Cyprus

Reviews over accommodaties in Cyprus

Een Super Hotel om 2 maal per jaar terug te komen

Corine van der Heiden,
    27-10-2018

Wij komen hier al heel veel jaren de reden dat wij hier graag terug komen is dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam zijn of het de managers zijn, de kok , achter de bar receptie of kamermeisjes. De kamers worden goed schoongemaakt ook de prachtige entree ziet er heel schoon uit een prachtige lounge met moderne bar, er zijn meerdere restaurants een groot restaurant waar het diner wordt verzorgd en s,morgens het ontbijt ,waar zoveel keuze is dat het voor ieder wat wils is ,de lunch wordt verzorgd bij het zwembad ook daar genoeg om te kiezen .Bij het zwembad ,de grasweide en het strand zijn voldoende zonnebedden.Het is natuurlijk ook heerlijk dat het hotel alleen voor aldults is ,zowel bij het zwembad als op het strand. s,avonds is er genoeg entertaintmaint.Ook de omgeving van Paphos is prachtig met veel oudheden,een gezellige haven,en een oude binnenstad. Reden te meer om dit hotel te bezoeken.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch !

Christianne Weststrate,
    4-10-2018

Wij hadden de superior de luxe zee zicht all inclusief. Een geweldige en zeer ruime en luxe suite. Dit is incl smart tv ,espresso koffiemachine,eigen mini bar die elke dag wordt bijgevuld en een kluis.Hierbij heb je ook een eigen cabana op,het strand incl mobieltje met nummer van de bar. Ze komen je drankjes zo brengen. Ook kan je elke avond a la carte eten. Je moet alleen even reserveren. Het personeel is allemaal super vriendelijk en je wordt bediend als een princes. Het eten is super en keuze genoeg. Je krijgt elke dag strand handdoeken en je kamer wordt elke dag gedaan. Er is elke avond live muziek. Wij kunnen maar 1 nadeel benoemen en dat is dat het een eindje van het centrum ligt maar met de taxi 10€ goed te doen. Voor ons de beste vakantie ooit!

Gereisd met partner in oktober 2018

mooi hotel maar is ook aan renovatie toe

Lian Vosters,
    24-9-2018

Ligging voor ons prima, midden in het centrum en toch dicht bij de kust. Vandaar uit is van alles te ondernemen. Kamer was overboekt, dus kregen we de eerste dag een betere kamer, echter met de mededeling om de volgende ochtend te verhuizen naar onze eigen geboekte kamer. Als compensatie kregen we een gratis diner (warm/koud buffet) Dit was vervelend omdat we zo nog niets uit konden pakken en alles in de koffers moesten laten zitten. We konden de kamer houden voor € 100,- p.p. Hiervan hebben we geen gebruik gemaakt en vonden dit een vreemde service. Het was hun fout niet de onze. Kleinere kamer was rustig, maar airco werkt niet goed. Handdoeken waren er te weinig, 2x bij moeten vragen. Badlakens voor het zwembad zijn er ook niet voldoende, een tip is, mensen de strandstoelen niet te laten reserveren. We zagen dat dagelijks alle bedden bezet zijn dmv badlakens en dat nog geen vierde van deze mensen aanwezig waren.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

tophotel

degrave mia,
    11-8-2018

prachtig hotel heel lekker eten prachtige locatie geen minpuntjes

Gereisd met partner in mei 2018

Goed hotel, jammer van de bouwwerken ernaast

Laura_D,
    24-7-2018

Ligging: Het hotel ligt vlak aan de zee, dat geeft een relax-vakantiegevoel. Het is ook relatief dicht gelegen bij Paphos stad, winkeltjes en een groot shoppingscenter.

Eten: Het eten is lekker en vers, alles wordt zelfgemaakt behalve het brood wordt afgebakken. Het nadeel; zéér eentonig. Ondanks er verschillende thema's zijn, keren toch vaak dezelfde gerechten terug in de verschillende maaltijden. Zeker 's middags zeer weinig variatie.

Kamers: De kamers zijn over het algemeen zeker goed. Helaas zijn ze volop bezig met het bouwen van een vakantiewoning naast het hotel. Dit zorgt voor geluidshinder (al van vroeg in de ochtend) en neemt het mooie uitzicht weg. Wij zaten volledig op deze werf te kijken. Het zij-zeezicht was dus nog amper te zien, jammer!

Kindvriendelijkheid: Uiteraard valt dit moeilijk te beoordelen omdat het een adults-only hotel is. Maar mijn cijfer hiervoor ligt laag, omdat wij het gevoel hadden dat jongeren toch niet zo welkom zijn.

Zwembad: Verzorgd zwembad, maar relatief klein en zeer warm water (31 graden in de zomer, geeft weinig verfrissing).

Hygiëne: Zeer goed onderhouden hotel !

• Animatie: Elke dag is er leuke animatie voorzien, met als kers op de taart een cadeau als je wint bij één v/d spelen. 'S avonds zijn er shows voorzien. Deze shows zijn echt heel goed en de moeite waard om te zien! Dikke pluim voor het animatieteam! Jammer is wel dat alles hier in het hotel, vooral gericht is op Engelsen. Zo'n 85% zijn Engelsen. Zeker bij de animatie en shows merk je dit enorm.

MOOIE VAKANTIE GEHAD IN DIT HOTEL !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Das Management, General Manager, 2-10-2018

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel.

Mit freundlichen Grüßen Das Management