Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag33°26°
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Kontiki Beach Resort voor je op een rij gezet:

921 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in het Nederlands

Priscilla
17-9-2018

Mooi zwembad voor het huisje waar je makkelijk gebruik van kan maken. De ligbedden die er bij staan staan mooi opgesteld. Wanneer je een fullservice hebt geboekt krijg je een mooie tas met wat lekkere dingen er in. Deze tas staat dan voor je klaar in de ruime en koele kamer. Het resort heeft een mooie indeling qua huisjes zodat je ook als het vol is je niet het gevoel hebt dat het druk is. Beplanting is ook een van de reden dat ik daar heen ging omdat je niet het idee hebt dat je in een betonnen box zit en het er tropisch uit ziet vanaf jet moment dat je je kamer deur open doet.

In de watten gelegd. Heeeerlijk

Mike en Rian
16-9-2018

Heerlijke vakantieplek. Mooie schone ruime kamers op lommerrijk parkje.Super vriendelijk en behulpzaam personeel.Heerlijk relaxen op het strand met allerhande gezellige plekjes om te drinken/eten.Kortom, een aanrader!

Het toiletgebouwtje op het strand was naar mijn smaak een beetje smoezelig, maar acceptabel.

Leuk maar geen tweede keer

Lily
14-9-2018

Aankomst was goed , kregen direct een kokosnoot en werden gebracht naar onze kamer waar ons bed mooi versierd was voor onze honeymoon. ( dat was ook alles dat ze gedaan hadden voor onze honeymoon)

Ontbijt goed , maar weinig variatie.

Personeel is vriendelijk , maar ook niet meer dan dat.

Om de twee dagen luide muziek , waardoor je tot 3u geen oog dicht moet doen.

Bedden worden elke dag opgemaakt , maar er zou Wel eens geveegd mogen worden dagelijks ( door zand van zee)

Fijne vakantie , maar geen aanrader

Een aanrader!

Petra van Goor
11-9-2018

Prachtig hotel op super locatie! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ontbijt is zeer goed. Voor het avondeten kun je terecht bij cabana en mood, onze voorkeur gaat uit naar Mood, echt heerlijk. De vismarkt bij Cabanna is ook een aanrader. Ga niet met een taxi naar Willemstad maar pak voor de deur de bus(je) zelfde als taxi alleen 4$ ipv $20.

Werkelijk fantastisch!

John Zoetbrood
5-9-2018

Wij zijn net terug van onze huwelijksreis! Het was de 3e keer binnen drie jaar dat we op het Kontiki beach resort hebben vertoefd. De locatie, het verblijf de wil om je het naar de zin te maken doen ons telkens voor kontiki kiezen. En ze blijven vernieuwen met concepten. Zo dit jaar ook hebben ze moodbeach erbij genomen wat naast cabana zit en wat een upgrade betekent voor het gehele kontiki resort. Het hotel met mooie kamers is neergezet in een weelderige mooie tuin welke goed wordt onderhouden. Door het complex heen kun je zwemmen. Wat voor verbetering vatbaar is dat de waterdruk in de hotelkamers beter kan en de verlichting.

Ge-wel-dig

Bo
5-9-2018

In een woord: Geweldig. Misschien nog wel mooier dan de plaatjes in het echt. Curacao ook zeker een aanrader en via site Zoover boeken ging super handig! Heel goed bezig 👌🏼

Heerlijk!

Familie Bronkhorst Cremer
30-8-2018

Genoten met ons gezin van de prachtige tuinen vol tropisch groen met zwembad, lekker ontbijt en lopend naar het strand.

Zeer vriendelijk en meedenkende medewerkers maken je het helemaal naar je zin. Super leuk dat ze onze kamer versierd hadden toen we 25 jaar getrouwd waren. Soms is een feestje op het strand een beetje hoorbaar, maar na vooraf aanvragen kregen we een kamer achterin en hebben nergens last van gehad. Klein warm detail: medewerkers zwaaiden ons uit toen we weer naar huis gingen.

Aanrader!

Heerlijk sfeervol verblijf, prachtige tuin.

Roel Bronkhorst
27-8-2018

Wij hebben genoten in Kontiki Beach resort. Het is een comples met een prachtig aangelegde tropische tuin waar huisjes bedekt met palmbladeren staan. Het zwembaden (zout water) liggen als een soort rivier tussen de huisjes door. Elk huisje kijkt uit op een zwembad.Het ziet er idylisch uit! Leuk dat er vele soorten vogels in de tuin te vinden zijn zoals kolibri's. Tuin is zeer goed onderhouden. De kamers zijn sfeervol en ruim en worden prima schoon gehouden. Goede handdoekenservice. Wanneer je ontbijt erbij boekt loop je door de tuin naar het strand en geniet je een uitgebreid ontbijtbuffet nabij het strand. Prima verzorgd. Vriendelijke bediening en hulpzaam. Kontiki ligt aan het eind van Mambo Beach. Dit is een soort boulevard met vele restaurantjes, winkeltjes en beachclubs. Die clubs hebben 's avonds wel muziek en bij een happy hour. soms hoorbaar in de kamers, maar hebben wij hebben er geen last van gehad.

Geweldige vakantie

Barbara
27-8-2018

Heerlijk resort in mooie omgeving

Resort was werkelijk fantastisch, werkelijk genoten van omgeving en kamer.

Schoonmaak kon wel wat beter maar aangegeven aan receptie dus zal wel goed komen.

Dames en heer bij receptie niets anders dan lof, zou hoort het en zou het overal moeten zijn met name bij het aangelegen Cabanna en Mood waar je terecht kon voor ontbijt, lunch en diner.

Ik kom al jaren op dit prachtige eiland maar hier ben ik geschrokken van de service en kwaliteit wat viel dit tegen.

Ben zelf al jaren interim manager in de horeca maar wat zou ik hier graag mijn tanden inzetten, letterlijk iedere dag minimaal uur moeten wachten op wat je ook besteld.

Personeel heeft het te druk met elkaar achter en bij de bar, geen oog voor de gasten en zelf management geeft aan dat ze slecht betaald worden dus waarom harder werken ???

Er ligt werkelijk zoveel omzet voor oprapen als men met gasten bezig zou zijn!

Enorm jammer en gaat ten koste van Konitiki hotel

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.