Hotel Anmaria

14 reviews over Hotel Anmaria in het Nederlands

Goed, doen!

Sacali
11-8-2018

Geen drukte bij het zwembad, altijd genoeg bedjes. Zeer goed eten in het hotel, voor ieder zeker wat wils. Goede lokatie! 'S Avonds vond ik het sfeerloos in het hotel. De shows stelden niet veel voor, er was weinig animo.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer!

P. Slokker
13-6-2017

Bij aankomst geen uitleg gekregen over de faciliteiten. We werden geplaatst in een kamer in een naastgelegen hotel. Voor het kluisje moest betaald worden. Uitgegleden op de glad gedweilde hotelkamervloer en mn been op 2 plaatsen gebroken. Door de hotelreceptie is vervolgens een privekliniek gebeld ipv een regulier ziekenhuis wat onnodig extra kosten opleverde. Door verblijf in het ziekenhuis de terugvlucht gemist. Mn vrouw(zwanger) had langer mogen blijven, maar dan wel tegen de volle mep van 80 of 120 euro per nacht. Het eten viel verder erg tegen en er is ook geen zandstrand te bekennen. Al met al een hotel om te mijden!

Gereisd Met partner in mei 2017

fantastisch

Frank Lambooij
3-8-2016

mooi hotel prachtig uitzicht vriendelijk personeel met een goed gevoel voor humor de kamer zag er best goed uit al waren er wel kleine scheuren te zien in het behang en in de badkamer was er een kraan waar een lichte beschadiging te zien was maar verder uitstekend.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

had beter gekund

mario
19-8-2010

Het hotel ziet er netjes uit de ligging is ook goed met mooie zwembaden. Het personeel in het restaurant en bij de bar zijn zeer onvriendelijk. Het eten was ook niet gevarierd dwz elke dag hetzelfde ze veranderden 1 of 2 dingen bij het eten dus dat was ook niet echt goed te noemen. Zo was er bij het eten elke dag friet en pizza rijst en groenten die waren elke dag t zelfde wel hadden ze elke dag ander soort vlees maar zetten bijna nergens bij wat voor vlees het is daarom hebben we meer buiten hotel gegeten

entertainment team was gezellig die kwamen regelmatig een praatje maken en vragen of we meededen met quizzen bingo oid. We hebben buiten bij de bar en entertainment 3 of 4 dagen geen verlichting gehad blijkbaar hebben ze daar geen haast om iets te repareren. Zelf in het restaurant was een dag geen verlichting geen warmtelampen voor het eten en geen airco en dat met een buitentemperatuur van over de 45 graden. De kamers werden elke dag gepoetst en elke dag schone handdoeken

Gereisd Met partner in augustus 2010

gezellig en relaxed

paul
23-10-2009

De sfeer in en rondom hotel was in 1 woord geweldig. Eten was goed en gevarieerd. Kamers waren prima in orde. Animatie was simpel, maar werd prima verzorgd. Zwembad heel mooi. Kortom een aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2009
2008

Niet meer

Randal Pieplenbosch
2-9-2008

We zijn net terug uit ayia napa/anmaria. Het hotel is goed en erg schoon. Het hotel ligt ook om een leuke locatie aan de rand van het centrum. Het is wel een heel erg engels georienteerd hotel. Het hotel wordt voornamelijk dan ook bezocht door engelsen. Veel jongeren. Animatie is alleen maar gericht op de engelsen. Het personeel is wel aardig maar wel erg afstandelijk. Het lijkt er op dat ze geinstrueerd worden om niet te socializen met de aanwezige gasten. Het eten stelt echt heel weinig voor. Weinig variatie en qua kwaliteit stelt het niet veel voor. IN de nabije omgeving voldoende restaurants aanwezig. De omgeving is ook niet veel bijzonder. Kustlijn ziet er vrij sober uit. Stranden zijn helaas ook niet bijzonder. De boulevard waaraan het hotel ligt is levendig. Veel souvenier winkels en horeca gelegenheden. Ayia Napa is een badplaats waar vrijwel geen nederlanders te vinden zijn. Voornamelijk engelsen en mensen uit de oostbloklanden.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Best te doen

Randal, Priscilla en Quincy
1-9-2008

We zijn net terug uit Ayia Napa/ Anmaria. Het hotel ziet er heel goed en schoon uit. Het eten is minder en niet echt gevarieerd. Het personeel is wel vriendelijk maar afstandelijk. Het lijkt wel of ze niet echt mogen praten met de gasten. Er komen vrijwel geen nederlanders in dit hotel en volgens mij ook niet in ayia napa. Veel veel veel engelsen en vooral jongeren. Het zwembad is heerlijk en rustig. Er zijn altijd bedjes vrij. Wel komen er ook mensen naar het zwembad die niet in het hotel verblijven. Dat is wel raar.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 10:08:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Personeel is zeer vriendelijk met Nederlanders

Mariëtte Boerkamp
23-8-2008

Het enige minpunt van dit hotel was het animatieteam. Iedere avond hetzelfde Bingo en Lucky number, overdag kwisvragen, erg gericht op de engelse gasten. De ligging van het hotel was perfect en de oude stad is 's avonds en 's nachts echt crazy! Dat kan je niet uitleggen, dat moet je gewoon hebben meegemaakt! Ik snap nu wel waarom Ayia Napa het 2de Ibiza wordt genoemd!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Goed Hotel

Ronnie
31-7-2008

Mooi schoon hotel met een goed zwembad, vriendelijk personeel. Strand is dichtbij deze is wel klein maar lekker rustig. Er zijn veel Engelsen die elke avond met slechte entertainment meedoen lucky 13 en bingo. ALL-in is zeer goed vooral de drank. Eten is goed, wel veel hetzelfde, eten is vaak koud. Het is zeker de moeite waard om een weekje naar dit hotel te gaan...

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel, groot zwembad, een

TRUUS EN GIJS
12-6-2007

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel, groot zwembad, zeer goed eten. Echt een aanrader

Gereisd Anders in juni 2007

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anmaria in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anmaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.