Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag30°25°

Omschrijving
Vanaf het terras van je accommodatie in Kontiki Beach Resort (Willemstad) loop je zo het zoutwater zwembad in. Een kleinschalig resort waar je kamer twee keer per dag wordt schoongemaakt en je ‘s avonds zelfs chocola krijgt. De binnentuin van het hotel is tropisch beplant. Loop 5 minuten en je staat op het altijd gezellige Mambo Beach.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Kontiki Beach Resort voor je op een rij gezet:

964 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in het Nederlands

Super mooi daar

Agnes,
15-3-2019

Met een vriendin, samen mijn 60e verjaardag gevierd.... mooi super verblijf wil er zo weer heen

Gereisd met vrienden in juli 2018

MaudG,
3-3-2019

Heerlijk hotel, echt een aanrader. Een warm welkom met een verse kokosnoot, met een tuktuk naar de kamer gebracht en een verfrissingsdoekje.

De kamers zijn verdeeld over het terrein, tussen het tropische groen en mooie zwembaden. Prachtig.

Full service is zeker een aanrader, bij aankomst ligt een tas met drinken en lekkers klaar, zekerheid van fijne strandbedjes en iedere avond komen ze nieuwe handdoeken brengen met een chocolaatjes.

Enige kleine puntje wat wij als minder ervaren hebben is de geluidsoverlast van se strandfeesten bij Cabana, Wet&Wild en Mood. Van de 7 nachten, 4 nachten harde muziek. Wij zaten dan ook achteraan op het terrein bij het strand, tip om een kamer vooraan te vragen, dan heb je er hopelijk minder last van.

Dit was de 2e keer bij kontiki, en ik kom zeker nog een 3e keer! Top hotel, fijn personeel en fijne ligging, alles is per auto redelijk dichtbij.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geweldig!!

Chantal Alphenaar,
27-2-2019

Heel romantisch en een geweldige locatie !

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijnste vakantie ooit!

Anna van der Zijpp,
25-2-2019

Wat hebben we genoten van dit resort! Vanaf de aankomst tot en met de dag van vertrek was het ronduit perfect.

Het resort is prachtig aangelegd met veel groen en het zwembad wat er als een soort van rivier doorheen loopt. Je krijg hierdoor echt een soort jungle-gevoel. De kamers liggen in verschillende huisjes verspreid over het resort. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping met een groot balkon. Hier konden we heerlijk zitten en door al het groen hadden we ook veel privacy.

De beachclubs (Cabana en Mood) die bij het resort horen zijn allebei erg fijn. Goed aanbod, lekker eten, goede wijnen en leuke thema avonden. Wij hebben er vaak gegeten. Aanraders zijn de fish market op vrijdag en de steak market op zondag.

Op het strand goede bedjes en bediending, hier wil je hier meer weg.

Wij zouden erg graag nog een keer teruggaan hierheen

Gereisd met partner in februari 2019

Micki van Groningen,
5-2-2019

ik ben er nu al 3 jaar achter elkaar geweest en het is echt geweldig ook lekker rustig

Gereisd met vrienden in februari 2018

Droom verblijf

Karin Verhagen,
27-1-2019

Een fantastisch verblijf bij Mambo beschikbaar. Het personeel was erg vriendelijk, je hoefde maar te vragen of het werd al geregeld. De tropische tuin was erg mooi en het zwembad ook.

Aanrader : huur een auto om het eiland te zien en ga snorkelen. Op Mambo beschikbaar kun je ook heerlijk je dag doorbrengen in de ligbedden voorop het strand. Aanrader om naartoe te gaan, voor ons een droom vakantie!

Gereisd met partner in juli 2018

Wij komen zeker terug op deze fantastische plek!

Carlijne Hofman,
26-1-2019

Hotel is echt top! Personeel is zeer vriendelijk.

Wel aan te raden om full service te boeken.

Onze favoriet deze vakantie was Mood, zowel voor het eten als voor de drankjes in de bar.

Hier en daar wat kleine probleempjes, maar deze zijn gelijk opgelost door de staff van het hotel.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Margriet Seijsener-Boerma,
1-1-2019

Dit was ons derde verblijf hier, mooie ruime kamers, de tuin waar deze in staan is heel mooi aangelegd met zwembaden ertussen in, geeft mooie rustgevend effect alles bij elkaar. We komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Beste vakantie ooit!

Kirsten Klijn,
31-12-2018

Om het 25-jarig huwelijk te vieren van onze ouders zijn mijn ouders, mijn zusje en ik afgelopen juli naar Curacao gevlogen.

Van vrienden hadden wij al gehoord dat Kontiki Beach Resort een top keuze was.

Onze verwachtingen zijn helemaal waar gemaakt. Wij hebben met zijn vieren een TOP vakantie gehad. Werden na een lange vlucht 's avonds laat heel gastvrij ontvangen inclusief kokosnoot. Kamers waren heel luxe en werden goed schoon gemaakt.

Wij hadden 2 kamers naast elkaar inclusief tussendeur, wat ideaal is voor een gezin met oudere kinderen.

Mijn zusje en ik hebben genoten van de feestjes bij Cabana en Wet & Wild, waarna we lopend weer terug naar de kamer konden.

Nogmaals, echt een FANTASTISCHE vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een tropisch welkom ❤

Esther appeldorn-bebingh,
30-12-2018

Eindelijk is het dan zo ver ... we stappen in het vliegtuig,na een fijne vlucht komen we savonds aan op Curaçao.Met een bus worden we naar het resort gebracht.Het is inmiddels donker als we vriendelijk worden ontvangen,we krijgen tips en uitleg.Met een kokosnoot in de hand gaan we met het golfkarretje op pad door de " jungle" . .. hoe leuk is dit!Prachtig houten huisje met het zwembad voor de deur. We zetten de tassen in de kast en gaan wat eten op het strand.Hier genieten we smorgens en savonds van ontbijt en dinner tijdens onze vakantie.Soms met live muziek soms met een heerlijke cocktail 😊.In de avonduren is er veel te beleven, muziek,feestjes en gezelligheid. Smorgens worden we wakker en zien we kontiki bij daglicht.Tropische tuinen..yes we voelen ons op vakantie. Het strand en zee zijn schoon. Ook op Curaçao zelf is veel te beleven. Kontiki is voor ons een droom bestemming.Hier voelen we ons welkom... bedankt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.