Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°26°
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Kontiki Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

Vanaf het terras van je accommodatie in Kontiki Beach Resort (Willemstad) loop je zo het zoutwater zwembad in. Een kleinschalig resort waar je kamer twee keer per dag wordt schoongemaakt en je ‘s avonds zelfs chocola krijgt. De binnentuin van het hotel is tropisch beplant. Loop 5 minuten en je staat op het altijd gezellige Mambo Beach.

940 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in het Nederlands

Genieten

Jolanda Govers-Bronk
17-11-2018

We zijn hier al voor de vierde keer geweest en het blijft een heerlijk resort.

Houtengebouwen in een goed onderhouden tropische tuin met zoutwater zwembaden.

Het ontbijt is ook goed je hebt zoveel keus en lekker gebakken eitjes zoals je zelf wilt.

Het strand wordt ook goed onderhouden en zagen alweer dat er vernieuwingen waren aangebracht.

Tegenover de receptie van het hotel is een mooi nieuw pand waar je kan genieten van koffie of een ander drankje en waar je de dag van vertrek gebruik kan maken van één van de douchekamers. het ziet er mooi uit en gezellig.

Van der Valk jullie zijn goed bezig!

We komen zeker weer terug.

Heerlijke plek om te ontspannen.

Mariëlle
12-11-2018

Heerlijke plek om te verblijven. Mooi aangelegde tuin met zwembaden. Afhankelijk van waar je zit spring je zo vanuit je huisje het zwembad in. Schoon. Vriendelijk personeel. Aan het strand (mambo beach). Levendig op het strand maar wat mij betreft zeker niet storend. Overdag kun je er rustig snorkelen, avond genoeg eet gelegenheden ook van kontiki zelf en 2x per week is er muziek s avonds. Als je zelf niet zo van uitgaan houdt, neem dan een huisje iets verder van het strand af ivm de muziek. Ontbijt is overigens ook lekker.

Perfecte locatie al met al.

Fantastisch verblijf gehad!

Sanne Bouwhuis
8-11-2018

Mooie kamer met ruim balkon. Meerdere zwembaden verspreid tussen de huisjes. Kamers zijn wel gehorig, we hadden een gezin met kinderen in de kamer naast ons, waardoor we ‘s ochtends vaak vroeg wakker werden. Ondanks dat hebben we een super verblijf gehad! Goede service, iedere dag schone handdoeken en de kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Klein stukje lopen tot het strand waar je gebruik kunt maken van goede ligbedden op het strand. Alles echt goed voor elkaar!

Prachtig

Manon
4-11-2018

Wat een prachtig ressort en niet zo masaal . Mooie hotel kamers en een prachtige binnentuin met zout water zwembad grenzend aan je kamer . Je waant je echt in een paradijs. Je loopt zo het strand op waar zelfs bediening is. Het strand is mooi schoon .het personeel is super vriendelijk en niks is teveel.

Stukje paradijs op aarde

Vondevoort
31-10-2018

Heerlijk eiland met zon, briesje en lekker eten!

Geweldig 👍 wij komen hier op zeker terug ..🏝☀️😎

Mevr en mr van Gelderen
25-10-2018

Ww werden super leuk ontvangen en kwamen in ons huisje en dachten wat een sprookje is dit om mee te maken ...

2 heerlijke restaurants waar we konden eten in de avond .. plus dat wij ook een auto gehuurd hadden om het eiland te verkennen ...

echt een prachtige vakantie hebben wij gehad ...

alles krijgt van ons een dikke 10

Fantastisch mooi goed gastvrij verzorgd hotel.

Margees van der stroom
22-10-2018

Super leuke ligging van de hotelkamers. Kleinschallig.Vanuit je terras loop je zo het zwembad in.Rustig geen overlast van muziek

Midden in de jungle. Iedere dag schoongemaakt. Onrzettend aardig personeel. Via de binnentuin deur naar cabanna beach. Alles keurig verzorgd. Ontbijt was prima. Naastgelegen Mood restaurant aanrader om daar eens te ontbijten. Ligbedden strand netjes. Strand iedere ochtend schoongemaakt. Ontzettend aardig personeel zowel op het strand als in het restaurant. Vlakbij de boulevard van mambo beach. Veel restaurants/bar en winkels in de buurt. Ongeveer 10 minuten lopen. Wat een luxe en gastvrijheid op kontki beach. Wij komen zeker terug!

Marieke
21-10-2018

Een net hotel, vriendelijk personeel en dicht bij mambo beach echt genoten.

Heerlijk.

Manou
18-10-2018

Super vakantie , mooie kamers en super vriendelijk personeel die jou graag willen helpen! Verblijf Aan het strand! En het resort is prachtig, mooie bomen, bloemen, planten heerlijke sfeer.

( elke ochtend een duik in de zee dus)

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Fantastisch hotel!!

F. Warmerdam
15-10-2018

Mooi hotel, direct aan het strand met uitstekende faciliteiten. Vriendelijk personeel die klaar stonden als je ze nodig had. Prima ligging t.o.v. andere bezienswaardigheden en uitgaansplekken. Wij hebben ons er 2 weken prima vermaakt en voelde ons er als een koning te rijk. Kortom een plek waar wij zeker nog eens naar terug zullen keren, Curacao is een eiland waar wij direct verliefd op zijn geworden, en een vakantie die met stip in onze top 3 vakanties terecht is gekomen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.