Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag30°25°
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Omschrijving
Vanaf het terras van je accommodatie in Kontiki Beach Resort (Willemstad) loop je zo het zoutwater zwembad in. Een kleinschalig resort waar je kamer twee keer per dag wordt schoongemaakt en je ‘s avonds zelfs chocola krijgt. De binnentuin van het hotel is tropisch beplant. Loop 5 minuten en je staat op het altijd gezellige Mambo Beach.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Kontiki Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima en luxieus

P.N. Mirrer,
11-12-2018

Luxieus resort, in een prachtig aangelegd jungle tuin met prima strandbedden. Doordat de zee deels is afgeschot is er een prachtige laguna ontstaan met rustig zeewater. Alle maaltijden zijn op z’n Van der Valks, prima dus. Apartementen zijn geheel van hout gemaakt, zijn zeer ruim en prima geoutilleerd

Kenmerken

11-12-2018

Kontiki Beach Resort, Curaçao! Een paradijsje op

rene Linden,
9-12-2018

Zodra we s ’avonds de poort binnenreden waande we ons in de tropen. Fluitkikkers verwelkomde ons met hun gezang. We werden heel vriendelijk ontvangen met een koel doekje om onszelf op te frissen en een lekker drankje. Na de incheck werden we naar onze kamer gebracht met een golfkarretje. Dominique, de jongeman die onze koffers sleepte was zeer gastvrij en vriendelijk en we hebben flink met hem gelachen gedurende ons verblijf.

Wij zaten in kamer 4211 en 4212 met een full service pakket (aanrader i.v.m. strandbedjes) op de begane grond met terras en de ingang van het zwembad voor de deur. De kamers zijn zeer ruim, goed verzorgd en onderhouden en hebben een comfortabel bed. Verder is er een zitje, een TV met USB aansluiting voor muziek, een kluis, voldoende kastruimte, koffie en thee faciliteiten.

Geweldig

Liesbeth Visser,
9-12-2018

Geweldig resort! Nog mooier dan op de foto's.

Heb het er naar mijn zij gehad echt een aanrader!

onbeschrijfelijk mooi

van heel,
5-12-2018

het is een super prachtig hotel,waar alles klopt alles is prachtig.omgeving,personeel kamers .

iedereen zegt dit wel eens over een hotel,maar dit is werkelijk alles perfect.ook de samen werking met het restaurant,cabana,perfect.wat wij er nog bij wilde hebben klinkt raar maar dan begrijpt iedereen wat we bedoelen.een aap en een paar papagaaien.je waant je in een tropisch oerwoud.

wij gaan nooit ergens twee keer op vakantie,maar dit moeten we nog eens vaker doen.

Hier wil je altijd terug komen

Mushirah Joemman,
5-12-2018

Hier kun je helemaal tot rust komen. Het hotel is geweldig, goede service, vriendelijke staf en het ligt in een mooie centrale omgeving.

Een tropische ervaring om nooit te vergeten.

Laura Arnesano,
4-12-2018

Kontiki Beach Resort is de ultieme plek om tot rust te komen. We hebben oprecht genoten van de prachtige omgeving en zwembaden. Het strand ligt direct aan het resort waardoor je heerlijk je dag kan doorbrengen in het water. Daarbij is het eten bij Cabana Beach en Mood Beach heerlijk en hebben zij een brede keuze aan gerechten. Dagelijks worden er activiteiten georganiseerd bij de twee Beach Clubs waardoor het nooit een saaie dag is in het resort. Het personeel is zeer behulpzaam en de kamers zijn mooi groot en worden goed bijgehouden. Kontiki Beach Resort is een ervaring om nooit te vergeten en wij zullen zeker een keertje terug komen!

Paradijselijk resort met geweldige staff & strand

Youri Havenaar,
4-12-2018

Samen deze reis gemaakt na een nogal heftige periode, we hadden geen betere plek uit kunnen kiezen om totaal tot rust te komen. Bij aankomst wordt je ontvangen met een koel doekje om jezelf op te frissen en een verse koude kokosnoot met een rietje erin. Naar je kamer wordt je gebracht, je koffers worden voor je getild en de airco op je kamer staat al heerlijk aan.

Het resort zelf is geweldig en straalt tropische luxe uit. Door de vele palmen, bananenbomen, bloemen en planten is er zeer veel privacy. Alle huisjes zijn volledig in stijl gebouwd. Prachtige zwembaden lopen als een sierlijk lint over het park, richting het strand.

Het strand is publiek toegankelijk, maar alleen tegen betaling voor mensen die geen gast zijn op het resort. Met de full-service kamer heb je toegang tot de "luxe" strandbedjes, die heerlijk liggen. De strandbedjes hebben een palapa (parasol van palmbladeren) boven zich, zodat je ook lekker uit de zon kan liggen.

Genieten!

Toni & Maria,
2-12-2018

Fantastisch hotel, super service, indien nodig staat het hele aardige personeel direct voor je klaar. Mooie grote kamers met ruime badkamer.

Dit alles gelegen in een paradijselijke tuin.

Als dit niet genoeg is, het ligt aan een prachtig strand, mooi wit zand en prachtig blauw water, met lieve bediening aan je strandbed.

Mambobeach is ook een strand waar s'avonds ook nog iets te beleven valt, leuke feesten!

Het hotel heeft twee restaurants, vooral bij het Mood restaurant hebben wij heel goed en vaak gegeten.

Volgend jaar dus zeker weer naar bonbini Kontiki

Fantastisch, geweldige service!

Ruud van Lottum,
29-11-2018

Luxe, zwembaden, direct aan zee, heerlijk eten, prachtige kamers, service, prima ontbijt!

Super

Carlijn,
25-11-2018

Top resort! Mooie huisjes en erg vriendelijke medewerkers. Fijne vakantie gehad bij Kontiki!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.