Appartement Alonia

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag35°25°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Alonia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Alonia in het Nederlands

Fantastische plek

Gijs vrijenhof
5-5-2011

Heerlijke nachten gehad in dit park. Ahkjsdnf ijflksdf ajijl aldksjd alksjd!

Gereisd Met partner in mei 2010
2007

Wij ik en mijn vriend (17 en 20 jaar) zaten er in de zomer

sharon
2-7-2007

Wij ik en mijn vriend (17 en 20 jaar) zaten er in de zomer van 2006. Wij zaten in een appartament, maar het appartament was eigenlijk gewoon een hotelkamer met een heel klein keukentje erin! We werden wel vriendelijk ontvangen. Het hotel lag wel vlakbij het levendige centrum, maar wel weer ongeveer 20 minuten lopen naar het strand. We moesten een paar x vragen om schone handdoeken wat de schoonmaaskster niet uit zichzelf verschoonde. Het eten bij het hotel was erg matig, maar bij restaurants in de buurt juist erg lekker! Je bent ongeveer even veel geld kwijt als in nederland in een gemiddeld restaurant.

Deze plaats agia napa is wel een echte aanrader voor jongeren er zijn heeeel veel uitgaansgelegenheden (wel veel engelse) van discotheken tot terrasjes met live muziek!

Gereisd Anders in juli 2007

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alonia in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.