Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

74 Reviews over Villa Topzicht

• 9Marinka29-04-2022

Geweldige vakantie, voelt als thuiskomen.

Geweldig ontvangst en dat begon voor ons al op de luchthaven, pick up, ideaal zou ik iedereen adviseren! Op naar Villa Topzicht, warm welkom en de gastvrouw had onze huurauto ook geregeld! Dat noem ik dus vakantie, alles perfect geregeld ze staan als het zou moeten 24/7 klaar voor de gasten. Accommodatie was prima alles aanwezig. Vergeet vooral geen ontbijt er bij te boeken! Ideaal je hoeft zelf nergens voor te zorgen. Voor ons voelde het als thuiskomen en gaan zeer zeker terug.

• 10Natuur
  • 9Carolien02-03-2022

Genoten!

Het was een heerlijk verblijf bij Villa Topzicht. Het appartement was schoon, netjes en van alle gemakken voorzien, zelfs airco op de slaapkamer! Elke dag heerlijk gezwommen in het zwembad!

• 9Astrid en Walther22-02-2022

Heerlijke, ontspannende vakantie!

Vriendelijk ontvangst, we voelde ons gelijk welkom! Heerlijk rustig gelegen klein resort. Super schoon appartement met alles erop en eraan! Bedden zijn prima! Magnesium zwembad, heel fijn voor je huid! Door de kleinschaligheid vaak een privé zwembad!

• 9Fabiënne Wonodrono10-02-2022

Geweldig!

Arend en Barbara zijn hele lieve mensen, flexibel en ook geduldig. We hebben 12 dagen mogen genieten van hun nette en schone resort! Dank jullie wel ❤

• 8Eric van Oosterhout27-09-2021

Fantastisch verblijf met prima service

Leuk kleinschalig appartement met fantastisch uitzicht, zoals de naam al doet vermoeden. In een rustige omgeving gelegen villa met zwembad voor een verkoelende duik. Op het terrein is ruimte voor de huurauto die je hier wel nodig hebt om naar het strand of restaurant te gaan. Het appartement is simpel ingericht maar wel ruim en schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Arend en Barbara zijn heel vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan voor nuttige tips.

• 9Ruimte
  • 10A. Wallé23-08-2021

Mooie locatie en fantastisch appartement Sunshine!

Het appartement ligt op een zeer mooie locatie. Veel stranden en supermarkten zijn op korte afstand te bereiken. Vanuit je appartement heb je een prachtig uitzicht, omdat het wat hoger gelegen ligt. De eigenaren zijn erg behulpzaam. Zo hadden ze een babybedje in het appartement geplaatst toen we aankwamen en onze bedden en handdoeken werden regelmatig verschoond. Kortom, we hebben een fantastische tijd op Curaçao gehad, mede door het verblijf in Villa Topzicht. We komen hier zeker terug!

• 9Karen10-08-2021

Mooi resort, fijne tijd gehad!

Leuk kleinschalig resort! Mooi groen met palmbomen, aloë vera planten en andere begroeiing. Er hangt een fijne gemoedelijke sfeer, mooi uitzicht en een fijn zwembad voor de deur. Handig dat er ook badlakens zijn die je mee kan nemen naar het strand of het zwembad. Je was kan je bij het zwembad neerzetten en je wordt weer voorzien van schone handdoeken. Na het strand deden we vaak nog een verkoelende duik in het zwembad, heerlijk! Wij zaten in de studio. De inrichting is erg basic, geen grote luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Fijn dat er een mogelijkheid is om warm te douchen, dat is niet overal op het eiland zo. Je hebt wel echt een auto nodig om ergens te komen, wij vonden de ligging príma (in een woonwijk). Met tien minuten rijden ben je bij Jan Thiel, een lekker strand om de dag door te brengen. We hebben een fijne, relaxte tijd gehad in Villa Topzicht!

• 10Chris10-08-2021

Heerlijke plek,aanrader voor iedereen.

Complete rust na werkmomenten, prachtig uitzicht, flexibele lieve meedenkende hosts. Betrouwbaar. Accomodatie: ruime (bad+woon)kamers, goede airco, schoon, beveiligd, prijs in vergelijking elders top, parkeergelegenheid, heerlijk zwembad om s'avonds nog even af te koelen!Zelfs de koelkast was gevuld met eten d.m.v. vooraf ingediende boodschappenlijst ivm late aankomst...

• 10Koen van de Grift10-08-2021

Fantastisch appartement

Heerlijke week gehad op Curacao. Hele dag touren en strandjes bezoeken en wat is het dan fijn om "thuis" te komen in een heerlijk, rustig appartement. Netjes, groot, fijne badkamer en heerlijke airco in de slaapkamer. Er zijn "maar" drie appartementen dus het zwembad is meestal prive! Barbara en Arend zijn fijne gastvrouw en gast heer en voorzien je van alle tips en hulp. Geniet elke morgen van een ontbijtje op het terras met de ontbijt kolibri en de prachtige suikerdiefjes.Een aanrader!

• 9Julie10-08-2021

Heerlijk vakantieadres

6 tot en met 17juni waren wij te vinden in Villa Topzicht. Een heerlijk ruim appartement, goede airco, 2 slaapkamers (fijn voor onze dochtertje van 2, die kon nu alleen slapen), een prima keukentje met genoeg servies etc en een heerlijk magnesium zwembad waar wij dagelijks gebruik van hebben gemaakt. De ligging is vlak bij Jan Thiel en met de auto kun je eigenlijk overal zo naar toe rijden. De ophaalservice van en naar het vliegveld, die je bij kon boeken, zorgden voor een relaxed begin en einde van onze vakantie, echt een toegevoegde waarde. Bij aankomst stonden onze eerste boodschappen al klaar, super! Wij hebben hier een super tijd gehad en zouden anderen dit appartement zeker aanraden, met dank aan de goede service van Barbara en Arend!

Appartement Villa Topzicht info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar