Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

232 Reviews over Villa l'Orangerie

• 10Marjo en Jeroen19-05-2022

Niet verder zoeken maar boeken.

Top accommodatie, top gastheren, top alles!

• 10Philia en Ans20-04-2022

Een fantastische onvergetelijke vakantie !!!

Wat een geweldig verblijf!!! Prachtig, superschoon appartement, liggend in een mooie groene tuin met zwembad en veel rust. Het verblijf ligt dicht bij vliegveld en Willemstad en centraal om het hele eiland makkelijk te bezoeken. Gastheren Sjaak en Marcel zijn vreselijk gezellig en erg servicegericht. Er lopen 2 gezellige hondjes die goed luisteren en niet tot last zijn. Autohuur kan bij Sjaak en Marcel worden geregeld. Kortom een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Hanneke en Noor14-04-2022

Voor herhaling vatbaar

Geen minpunt op te noemen. In een woord GEWELDIG! Marcel en Sjaak, twee geweldige eigenaren, die voor je klaarstaan als het nodig is. Een fantastisch schoon appartement, omringd door planten, struiken, bloemen en vogels. Twee schatten van honden die je elke morgen even komen begroeten en die je dan een klein koekje geeft uit het potje dat aanwezig is. Heel centraal gelegen. Supermarkt om de hoek, dichtbij Willemstad en mooie kleine strandjes en heel centraal voor de verdere bezienswaardigheden. Vele mooie, leuke, gezellige eetgelegenheden. Wij gaan hier zeker nog terug!

• 9Betty & Rob van de Velde25-02-2022

Fantastisch!!!!!

Wij hebben super genoten op deze fantastische plek, heerlijk appartement, lekker ruim met een fijn terras en een top zwembad. zeer gastvrije gastheren, erg gezellig. de ligging is erg centraal zodat je mat de auto overal binnen een half uur bent. niets dan lof en graag tot de volgende keer. Lieve groeten Betty & Rob.

• 10Miranda05-12-2021

Perfecte kennismaking met Curacao

Van begin tot eind genoten van de mooie plek die Sjaak en Marcel gecreëerd hebben. Het goed ingerichte appartement, het heerlijke zwembad en de lokale flora en fauna in de tuin ademen de sfeer van het eiland. De locatie is super strategisch om enerzijds naar Willemstad te rijden voor de prima restaurants en anderzijds de mooie, minder overbevolkte, strandjes van het eiland te ontdekken. Een echte aanrader!

• 10Cor en Saskia21-11-2021

voor herhaling vatbaar

Wij sluiten ons aan bij de vorige goede recensies. Superschoon, gezellig en volledig ingericht appartement met heerlijk privé terras. Hele goede gastheren die de vakantie iets extra's gaven. Grote supermarkt op 10 min. loopafstand. Met de auto [die je kunt huren bij Sjaak en Marcel] is alles op het eiland makkelijk te bereiken. Ik kan niets negatiefs bedenken, onze vakantie bij Sjaak en Marcel was geslaagd!

• 9Theo & Yvonne09-08-2021

Max. thuisgevoel krijgen in heerlijk appartement

Perfect verzorgd kleinschalig appartement gelegen in een mooie tropische tuin. Hospitality en prettige vriendelijkheid door geweldige gastheren op Curacao. Wil je lekker ontstressen aan je eigen zwembad in een perfecte miniresort buiten alle toeristische drukte dan is dit een perfecte keuze.

• 9Marianka01-11-2020

Heerlijk!!

Wij waren met onze dochter en schoonzoon ( de zoon van sjaak) hier op vakantie. Het was heerlijk. Een fijn ontvangst, een super bungalow, en ze staan altijd voor je klaar en helpen wanneer het kan. Wij hebben het hele eiland gezien en best wat dingen gedaan. Ook in verschillende restaurants geweest met lekker eten. Voor ons en de kids een heerlijke vakantie. Nogmaals bedankt Sjaak en Marcel

• 10Han Penders27-08-2020

Genieten met een grote G

Heerlijk verbleven bij Sjaak en Marcel . Wat een mooie plek op dit tropische eiland . Super schoon , top ligging ten op zichte van Willemstad en de mooiste stranden. Grote supermarkt vlakbij. Gastheren die onopvallend aanwezig zijn en die waar mogelijk alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. Vanaf het moment dat zij op het vliegveld de koffers overnemen, begint je vakantie bij villa l orangerie . Fantastisch !

• 10Astrid en Arie07-03-2020

Topvakantie

Voor ons niet de eerste keer dat we in Villa L'Orangerie zijn geweest. Lokatie is prima dicht bij Willemstad maar ook gunstig om naar de stranden te rijden. Appartement is super. Schoon en van alle gemakken voorzien. Als je iets mist vraag erom en de heren zorgen ervoor. Marcel en Sjaak doen er alles aan om je het ultieme vakantie gevoel te geven. Het enige wat je als gast hoeft te doen is genieten. En dat hebben we zeker gedaan.

Appartement Villa l'Orangerie info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)