Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Kontiki Beach Resort voor je op een rij gezet:

901 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in het Nederlands

Het was top!

A van veen
18-6-2018

Wat hebben wij genoten tijdens ons verblijf in het Kontiki hotel! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het personeel was erg vriendelijk, en ook het eten was super! Een echte van der Valk beleving in het buitenland met een Caribisch tintje. De faciliteiten op het strand waren heel goed, en alles lag er verzorgd en netjes bij. Er waren ook leuke activiteiten georganiseerd voor elke doelgroep. Bijvoorbeeld een filmavond of ochtendgymnastiek. Ook culinair, zoals een heerlijke all-you-can-eat spareribbs avond. Het ontbijt is zoals we in Nederland bij van der Valk gewend zijn super! Het hotel is centraal gelegen op 10 minuten afstand van Willemstad. Met de bushalte vlakbij het hotel ben je voor 2 gulden in het centrum van Willemstad. Vlak naast het hotel zijn veel leuke winkeltjes en terrasjes en daar hangt een hele gezellige sfeer. Kortom: Kontiki is top!!

Fantastisch! Volgende keer weer!

Fam Jansen
14-6-2018

Het was in een woord fantastisch!

-Resort (ziet er echt uit zoals op de foto's)

-Personeel (erg vriendelijk en behulpzaam)

-Heerlijk ontbijt. (Lekkere koffie ook)

-Ligging (direct aan het prachtige strand)

- Kamer (heel mooi en fijn bed.)

Fantastische vakantie gehad voor herhaling vatbaar

Ron & Marijke Quiel
12-6-2018

Prachtige ligging, direct aan het strand, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers met groot balkon, je waant je zelf in de jungle (incl. de geluiden)

Ontbijt is prima voldoende keuze, leuke eettentjes in de buurt. Div leuke excursies te doen, aanrader klein Curacao en Dolphin Academy. Met een huur autootje het eiland verkennen is goed te doen. Willemstad heeft leuke winkels en er is altijd markt. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen !!!

Zeker nog een keertje terugkomen

Helmut Habraken
12-6-2018

Prachtig hoter/resort met mooi uitzicht, plezierig personeel mn Ashanty op het VIP strand. Eten lekker en zeker voldoende keuze door de toepassing van extra thema avonden. Service is zeer goed als je iets wilt komen ze het brengen maakt niet uit wat het is.

Hotelkamer is schoon en ruim, wel kan je zien dat het al enkele jaartje mee gaat maar het is niet uitgewoont. Welzijn de bovenburen een beetje gehorig.

Mooiste stukje strand van Curacao in de achtertuin, Cabana Beach.

Genoten!

Jaime
12-6-2018

De accommodatie ziet er heel mooi uit met een prachtige tuin, palmbomen, mooie planten waar verschillende soorten vogeltjes vliegen. Als je op je terras zit komen ze regelmatig bij je op bezoek.

Er hangt een goede sfeer, de mensen zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

We hebben dagelijks in de namiddag gebruik van het zwembad met ligbedjes gemaakt. Het zwembad wordt ook regelmatig schoongemaakt.

Dagelijks rijdt er een busje van Kontiki naar een supermarkt zodat je wat drinken en eten in je koelkastje kan leggen.

Geweldig!!

Denise
12-6-2018

De service van de receptie en de guest service was echt geweldig, die waren zo attend en lief! De kamers zijn ook echt geweldig, heerlijk bed en super mooi uitzicht. Echter was de service op het strand bij cabana echt heel slecht half uur wachten op een drankje was normaal en voordat er iemand bij je kwam duurde ook ff. Alleen Jes was echt heel goed in zijn werk, heel attend, snel en service gericht. Verder hebben wij ook echt genoten van mood daar was de service top en alles werd met verse ingrediënten gemaakt. Kevin is ook een super goede gastheer hij kan nog wel wat leren over wijn maar hij was al goed opweg! Wat een schatje dankjewel! Kortom wij hebben een geweldige tijd gehad! Wij waren op huwelijksreis nou zou ik alleen zelf aangezien ik zelf ook in de horeca werk wel iets speciaals regelen voor me gasten die net getrouwd zijn. Dat werd niet gedaan dat is wel jammer maar des al niet te min het was verder helemaal geweldig!!

Een mooi resort met enthousiaste medewerkers zoals Angelo en Aymara.

De open kast en de zwarte mandjes doen wat rommelig aan.

Prima locatie aan een heerlijk strand.

wim molleman
27-5-2018

Prachtig resort en vriendelijke en behulpzame medewerkers.

De kamers ogen wat donker door veel bruintinten.

Doen!

Anita Ploeg
23-5-2018

Je wordt bij aankomst erg vriendelijk onthaald en getrakteerd op n kokosnoot gevuld met kokosmelk. Na de diverse plichtplegingen wordt je naar je kamer gebracht waar je wederom vriendelijk wordt verwelkomd middels een kaartje met een pers. boodschap op je bed. De kamers zijn gesitueerd in een huis met een dak van palmbladeren, vier kamers in 1 huis. Twee kamers boven en twee beneden. Wij zaten op de eerste etage met groot balkon en aan t zwembad. Het hotel ligt aan het strand evenals de restaurants. Ontbijten doe je ‘smorgens met uitzicht op zee. Wij hebben via touroperator geboekt incl ontbijt maar achteraf blijkt dat je beter zonder ontbijt kunt boeken en het ontbijt ter plaatse kunt regelen. Het is allemaal erg goed geregeld, de meeste personeelsleden zijn vriendelijk en als je weer vertrekt wordt je echt uitgezwaaid, uniek en erg leuk.

Het enige minpuntje is de harde muziek op woensdag- vrijdag- en zondagavond. Goed te horen in de huisjes.

I . Brands
22-5-2018

Fantastisch resort met vriendelijk personeel. Kamer en uitzicht precies zo als op de website . Wij waren hier helaas maar een week ivm het opladen, eigenlijk te kort voor zo ver te reizen , maar hadden het er graag voor over. Veel keuze uit diverse eetgelegheden en de service op het strand was top. Wij zouden hier graag nog eens een tweede x heen willen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 941 reviews.