Appartement Villa l'Orangerie

Fantastisch!!

Henk en Dymph
3-6-2018

In een woord Super!!

Vanaf de voorbereiding vorig jaar t/m de reis een gezellig contact met goede hulp en tips. Het verblijf bij Villa l' Orangerie is in een woord fantastisch qua ligging, tuin, zwembad, villa, verzorging en zeker niet te vergeten de gastvrijheid en gezelligheid van de gastheren.

Dank je wel! We hebben genoten!

Super accommodatie.

Arend en Irene
31-5-2018

Niets maar dan ook niets op aan te merken. Alle informatie die op de website van villa l'Orangerie vermeld staat, wordt waargemaakt.

We zaten in het appartement wat op de foto staat.

Voelde meteen als thuis en werden zeer gastvrij door Sjaak en Marcel ontvangen .

En Lucky kwam meteen een poot geven.

Zeer mooi appartement op een rustige plek

Komen zeker nog een keer terug

Floor en Marjo
31-3-2018

Uitstekende locatie in het centraal en rustig gelegen Julianadorp.

Willemstad is op 7 km afstand.

Je kan veilig en voor niets parkeren in de garage bij het Rif complex.

Super mooie ruime accommodatie met een tropische tuin en heerlijk zwembad.

Heel erg schoon, verzorgd en veilig.

Door de goede zorgen van Sjaak en Marcel ontbreekt het je aan niets.

Elke ochtend wordt je Bon dia geheten door de hond Luckey.

Grote Centrum Supermarkt op 3 minuten afstand.

Perfect om met de auto te genieten van de ruim 30 fantastische strandjes.

Elke keer denk je kan het nog mooier...

Curaçao met zijn prachtige natuur, vogels, leguanen, hagedissen, vissen, bruine pelikanen, schildpadden en de ontzettend lieve bevolking.

Snorkelen zo mooooi, alsof je in een aquarium bent geland.

Zwemmen met een grote en kleine schildpad zo ontroerend mooi.

Het heerlijke eten, met je voeten in het zand dos Moijto vooraf ondergaande zon erbij mooier kan toch niet!

Fantastische plek en fantastische gastheren!

Annemiek
29-3-2018

Het was weer zó fijn bij Sjaak en Marcel, elk jaar weer de aandacht voor details, kleine verbeteringen (en het was al zo mooi) de persoonlijke aandacht, het is hier gewoon super! Stiekem wil je hier niet over schrijven, zodat je t lekker voor jezelf kan houden..... Maar het is zó verdiend dat deze locatie een toprecensie krijgt. Dus vandaar! Centrale ligging op het eiland, rustig, goed verzorgd en prachtige appartementen. Super!!!! Echt aandacht voor alle details, gewoon helemaal af!!

Een droomvakantie

John en Jacqueline
28-2-2018

Voor de derde keer te gast bij Sjaak, Marcel en Lucky! Het is heerlijk vertoeven in Sono, een van de prachtige appartementen van Villa L'Orangerie, gelegen midden in de tropische tuin met het verkoelend zwembad. De gastvrijheid en verzorging door Marcel en Sjaak worden in alle recensies geroemd en dat is helemaal waar. Voor ons is en blijft het een top vakantie-adres!

In een woord geweldig!!

Anja & Louis
2-2-2018

De villa geeft direct een gevoel van thuis komen. We noemen: De ligging te midden van een mooie tropische tuin, de sfeervol en smaakvolle inrichting van het appartement, het fijne zwembad, de aandacht voor details, het zeer hoge niveau van hygiëne, en last but not least de gastheren zelf die voor ons wanneer gewenst met raad en daad beschikbaar waren.

Ook de hond Lucky draagt bij diezelfde gezelligheid en sfeer.

Verder is de centrale ligging van de villa op het eiland een pré.

Allemaal ingrediënten die onze vakantie super hebben gemaakt en die wij nog lang in onze herinnering zullen bewaren.

Niets op aan te merken.

Greet en Ruud
30-1-2018

De rust, de ruimte, het zwembad, de mooie tuin waren perfect.

Judith
28-1-2018

Het is een goed gelegen onderkomen. Dichtbij Willemstad strand supermarkt. Hygiëne! Ik ken het niet beter. Super schoon. Ontspannen gezellige gastheren. Openhartig dienstbaar en zeer betrokken!! Ik was met mijn vriendin Ellen en beiden zeer onder de indruk van dit paradijs!!

Fantastisch, ruim en schoon

Jan en Conny
22-1-2018

De appartementen liggen centraal op het eiland wat makkelijk is om een uitstapje te maken. Sjaak en Marcel zijn twee goede gastheren en zorgen voor de transfer van en naar de luchthaven. Het appartement is zeer schoon, ruim, stijlvol ingericht, heerlijk zwembad en om het hele complex een mooie palmen en bloemen tuin. Na een paar uur heb je al een thuis gevoel. Super gewoon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.76 uit 10 op basis van 197 reviews.