement Anthea in het Nederlands

niet geschikt voor 30 plussers

Herald Renout
7-7-2012

Oud appartement zeker in het hoogseizoen niet geschikt voor ouderen en dat ben je daar al als je 30 plus bent.

Gereisd Met partner in juni 2012

Centrale ligging

Corry
15-10-2010

Ons appartement lag aan de zijkant, zodat wij geen last hadden van het lawaai 's nachts door de thuiskomende jeugd. De bedden en handdoekwissel waren slecht, maar verder was de inrichting prima en ook het eten en drinken in de bar aan de voorkant van het complex en bij het zwembad was prima verzorgd. Het personeel was erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2010

volgend jaar weer!

josh
6-9-2010

net een week geleden terug van anthea. wat hebben wij een leuke vakantie gehad zeg! iedere nacht een poolparty, na t stappen! even lekker afkoelen na t stappen, want t was er echt heet in aug! het uitgaan was subliem! zoveel bars en tenten! arubabar, titanicbar, senor frogs en ga maar door! de laatste dag naar regea beachclub geweest endaar gezwommen. verder heel veel engelse en scandinaviers. hele mooie mannen en vrouwen! maar als je niet v lawaai of stappen houdt, dan moet je ergens anders heen gaan. corfu ofzo, maar niet naar aya napa! maar dit hotel is echt voor jongeren. en mensen die v feesten houden! te gekke tijd gehad!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

BeachCheck

eenvoudig, maar dat schijnt hier gewoon te zijn

Riette
27-8-2010

Wij hebben ons hier prima vermaakt, leuke omgeving, eigenlijk direct aan een leuke winkelstraat, strand is op loopafstand. Leuke haven. Lekker eten overal! We schrokken alleen een beetje van het interieur in het appartement; was erg eenvoudig en beetje bekrompen voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 15 jaar).

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor geld

Rick
19-7-2010

in 2005 met ze 2e heen geweest , in tegenstelling tot het hoofdgebouw aan de nisi straat - wat er ook echt prima uitzag - zaten wij in het bijgebouw verder 'de daarnaast' doodlopende straat in.. je kan vanaf daar wel via een berg padje bij de kerk direct in het uitgaansgebied komen... ideaal!

Naast een klein zwembad hadden wij toen veel overlast van Israëlische jongeren die eigenlijk ook nergens naar binnen mochten met het uitgaan.. (waren de laatste weken van vrijheid voor hun toen, ze moesten verplicht het leger in..)

Het app. was kleine en de airco maakte een hoop geluid, maar uiteindelijk hadden we ook niet veel betaald. Dit jaar ga ik terug naar Ayia Napa, maar nu lekker in het plaza hotel :-)

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Gedateerd, maar redelijk appartement.-

Gonnie en Louis van Herpt
16-10-2009

3 Weken in dit appartement geweest. Geboekt met ontbijt: dit was simpel (continental toast met ham en kaas; of Engels ontbijt toast met bacon, eieren, baked beans). Ontbijt werd wel uitgeserveerd. Ons appartement was op de 2e etage met een megagroot balkon. Geluidoverlast viel erg mee. Zwembad werd elke dag schoongemaakt en ook op de schoonmaak van het appartement was niets aan te merken. De keukeninrichting was zelfs voor Cyperse begrippen erg matig. Daarentegen hebben wij elke avond heerlijk gegeten en elke avond in een ander restaurant en wij hebben de meeste nog niet gehad. Het is ons goed bevallen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 16 2009 12:43:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

prima app, eenvoudig, maar netjes

ezra
20-10-2008

na veel negatieve reacties gelezen te hebben was ik wel een beetje huiverig voor het appartement, maar t was prima. werd goed schoongehouden, geen kakkerlakken gezien, alleen een gecko, maar die eet de insecten op, dus wel handig. leuk uitzicht op veel bloeiende struiken en prima schoon zwembad. aardig personeel en ondanks eenvoudig appartement en ontbijtservice zeer goed te doen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 20 2008 19:57:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gedateerd appartement.

Martine
14-10-2008

Bedden waren redelijk ok en appartement was redelijk schoon. De keuken en badkamer zijn wel wat gedateerd. Wel wat Engelsen gehoord, maar niet echt overlast gehad. Het appartement ligt wel lekker centraal t.o.v. restaurants en uitgaansgebied.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Jeanne de Graaff
2-10-2008

Herrieoverlast, vele dronken pubers, die in het zwembad stonden te plassen. Morgens al vroeg lagen ze al in het water met een peuk in hun mond en een breezer in hun hand. Personeel aan de balie was zeer klantonvriendelijk. Appartement redelijk ruim, maar niet schoon, ijkskast stonk, bedden waren met plastic bedekt en een grauw laken.

Gereisd Familie in augustus 2008

Perfetcte vakantie

Mark
8-8-2008

Ik ben 10 dagen in Ayia Napa geweest en vond het super daar. Nissi Beach is een heerlijk strand om naar toe te gaan. Je kon er lekker eten in de vele restaurantjes die Ayia Napa rijk is. 's-Avonds kon je er super stappen. Het apartement was niet super maar ook niet slecht. Af en toe een beetje luidruchtig (vooral onze Engelse vrienden) maar verder weinig problemen gehad. Ayia Napa (Anthea) is zeker een aanrader voor jongeren. Ik zou hier niet met een gezin heen gaan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anthea in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anthea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.