Appartement Villa l'Orangerie

Meer appartement info

223 reviews over Appartement Villa l'Orangerie

• 10Astrid en Arie07-03-2020

Topvakantie

Voor ons niet de eerste keer dat we in Villa L'Orangerie zijn geweest. Lokatie is prima dicht bij Willemstad maar ook gunstig om naar de stranden te rijden. Appartement is super. Schoon en van alle gemakken voorzien. Als je iets mist vraag erom en de heren zorgen ervoor. Marcel en Sjaak doen er alles aan om je het ultieme vakantie gevoel te geven. Het enige wat je als gast hoeft te doen is genieten. En dat hebben we zeker gedaan.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Marianne en Rob28-02-2020

Veel privacy, schoon en overal dichtbij

De gastheren zorgen voor vervoer, eerste boodschappen en geven goed advies. Het appartement is schoon, netjes en volledig. Zo staat er een koelbox en liggen er koelelementen in de vriezer. Ook staan er bewaarbakjes, zodat je zelf gekoeld eten en drinken mee kan nemen. Voor wie niet van massa toerisme houdt en gesteld is op privacy. Met een persoonlijke touch van Sjaak en Marcel en hond Lucky.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10John en Jacqueline28-02-2020

Weer een supergave TOP vakantie

Het is voor ons zeker niet de eerste keer dat we in Villa l’Orangerie met vakantie zijn geweest. Alles klopt er: een schoon en prettig appartement, rustig, een prachtige en goed onderhouden tuin met veel bloemen en een mooi zwembad. Alles perfect verzorgd door de eigenaren Marcel en Sjaak, je kunt voor alle vragen bij hen terecht. De vriendelijke en goed beveiligde villa ligt midden op het eiland in een ruim opgezette villawijk. Prima uitvalsplek voor uitstapjes, stranden, Willemstad, Bandabou, Pirate Bay enz enz. Volgend jaar weer!

• 9Jan en Conny05-02-2020

Een TOP adres voor een heerlijke vakantie!

Villa L'Orangerie ligt centraal op Curacao dat is handig voor de dagelijkse uitstapjes. Het appartement is heel ruim, zeer schoon en een paar keer per week schoon linnengoed. Het appartement ligt in een rustige wijk met zwembad in de tuin waar je ook gezellig je glaasje kan drinken. Sjaak en Marcel zijn vriendelijk en behulpzame gastheren. Regelen je huurauto en geven je een transfer van en naar de luchthaven. Kortom een top adres voor een heerlijke vakantie. Graag tot een volgende keer.

• 10Roelien29-01-2020

Fantastisch !!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad mede omdat het een heerlijk appartement is en door het warme ontvangst van de gastheren. Echt een plek waar je aan niets ontbreekt en de locatie is perfect. Wij gaan hier zeker weer naar toe.

• 2019
    10Johanna28-12-2019

Heerlijk!

Heerlijke tuin, fijn zwembad en prachtig appartement. En als je iets speciaals wil, kun je de gastheren Marcel en Sjaak zo vragen.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Henriette Hendriks28-12-2019

Ik heb het geweldig gehad, het is zo'n mooi en lekker eiland. De gastheren zijn Top en super sociaal , het was wederom n fantastisch verblijf. Ik ga zeer zeker weer terug. En zo fijne appartementen.

Alleen gereisd in december 2019

• 10Ton Aarts27-12-2019

Uitmuntende

We hadden meteen een auto gehuurd, Sjaak & Marcel hebben een heel goedkoop adres daarvoor, en dat heb je wel nodig op het eiland. Voor de rest, niets dan lof voor hun gastvrijheid, meedenken en geweldige complex!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Henriëtte17-11-2019

Helemaal geweldig!

Wij hebben verbleven in appartement Kurazon. Het appartement heeft een groot overdekt terras met een eettafel en lekkere stoelen, een grote badkamer met warme douche en een volledig ingerichte keuken. Het is sfeervol en luxe ingericht. Bedden slapen uitstekend. Rondom de villa is een prachtige tuin aangelegd, waarin parkieten, papegaaien en kolibri's rondvliegen. Af en toe scharrelt er ook een leguaan voorbij, geweldig! Bij de villa hoort ook een mooi zwembad met ruim voldoende ligbanken. De omgeving is heel rustig en toch ben je binnen een kwartier met de auto in het centrum van Willemstad. Vlakbij is een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. De gastheren waren heel gastvrij en hulpvaardig en deden ons ons direct thuis voelen. Warm aanbevolen!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Wout en Sarina26-10-2019

Plekje om terug te komen

In de afgelopen tien jaar zijn we jaarlijks minimaal één keer op Curaçao geweest en steeds op een andere plek. Zo hadden we een appartement in Lagun, Grote Berg en Jan Thiel. Uitgangspunt van ons is altijd dat we niet teruggaan naar een plekje waar we wel eens eerder geweest zijn. Maar dat uitgangspunt moesten we toch snel bijstellen na de eerste kennismaking met Sjaak en Marcel en hun prachtige L’Orangerie! Aan de inrichting van het appartement ontbrak niets, alles is erg schoon en opgeruimd en last but not least: het complex is omgeven door een prachtige tuin met zwembad. Hier is het echt tot rust komen in een tuin vol troepialen, libelles, suikerdiefjes etc. We verbreken onze belofte en komen dan ook zeker nog eens terug! Sjaak en Marcel zijn ook toffe gastheren voor wie niets teveel is.

Gereisd met partner in oktober 2019

Appartement Villa l'Orangerie info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesHanddoeken(service)