Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

233 Reviews over Villa l'Orangerie

• 10Joost04-10-2022

Weer genoten

We hebben weer genoten bij Villa ‘l Orangerie 😎😎😎. De ligging is perfect,je bent met de auto zo bij de leuke strandjes zoals Daaibooi,playa Lagun,kokomo beach. Ook Willemstad is met 10 min met de auto te bereiken. De Appartementen zijn super en van alles voorzien. De tropische tuin is een oase van rust. Sjaak en Marcel zijn perfecte gastheren.

• 10Lilian en Nicolette31-05-2022

Super locatie

We hebben Villa Villa L'Orangerie ervaren als een oase van rust. Bij Sjaak en Marcel staat hospitality hoog in het vaandel. We verbleven in een fijn, heel ruim en sfeervol ingericht appartement, wat van alle gemakken is voorzien. De gezelligheid van de blije honden Lucky en Luke maken het verblijf ook zeer aangenaam. De tuin is heel verzorgd en we hebben genoten van het zwembad, de mooie bloemen en de diversiteit aan vogels. Kortom “the place to be” wanneer je van het bovenstaande wilt genieten. Bedankt Sjaak en Marcel voor het warme welkom.

• 10Marjo en Jeroen19-05-2022

Niet verder zoeken maar boeken.

Top accommodatie, top gastheren, top alles!

• 10Philia en Ans20-04-2022

Een fantastische onvergetelijke vakantie !!!

Wat een geweldig verblijf!!! Prachtig, superschoon appartement, liggend in een mooie groene tuin met zwembad en veel rust. Het verblijf ligt dicht bij vliegveld en Willemstad en centraal om het hele eiland makkelijk te bezoeken. Gastheren Sjaak en Marcel zijn vreselijk gezellig en erg servicegericht. Er lopen 2 gezellige hondjes die goed luisteren en niet tot last zijn. Autohuur kan bij Sjaak en Marcel worden geregeld. Kortom een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Hanneke en Noor14-04-2022

Voor herhaling vatbaar

Geen minpunt op te noemen. In een woord GEWELDIG! Marcel en Sjaak, twee geweldige eigenaren, die voor je klaarstaan als het nodig is. Een fantastisch schoon appartement, omringd door planten, struiken, bloemen en vogels. Twee schatten van honden die je elke morgen even komen begroeten en die je dan een klein koekje geeft uit het potje dat aanwezig is. Heel centraal gelegen. Supermarkt om de hoek, dichtbij Willemstad en mooie kleine strandjes en heel centraal voor de verdere bezienswaardigheden. Vele mooie, leuke, gezellige eetgelegenheden. Wij gaan hier zeker nog terug!

• 9Betty & Rob van de Velde25-02-2022

Fantastisch!!!!!

Wij hebben super genoten op deze fantastische plek, heerlijk appartement, lekker ruim met een fijn terras en een top zwembad. zeer gastvrije gastheren, erg gezellig. de ligging is erg centraal zodat je mat de auto overal binnen een half uur bent. niets dan lof en graag tot de volgende keer. Lieve groeten Betty & Rob.

• 10Miranda05-12-2021

Perfecte kennismaking met Curacao

Van begin tot eind genoten van de mooie plek die Sjaak en Marcel gecreëerd hebben. Het goed ingerichte appartement, het heerlijke zwembad en de lokale flora en fauna in de tuin ademen de sfeer van het eiland. De locatie is super strategisch om enerzijds naar Willemstad te rijden voor de prima restaurants en anderzijds de mooie, minder overbevolkte, strandjes van het eiland te ontdekken. Een echte aanrader!

• 10Cor en Saskia21-11-2021

voor herhaling vatbaar

Wij sluiten ons aan bij de vorige goede recensies. Superschoon, gezellig en volledig ingericht appartement met heerlijk privé terras. Hele goede gastheren die de vakantie iets extra's gaven. Grote supermarkt op 10 min. loopafstand. Met de auto [die je kunt huren bij Sjaak en Marcel] is alles op het eiland makkelijk te bereiken. Ik kan niets negatiefs bedenken, onze vakantie bij Sjaak en Marcel was geslaagd!

• 9Theo & Yvonne28-03-2021

Max. thuisgevoel krijgen in heerlijk appartement

Perfect verzorgd kleinschalig appartement gelegen in een mooie tropische tuin. Hospitality en prettige vriendelijkheid door geweldige gastheren op Curacao. Wil je lekker ontstressen aan je eigen zwembad in een perfecte miniresort buiten alle toeristische drukte dan is dit een perfecte keuze.

• 10Ruimte
  • 9Marianka01-11-2020

Heerlijk!!

Wij waren met onze dochter en schoonzoon ( de zoon van sjaak) hier op vakantie. Het was heerlijk. Een fijn ontvangst, een super bungalow, en ze staan altijd voor je klaar en helpen wanneer het kan. Wij hebben het hele eiland gezien en best wat dingen gedaan. Ook in verschillende restaurants geweest met lekker eten. Voor ons en de kids een heerlijke vakantie. Nogmaals bedankt Sjaak en Marcel

Appartement Villa l'Orangerie info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rondeweg 15, 000000