Appartement Villa l'Orangerie *****

9,8

188 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

In een woord geweldig!!

Anja & Louis, 2-2-2018

De villa geeft direct een gevoel van thuis komen. We noemen: De ligging te midden van een mooie tropische tuin, de sfeervol en smaakvolle inrichting van het appartement, het fijne zwembad, de aandacht voor details, het zeer hoge niveau van hygiëne, en last but not least de gastheren zelf die voor ons wanneer gewenst met raad en daad beschikbaar waren.

Ook de hond Lucky draagt bij diezelfde gezelligheid en sfeer.

Verder is de centrale ligging van de villa op het eiland een pré.

Allemaal ingrediënten die onze vakantie super hebben gemaakt en die wij nog lang in onze herinnering zullen bewaren.

Niets op aan te merken.

Greet en Ruud, 30-1-2018

De rust, de ruimte, het zwembad, de mooie tuin waren perfect.

Judith, 28-1-2018

Het is een goed gelegen onderkomen. Dichtbij Willemstad strand supermarkt. Hygiëne! Ik ken het niet beter. Super schoon. Ontspannen gezellige gastheren. Openhartig dienstbaar en zeer betrokken!! Ik was met mijn vriendin Ellen en beiden zeer onder de indruk van dit paradijs!!

Fantastisch, ruim en schoon

Jan en Conny, 22-1-2018

De appartementen liggen centraal op het eiland wat makkelijk is om een uitstapje te maken. Sjaak en Marcel zijn twee goede gastheren en zorgen voor de transfer van en naar de luchthaven. Het appartement is zeer schoon, ruim, stijlvol ingericht, heerlijk zwembad en om het hele complex een mooie palmen en bloemen tuin. Na een paar uur heb je al een thuis gevoel. Super gewoon!

Mi Casa es su Casa: Wie ken deze uitspraak niet❓

Nelly Kromowidjojo & Henk Leppers, 21-1-2018

Wie ken deze uitspraak niet❓ Juist❗️ Bij deze 2 gastheren Marcel en Sjaak voel je je direct thuis. Een goed verzorgd appartement met zwembad. We hebben een heerlijke tijd gehad tijdens ons Kerstvakantie december 2017. De tuin en ons huisje was zo leuk versierd met Kerst attributen...Alles was zo fijn geregeld, de appartement is super schoon, werkelijk om door een ringetje te halen. De boodschappen waar we omvroegen waren al bij aankomst aanwezig. Zowel linnen als handdoeken werden op tijd verschoond. Ik kon mij geen betere gastheren wensen. Hun waren niet alleen gastheer, maar hielpen je waar nodig. Ik had op mijn tweede dag acuut een tandarts nodig, het was net het Kerst weekend. Nadat Henk met Marcel gesproken had heeft hij zijn tandarts gebeld, en daar kon ik terecht. Was zo blij dat ik geholpen werd. Zo zie je maar weer hoe fijn Hún je het gevoel geven van de uitdrukking; ‘Mi Casa Es Su Casa”

Helaas heeft mijn iPad niet alle foto’s geüpload vandaar geen foto bij. Masha Danki, jullie zijn 2 dushi's!!! Marcel en Sjaak ! Een poot aan Lucky.

Super!

Henk Leppers, 15-1-2018

Mooie schone appartementen, van alle gemakken voorzien, lekker rustig, prachtig zwembadje erbij, en gastheren die geen moeite te veel is om het je naar de zin te maken. Lokatie dichtbij supermarkt en strand. En de auto die je nodig hebt op het eiland....die huur je ook bij hun. Echt een aanrader.

Fantastisch appartement met superlieve gastheren

Ans Albers, 21-12-2017

Als je bij Villa l’orangerie verblijft zul je je wanen in een heerlijk paradijs. Heel veel rust, ruimte, privacy en niet te vergeten twee super lieve gastheren die voor je klaar staan als dat nodig is voor advies en tips. De ligging van de appartementen is perfect; vlak bij het vliegveld, het strand, Willemstad en verder Is het een prima uitvalsbasis om het hele eiland te verkennen. Een echte aanrader!!!

Geweldig!

Nanneke, 17-12-2017

Heerlijk verblijf bij gastvrije gastheren. Helemaal af!

Ontspannen verblijf in zeer schoon appartement.

Joke en Chris, 30-11-2017

De villa is centraal gelegen om het eiland te verkennen met een huurauto.

Het is een kleinschalig complex met 3 appartementen, goed beveiligd en een mooie tuin. De appartementen zijn zeer schoon, ruim en goed onderhouden.

De eigenaren zijn bijzonder gastvrij.

Wij waren er voor de 2e keer en het was wederom een ontspannen verblijf. Wij komen zeker terug!

Fantastische vakantie gehad.

Joost en Evelien, 4-11-2017

Wat een mooie plek om even tot rust te komen. Appartement was super,de tuin was prachtig. We hebben iedere morgen genoten van de suikerdiefjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.76 uit 10 op basis van 191 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: