Appartement Aktea Beach Village

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aktea Beach Village voor je op een rij gezet:

34 reviews over Appartement Aktea Beach Village

• 2018
    5Beata28-05-2018

Nooit meer

Prima zwemmbad en de rest veel tegen.

• Oude reviews

10Milad15-06-2016

Ontzettend leuk hotel!

Het is een klein knus Hotel. Eten was erg goed. Goed kwaliteit. We waren daar 15 dagen en dachten genoeg te krijgen van het eten. Maar tot de laatste dag van genoten. Goede service, ze brachten het drinken tot aan tafel tijdens het eten. Wifi was goed. Zelfs in de kamer! Mooi zee uitzicht bij het zwembad. Dichtbij twee hele mooie stranden. Vooral Nissi beach. Zoek maar op youtube. Ook dicht bij een lange winkelstraat. De prijs voor wat je krijgt is perfect. Het is zeker een aanrader.

• 9A. Oost10-01-2016

Een super vakantie gehad

De service was juist zeer goed. Erg leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel rustig gelegen maar met een taxi zat je zo in het bruisende ayia napa. De appartementen zijn goed onderhouden, schoon en netjes van binnen. Elke dag worden de kamers schoon gemaakt. Het eten en drinken was ook goed (vooral de cocktails zijn een aanrader). Het zwembad is mooi en er zijn bedden genoeg (geen bedden dans elke morgen). Ook kun je elke dag schone (gratis) badhanddoek halen. Voor de kinderen en ouderen is er animatie genoeg. Op loop afstand zijn er twee mooie stranden te bezoeken. Het park is leuk voor jong en oud. Snorkelen is ook een aanrader. Ook zit er een leuke winkel op het hotel.

1 min punt: het verkeer rijdt aan de verkeerde kant, dat is wennen als je een auto gaat huren.

• 7maria04-08-2015

aktea beach cyprus matig

Slecht. Zeer onvriendelijk personeel. Niet allemaal. Maar de meesten hebben er geen zin in. Een receptioniste zei dat we zrlf maar moesten uitzoeken hoe laat we werd opgehaald. Schoonmaken deden ze niet. We hebben 1 x schone lakens gekregen. We hoeven er niet met heen. Te duur in verhouding. We moesten om 12 uur uit checken en 8 uur! Wachten in de lobby. Niet service gericht.

• 6jan29-11-2011

Nooit meer! :)

Het was niet echt mijn favoriete plek, het was ook slecht weer maar opzich was het wel goedkoop

• 10priscilla en raymond15-06-2010

HET WAS GEWELDIG

HET IS ECHT GEWELDIG IK BEN 13 JUNI 2010 OP SCHIPHOL AANGEKOMEN MET SPIJT IN MIJN HART ME MAN EN IK GAAN OVER 3 MAANDEN WEER EN PROBEREN OM DE 3 MAANDEN 10 DAGEN TE GAAN HET IS NIETS ANDERS DAN GEWELDIG VOOR ZOWEL VOOR VOLWASSENEN ALS VOOR KINDEREN HET PERSONEEL IS ECHT HEEL SUPER DANIEL JACK EN BEN THE GIRLL FROM THE STORE echt geweldig zijn jullie het eten is heerlijk je wordt echt tot op je wenken bediend leuke thema avonden en overdag gewoon genoeg vermaak een dikke 10 en zeker de moeite waard je krijgt waar voor je geld als er overal plekken waren als dit heeft alberto stegenman geen baan meer haha met zn red mijn vakantie hahaha

• 8kees18-10-2009

Prima accomodatie

Dit hotel is een aanrader. Lekker en gevarieert eten, zeer vriendelijke en efficiente bediening. Rustig gelegen, niet ver van twee stranden, Nissy en Sandy beach. Het centrum van Aya Napa ligt op wandelafstand, met onderweg tientallen winkels. Altijd plaats genoeg aan het zwembad. All-in is wel aan te raden.

• 7Hogenboom14-09-2009

voor 1 keer was het leuk

we waren er van 1 tot 8 sept. het was erg rustig in aktea. we waren de enigste nederlanders. we hadden all inclusive maar er stond niets in de koelkast in het appartement. het eten was wel ok maar veel hetzelfde. we zijn 2 keer ergens anders gaan eten. 's morgens was het brood niet altijd vers. 's avonds zijn we iedere avond weg geweest. annimatie stelde niets voor. vond het erg kaal allemaal. appartement zelf zag er goed en schoon uit. airco werkte goed en iedere dag schone handdoeken. wij komen hier niet meer terug en vonden het zeker geen 8.6 waard.

• 9Astrid van Rekom24-07-2009

Aktea Beach Village

Van 7 juli tot en met 21 juli verbleven in Aktea Beach Village. Een mooi appartementencomplex met de faciliteiten van een hotel. We verbleven op basis van all-inclusive. Mooi appartement, prettige boxspring bedden. Zes keer per week schoonmaak. Eten was goed, iedere avond wekelijks een ander thema, maar na een week begint het toch wel wat eentonig te worden. Er werd niets ter plekke bereid. Het toetjesbuffet was het minst uitgebreid. Heerlijke capuchinno. Vriendelijk receptionisten. Het bedienend personeel is beleefd. De kok laat zichzelf geregeld zien en geeft kookshows. Mooi zwembad en veel entertainment wat wekelijks of dagelijks herhaald werd zoals papegaaienshow, band, danseressen, jeu des boules, darts, gym en waterpolo. Ook voor de kleintjes werd veel gedaan. Lopen naar het centrum is 25 minuten, een taxi kost 7 euro. In de buurt zitten wel winkels en een supermarkt. Internetten 1 euro voor 10 minuten, maar gratis wifi verbinding. Het strand is op 10 minuten loopafstand

Met oudere kinderen

• 8Natascha15-12-2008

Superservice, jammer van het avondeten

De service is werkelijk top, van de receptie, het restaurant tot de kamerschoonmaak, allemaal even vriendelijk! Prima accomodatie, erg netjes.

Ontbijt zéér verzorgd, met een krankzinnig grote keuze. Het enige jammere was het avondeten: in de bedrijfskantine of de studentenmensa krijg je beter. Wij waren in een goedkope periode met alleen maar zeurende oudere 65+ duitsers, die heel weinig hadden betaald via de Lidl supermarkt, dus we begrepen het probleem wel. Volgens de kok kreeg hij klachten als hij te gekruid of te authentiek kookte. Wij gaan alleen niet naar Cyprus om vissticks en schnitzel te eten, dus lieten we op een gegeven moment het buffet maar zitten en aten we buiten de deur. Als ik het zo lees, kun je in bepaalde periode wel goed eten, maar kijk dus uit bij het boeken van HP of AI, want je kunt ook heel de week diepvrieserwten en goulash uit blik krijgen!

0 tips over Appartement Aktea Beach Village

• De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• Soort strandStenen
      • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages