Hotel Villa Tokara

Hotel Villa Tokara

10Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Op vakantie geweest naar Villa Tokara?

10Fenomenaal

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Villa Tokara

• 10Sarah12-11-2016

Droomplek in Willemstad

Hartelijke ontvangst. Lekker ontbijt in een mooie setting. Ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Goede restaurants op wandelafstand - vlakbij het centrum van Willemstad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10Patrick & Virgeni16-06-2013

Ongeloofelijk mooi!

In dit volledig verbouwd koloniaal monumentaal pand is recent een fantastich guesthouse gevestigd. Zeer grote en luxe slaapkamers met gigantische badkamer met regendouche. Echt een boutique-guesthouse. Aankleding van het hotel is erg mooi en bijzonder. Er is werkelijk over elk detail nagedacht. De service is heel gastvrij en het ontbreekt je aan niets. Heerlijk zwembad en zelf het strand op 100 meter tegenover is goed bereikbaar. Leuke restaurantjes in de buurt en op wandel afstand naar het centrum van Willemstad. Het hotel heef 3 sterren, maar het is werkelijk 5*+. Wij hebben ook gekozen voor het ontbijt en dit was heerlijk. Elke dag vers en voldoende keuze.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10rianvanhelvoort17-02-2013

Droom Villa gevonden :)

Wat een prachtige Villa! Heel sfeervol ingericht met prachtige kleuren en veel natuurlijke materialen. De kamers zijn prachtig met een (te) fijn bed , geweldige (regen) douche, w.c., en t.v. (die het ook echt doet!). Thee en Senseo koffie mag je zelf pakken, drankjes kun je uit de koelkast pakken en op je lijstje schrijven om bij vertrek af te rekenen. Regelmatig wordt er een cappuccino aan geboden, verse muntthee staat al klaar als je wakker wordt...iets lekkers bij de koffie of iets te "knabbelen"bij een drankje ontbreekt niet. Het ontbijt is echt geweldig, alles is aanwezig ..cappuccino-verse muntthee-vers sapje-yogurt-muesli-verschillende broodjes-kaas vlees-eitje-pannekoek enz enz. heerlijk buiten op het terras. Het ligt vlakbij het centrum dus eten kan op verschillende plaatsen. Strand tegenover bij Avila beach hotel (tegen een kleine vergoeding).We hebben een heerlijke week gehad dankzij Willy Trudy Linda Kashema en niet te vergeten Sjakie de hond .Bedankt allemaal :) !!

Gereisd met partner in februari 2013

2 tips over Hotel Villa Tokara

• Patrick & Virgeni, 16-06-2013

Het is leuk om een auto te hebben om Curacao te verkennen. Er zijn leuke plekken op loopafstand van het hotel, Saint Tropez Oceanclub, Boase, Cabana, Mambo, maar ook Jan Tiel baai, Porto Mari en Caracasbaai zijn leuk.maar daar heb je wel een auto (of taxi) voor nodig.

• willy eissens, 25-07-2012

restaurant Rozendaels ligt er vlak naast en heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding!!!! onze favoriet

0 vragen over Hotel Villa Tokara

• RokenToegestaan