Appartement Villa l'Orangerie

198 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Heerlijk

Sanne Lutz
20-9-2018

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad bij Sjaak en Marcel in hun paradijs! De Villa ligt in een rustige woonwijk, het appartement is groot en super schoon! De handdoeken worden regelmatig verwisseld en dan wordt er ook schoon gemaakt, heerlijk! De gastheren voorzien je van alle info over het eiland en hebben goede tips, maak bijvoorbeeld een wandeling met Shirley of ga snorkelen tussen de schildpadden. Wij komen zeker terug!!

Thuiskomen in de tropen....

Gene en Astrid
20-9-2018

Voor mij niet de 1e keer bij Villa L’Orangerie, maar wat hebben we weer genoten van onze vakantie. De gastvrijheid van de heren staat op nr 1, verder is het een oase van rust, gezelligheid en fantastisch gelegen op het eiland. Een luxe appartement, mooie tropische tuin en een heerlijk zwembad maken je vakantie kompleet....

fantastisch!!

Renske en nick
29-8-2018

Voor mij de eerste keer curacao bij sjaak en marcel het was top! Alles was prima geregeld en het zag er allemaal heel erg mooi uit! volgend jaar weer!

100% geweldig!

Bart en Margot
18-8-2018

Mooi gelegen Villa in centraal Curacao.

Alles is super verzorgd, de prachtige tropische tuin, de sfeervolle appartementen, het prachtige zwembad, de hygiëne is top!

Dankzij de gastvrijheid van Sjaak & Marcel voelt het echt als thuiskomen.

Wij hebben echt enorm genoten van ons verblijf in de Villa en zullen ook zeker nog een keer terug keren. Een echte aanrader voor iedereen!

Fantastisch!!

Henk en Dymph
3-6-2018

In een woord Super!!

Vanaf de voorbereiding vorig jaar t/m de reis een gezellig contact met goede hulp en tips. Het verblijf bij Villa l' Orangerie is in een woord fantastisch qua ligging, tuin, zwembad, villa, verzorging en zeker niet te vergeten de gastvrijheid en gezelligheid van de gastheren.

Dank je wel! We hebben genoten!

Super accommodatie.

Arend en Irene
31-5-2018

Niets maar dan ook niets op aan te merken. Alle informatie die op de website van villa l'Orangerie vermeld staat, wordt waargemaakt.

We zaten in het appartement wat op de foto staat.

Voelde meteen als thuis en werden zeer gastvrij door Sjaak en Marcel ontvangen .

En Lucky kwam meteen een poot geven.

Zeer mooi appartement op een rustige plek

Komen zeker nog een keer terug

Floor en Marjo
31-3-2018

Uitstekende locatie in het centraal en rustig gelegen Julianadorp.

Willemstad is op 7 km afstand.

Je kan veilig en voor niets parkeren in de garage bij het Rif complex.

Super mooie ruime accommodatie met een tropische tuin en heerlijk zwembad.

Heel erg schoon, verzorgd en veilig.

Door de goede zorgen van Sjaak en Marcel ontbreekt het je aan niets.

Elke ochtend wordt je Bon dia geheten door de hond Luckey.

Grote Centrum Supermarkt op 3 minuten afstand.

Perfect om met de auto te genieten van de ruim 30 fantastische strandjes.

Elke keer denk je kan het nog mooier...

Curaçao met zijn prachtige natuur, vogels, leguanen, hagedissen, vissen, bruine pelikanen, schildpadden en de ontzettend lieve bevolking.

Snorkelen zo mooooi, alsof je in een aquarium bent geland.

Zwemmen met een grote en kleine schildpad zo ontroerend mooi.

Het heerlijke eten, met je voeten in het zand dos Moijto vooraf ondergaande zon erbij mooier kan toch niet!

Fantastische plek en fantastische gastheren!

Annemiek
29-3-2018

Het was weer zó fijn bij Sjaak en Marcel, elk jaar weer de aandacht voor details, kleine verbeteringen (en het was al zo mooi) de persoonlijke aandacht, het is hier gewoon super! Stiekem wil je hier niet over schrijven, zodat je t lekker voor jezelf kan houden..... Maar het is zó verdiend dat deze locatie een toprecensie krijgt. Dus vandaar! Centrale ligging op het eiland, rustig, goed verzorgd en prachtige appartementen. Super!!!! Echt aandacht voor alle details, gewoon helemaal af!!

Een droomvakantie

John en Jacqueline
28-2-2018

Voor de derde keer te gast bij Sjaak, Marcel en Lucky! Het is heerlijk vertoeven in Sono, een van de prachtige appartementen van Villa L'Orangerie, gelegen midden in de tropische tuin met het verkoelend zwembad. De gastvrijheid en verzorging door Marcel en Sjaak worden in alle recensies geroemd en dat is helemaal waar. Voor ons is en blijft het een top vakantie-adres!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.