Willemstad

Reviews over Willemstad

Inderdaad fantastisch.

Lia Damen,
    16-4-2019

Willemstad is mooi. Authentieke gebouwen. Kleurrijk. Wel wat leegstand wat betreft de winkels. De bootjes die een markt vormen uit Venezuela zijn er niet zoveel meer. Maar zeker de moeite waard om weer een keer te gaan. Veel restaurantjes, waar je lekker kan eten. Kura Hulanda museum over de slaven bezocht. Mooi en emotioneel. Blij dat ik het gezien heb. Ik had het gevoel toen ik daar was, alsof ik thuiskwam, het voelde vertrouwd.

Gereisd met partner in maart 2019

Moet je gedaan hebben

John en Yvonne Hupkens,
    2-4-2019

Willemstad is een leuke stad om overdag te bezoeken. Jammer dat er in de avonduren er niets te beleven is behoudens een paar restaurantjes op het Wilhelminaplein. Op donderdagavond is er een soort koopavond. Dit is een gezellige drukte van belang met muziek veel winkels open en vuurwerk.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Willemstad is een bezoek meer dan waard.

Arnoud,
    11-2-2019

Willemstad is een kleurrijke stad verdeeld in twee gedeeltes. Punda en Otrobanda. Gescheiden door Pontjesbrug (voetgangers) en Koningin Julianabrug (auto's). Alles erg kleurrijk. Wilhelminaplein is goed toeven om te eten en te drinken, evenals de Handelskade. Er zijn veel souvenirwinkeltjes. Cultuur snuiven kan ook met de nodige musea.

Gereisd met partner in januari 2019

Wat een heerlijke stad en een prachtig eiland

J-Marie,
    30-1-2019

We hebben met een groep vrienden een vakantie naar Curacao geboekt! We zijn helemaal herboren terug gekomen. Wat een afwisselend mooi eiland is het toch. Genoeg vertier en leuke barretjes en restaurantjes. De accommodatie was alleen een tegenvaller maar dat mag je niet weerhouden om dit mooie eiland niet te bezoeken!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Esmee,
    17-12-2018

Willemstad is een leuke zonnige stad. Punda en Otrabanda worden gescheiden door de Pontjesbrug, een must om over heen te lopen zowel overdag als 's avonds als beide kades mooi verlicht zijn. Een plaatje! Heerlijk eten in Willemstad doe je bij De Gouverneur (Otrabanda). Dit is leuk in de mooie romantische tuin, maar ook op het balkon aan de voorzijde waar je neerkijkt op de pontjesbrug en enorme vrachtschepen voorbij ziet komen. Onvoorstelbaar zo groot. Pietermaai is de hippe wijk van dit moment. Leuke gezellige tentjes aan dito straatjes.

Niet in Willemstad maar zeker het vermelden waard: Restaurant the Pier bij de Caracasbaai. Echt heerlijk eten. Strandtent Zest bij de Jan Thiel baai, goed toeven en lekker eten voor een leuke prijs.

Christoffelberg beklimmen? Weet waar je aan begint! Wij zijn toch echt wel een fit stel van rond de 30, maar het viel best tegen. Er is geen echt pad en het laatste stuk is ECHT klimmen en spannend.

Gereisd met partner in december 2018
Willemstad scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1449 reviews