Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Vanaf het terras van je accommodatie in Kontiki Beach Resort (Willemstad) loop je zo het zoutwater zwembad in. Een kleinschalig resort waar je kamer twee keer per dag wordt schoongemaakt en je ‘s avonds zelfs chocola krijgt. De binnentuin van het hotel is tropisch beplant. Loop 5 minuten en je staat op het altijd gezellige Mambo Beach.

1035 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

• 4Anke11-01-2020

Geen aanrader

De kamers zijn prima, het ontbijt is uitstekend, maaar de bediening is uiterst belabberd. Je moet 's ochtends bij het ontbijt zelf zorgen dat je bestek krijgt, de tafels zijn vies.
    Het restaurant Mood beach biedt een belabberde bediening, personeel is meer aan praten met elkaar dan op de gasten te letten die wat willen bestellen en zo kan ik Nog wel even doorgaan. Veel van de menukaart was niet te bestellen. De kamer werd pas aan het eind van de dag (17 uur) gedaan. Na daar wat van gezegd te hebben werd dit prima opgepakt en gebeurde het voor 12 uur. Ban het zwembad wordt eigenlijk door weinig mensen gebruikt, ziet er mooi uit maar is niet prettig om aan te zitten.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Ruis27-12-2019

Fantastisch Hotel met goede service en ligging.

Heel mooi Hotel met huisjes van 4 Hotelkamers die allemaal aan het water staan. Vanuit je kamer stap je zo het zoutwater zwembad in. Mooie tuin er omheen, je waant je in de Jungle. Handdoeken worden 2x per dag gewisseld. Goede service, iedereen staat gelijk voor je klaar als je wat wilt weten. Goed ontbijt met vers gebakken eieren en veel verse ingredienten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Luc Cremers16-12-2019

Paradise found..... FANTASTISCH!

Van het geweldige ontvangst met een verse kokosnoot en een heerlijk verfrissingsdoekje tot de prachtige paradijselijke kamer waar elke dag weer alles op en top schoongemaakt werd. En niet te vergeten de heerlijke ontbijtjes bij Cabana Beach, een cocktail bij Mood Beach en een gezellig dansfeestje op Wet & Wild op vrijdag en zondagavond...... wauw! Daarbij hebben wij een aantal excursies gedaan zoals een boottocht naar Klein Curacao en een buggytour die super geregeld werden via het hotel. Je kunt alles lekker los laten, puur genieten en ontspannen! Deze fantastische service hebben wij nog nooit ergens anders zó goed ervaren. Ook is er een Fish en Steak Market op Cabana waarbij de chef je uitgekozen verse stukje voor je gaat bereiden, absoluut de moeite waard! Als wij 4 weken vakantie konden hebben; zouden wij echt 2 weken langer willen blijven...... Want zelfs 2 weken is veel te kort! Wij komen héél graag terug naar dit geweldige hotel!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Petrus Verhoeven07-12-2019

Het was een schitterende vakantie. Wij hebben het super naar ons zin gehad bij kontiki beach resort. Het personeel was ook zeer vriendelijk en de kamers mooi schoon. De ligging was ook ideaal bij mambo beach. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Denise Leerdam06-12-2019

Geweldig resort!! Dikke aanrader!!

Eind nov/begin dec heerlijk 10 dagen op kontiki gehad! Aankomst was al top, verse kokosnoot en een doekje na de reis. Mooie en schone kamer, heerlijk ontbijt, mooi strand. Niks op aan te merken! Via de receptie kan je een auto boeken, betrouwbare en snelle service! Top locatie aan Mambo beach! Kortom mocht je een super hotel zoeken in Curacao, boek kontiki beach!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Cher02-12-2019

Mooiste plekje op aarde

Ruim opgezet mooi park met allemaal huisjes. Deze staan allemaal uit elkaar, waardoor je veel privacy hebt. Elk huisje heeft 4 hotelkamers. De kamers zijn wel wat gehorig. In de avond hoor je soms in de verte muziek, wanneer er feesten op het strand zijn. Maar dat is nou ook weer niet zo erg, dat je er niet van kan slapen. De inrichting is simpel, maar je hebt er alles wat je nodig hebt en is hierdoor prima. De badkamer heeft een bad en douchecabine. Het ontbijt is op het strand, waardoor je hier lekker kan wakker worden en gelijk door kan de zee in. Wij waren hier in het hoogseizoen en nog steeds waren er meer dan genoeg ligbedjes beschikbaar. Het personeel is super lief en behulpzaam. De hygiene in de horeca is echt top. Daar kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren. De schoonmaak van de kamer was redelijk. De ligging is geweldig. Omdat er zoveel te doen is op het eiland, is een auto een aanrader. Ik wil zo graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Liesbeth29-11-2019

Nooit weer

Het moet heel wat voor stellen, vinden het onder de maat. Donkere kamers, erg gehorig, veel vliegjes niet meer van deze tijd. Ontbijt smorgens karig je moet vroeg komen of alles was op werdt ook niet bijgevuld. Prijsvergelijk onder de maat bij andere resorts.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Joelle10-11-2019

Zeker een hotel waar wij ooit nog terug komen

Top locatie en een prachtig hotel

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Renate van Ruijven07-11-2019

Sprookjesachtig resort

De hotelkamer werd goed schoongehouden en het personeel was erg vriendelijk! Een onwijs mooi park, het voelt net alsof je in de jungle bent. Mooi strand dichtbij het resort. Door de goede service voelt het net alsof je in een sprookje bent.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Ravensbergen10-10-2019

Het ziet er allemaal geweldig uit en dat is het ook. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het personeel is super vriendelijk. Het strand heerlijk. Op Mambo boulevard genoeg restaurantjes. We hadden wel speciaal om een kamer dichtbij de receptie gevraagd ivm geluidsoverlast en dit kregen we ook. Wat ik wel jammer vind, we zijn nu een paar keer op Curaçao geweest maar ik mis een gezellige Antilliaanse avond. Dat zou ik toch wel heel leuk vinden.

Gereisd met partner in oktober 2019

79 tips over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

• MvdW, 23-06-2014

Een tip: huur wel een auto tijdens de vakantie, want dan hoef je niet alleen bij Mambo beach te blijven maar kun je ook naar andere prachtige stranden om te snorkelen.

• Renáte Eversdijk, 24-05-2014

Locatie is top. je bent zo in Punda en er zijn veel goede restaurantjes in de buurt te vinden.

• cindy, 16-04-2014

westpunt met christoffel park en boca pistol zijn een aanrader om te gaan bezichtigen. bij de receptie van het hotel ligt een leuke routebeschrijving (6 routes) om met de auto te doen, gps is aan te raden.

48 vragen over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

• Nicole, 05-11-2019

Animatie overdag

Is er animatie aan het zwembad overdag?

• M Peeters, 19-08-2019

Roken

De ene site zegt niet roken, hier staat bij info roken toegestaan. Op een andere site zeggen ze dat er rookruimte is, andere zegt weer geheel niet roken. Wie weet wat wel en wat niet mag ???

• Lee, 17-06-2018

WiFi of ned tv

Is er gratis WiFi bij kontiki en kunnen we Nederlandse televiezenders ontvangen op kamer

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën