Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

9Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.376p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang

Op zoek naar een topverblijf op het zonovergoten Curaçao? Reviewers zijn erg enthousiast over Van der Valk Kontiki Beach Resort. Dit hotel wordt door verschillende vakantiegangers bestempeld als een paradijselijke plek waar het net lijkt alsof je in de jungle bent. Niet voor niets krijgt dit hotel dan ook een goede beoordeling. Ben je klaar voor een ontspannen vakantie op de Caribbean? Lees dan even met ons mee over Van der Valk Kontiki Beach Resort.

Een vakantie bij Van der Valk Kontiki Beach Resort staat in het teken van zon, zee en strand. Ontbijten? Dat doe je hier op het strand bij Beachclub Cabana. Het ontbijtbuffet is enorm luxe en uitgebreid. Kies je voor een vers gebakken ei of toch voor een broodje met oerhollandse hagelslag? Ook aan de vitamines is gedacht: van vers fruit tot aan smoothies, dat wordt zeker weten genieten. Na het ontbijt neem je een verfrissende duik in de Caribische Zee voor een goede start van je dag.

Ontspannen zonnen op het strand wissel je af met een duik in een van de zwembaden. Vanuit je hotelkamer heb je toegang tot het zwembad waar je in alle rust kunt zonnen en zwemmen. Reviewers schrijven dat er verschillende kleine zwembaden zijn in Van der Valk Kontiki Beach Resort waar je soms bijna alleen in rond kunt dobberen. Rondom de zwembaden vind je paradijselijke tuinen. Zo word je elke ochtend wakker met het geluid van fluitende kolibries en spot je kleurrijke vogels.

Vakantiegangers die in Van der Valk Kontiki Beach Resort verbleven zijn enthousiast over de goede service en het vriendelijke personeel. Bij Beachclub Cabana kun je ‘s avonds prima dineren. Tip: kom dineren tijdens de Fish en Steak Market. De kok bereidt dan een vers stuk vlees of vis dat je zelf hebt uitgekozen. Wil je luxe uit eten? Dan zit je goed in restaurant Mood. Dit restaurant is wat prijziger, maar de koks toveren dan ook gastronomische hoogstandjes op tafel.

Kamers

Heb je altijd al eens willen overnachten in een cabane in de jungle? Dan is Van der Valk Kontiki Beach Resort een geschikte bestemming voor jou. In de tropische tuinen vind je cabanes, waarin je vier hotelkamers vindt. De kamers zijn mooi en hebben een groot terras. Gun jezelf wat me time tijdens het douchen. In de badkamer staan allerlei verzorgingsproducten voor je klaar. Volgens reviewers lijkt het hier net een spa.

Ligging van Van der Valk Kontiki Beach Resort, Curaçao

Van der Valk Kontiki Beach Resort ligt pal aan zee aan het bekende Mambo Beach. Overdag werk je hier aan je kleurtje en in de avonduren dompel je je onder in gezelligheid. Dans met je voeten in het zand mee op live-muziek en bestel een cocktail aan de bar. Houd er rekening mee dat de gezelligheid soms tot in de late uurtjes doorgaat en je de muziek dan nog kunt horen wanneer je op bed ligt.

Van der Valk Kontiki Beach Resort ligt in Willemstad, op een steenworp afstand van het centrum. Voor het hotel vind je een bushalte. Eenmaal in Willemstad wandel je over de Pontjesbrug en langs de kleurrijke huizen in koloniale stijl.

En kun je ook niet wachten om een vakantie bij Van der Valk Kontiki Beach Resort te boeken en te zonnen en zwemmen op de Caribbean? Let’s go!

1039 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

• 8M van Goethem28-04-2020

Fantastisch!!!!!

We waren alle vaker op kontikie geweest omdat het er heel erg goed is. Dit keer waren we van 11 maart t/m 19 maart met onze dochter en a.s schoonzoon. De eerste dagen waren prima, maar de laatste dagen was ook bekend dat er iemand was met Corona, daarna ging ook daar bijna alles op lockdown. De managers hebben de laatste hotel gasten heel erg goed voorgelicht en verwend , daaruit blijkt maar dat van de valk hotels goed zijn. We hopen dat het eiland gauw weer open mag, we wensen alle inwoners heel veel sterke. We hopen natuurlijk dat we dan ook weer terug kunnen komen.🍀🌞

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Jeanette Brulez01-03-2020

Paradijselijke plek op tropisch eiland

Heelijke plek, met paradijselijke tuin waar kolibries, oranje troepiaal vogels en suikerdiefjes bij je komen zitten in de ochtend. Heerlijke kamer met mooie terras. Het zwembad is bijna privé en je kan over het hele resort telkens een ander zwembad kiezen! Mood beach en Cabana beach zijn geweldige strandtenten en de service is fantastisch. Hospitality staat hoog in het vandaal bij Kontiki, niets was teveel!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Matthijs ten Napel23-02-2020

Fantastisch, tot gauw😍

Kontiki beach resort is een paradijs op Curaçao!! Een prachtig aangelegd resort, direct aan Mambo beach en gekoppeld aan Cabana / Mood beach en Wet en Wild beach. Je waant je in de jungle en soortgelijke kamer. Donkere koloniale stijl. Perfect in orde en goede faciliteiten. Netjes en goed onderhouden. Vanuit onze kamer een privé toegang tot een heerlijk rustig zwembad! Kon niet beter. Op het strand zijn activiteiten en live muziek (wat eens in de zoveel tijd tot in de late uurtjes duurt met enige overlast als je wilt slapen). Ontbijten aan het strand, prima buffetkeuze en wordt ook goed aangevuld. Verse smoothies, koffie sap etc. Fruit, broodjes beleg (voor de Hollanders ook hagelslag 😏). Goede ligging tov het centrum van Willemstad. Gehuurde auto is een utkomst en eigenlijk ook wel een must om het eiland te verkennen...

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Vandenbrande Isabelle16-02-2020

Fantastisch!

We hadden een fantastische vakantie in Kontiki Beach! Vander Valk is reeds een garantie op topkwaliteit, prachtig interieur, picobello service, geen moeite te veel. Dit hotel in de Caraïben beantwoordde aan al onze verwachtingen. Superligging, op enkele kilometers van Willemstad met een bushalte op 50 m van het hotel. Aan Mambo beach, ontbijt, lunch en diner in Cabana beach of Moodbeach. Ontbijt : super! Diner : keuze tussen Cabana ( Casual) of Mood ( top gastronomie!) Kamers : heel goed en in de badkamer, veel producten voor lichaamsverzorging, bijna wellness :-). Ook de ecologische duurzaamheid was merkbaar. Animatie 's avonds : afwisselend op elk strand, bandjes, optredens, zalige ambiance! Gemoedelijk, zorgeloos, relaxte vakantie in een prachtig decor van de Caraïben. We will be back!

Gereisd met partner in februari 2020

• 4Anke11-01-2020

Geen aanrader

De kamers zijn prima, het ontbijt is uitstekend, maaar de bediening is uiterst belabberd. Je moet 's ochtends bij het ontbijt zelf zorgen dat je bestek krijgt, de tafels zijn vies.
    Het restaurant Mood beach biedt een belabberde bediening, personeel is meer aan praten met elkaar dan op de gasten te letten die wat willen bestellen en zo kan ik Nog wel even doorgaan. Veel van de menukaart was niet te bestellen. De kamer werd pas aan het eind van de dag (17 uur) gedaan. Na daar wat van gezegd te hebben werd dit prima opgepakt en gebeurde het voor 12 uur. Ban het zwembad wordt eigenlijk door weinig mensen gebruikt, ziet er mooi uit maar is niet prettig om aan te zitten.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Ruis27-12-2019

Fantastisch Hotel met goede service en ligging.

Heel mooi Hotel met huisjes van 4 Hotelkamers die allemaal aan het water staan. Vanuit je kamer stap je zo het zoutwater zwembad in. Mooie tuin er omheen, je waant je in de Jungle. Handdoeken worden 2x per dag gewisseld. Goede service, iedereen staat gelijk voor je klaar als je wat wilt weten. Goed ontbijt met vers gebakken eieren en veel verse ingredienten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Luc Cremers16-12-2019

Paradise found..... FANTASTISCH!

Van het geweldige ontvangst met een verse kokosnoot en een heerlijk verfrissingsdoekje tot de prachtige paradijselijke kamer waar elke dag weer alles op en top schoongemaakt werd. En niet te vergeten de heerlijke ontbijtjes bij Cabana Beach, een cocktail bij Mood Beach en een gezellig dansfeestje op Wet & Wild op vrijdag en zondagavond...... wauw! Daarbij hebben wij een aantal excursies gedaan zoals een boottocht naar Klein Curacao en een buggytour die super geregeld werden via het hotel. Je kunt alles lekker los laten, puur genieten en ontspannen! Deze fantastische service hebben wij nog nooit ergens anders zó goed ervaren. Ook is er een Fish en Steak Market op Cabana waarbij de chef je uitgekozen verse stukje voor je gaat bereiden, absoluut de moeite waard! Als wij 4 weken vakantie konden hebben; zouden wij echt 2 weken langer willen blijven...... Want zelfs 2 weken is veel te kort! Wij komen héél graag terug naar dit geweldige hotel!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Petrus Verhoeven07-12-2019

Het was een schitterende vakantie. Wij hebben het super naar ons zin gehad bij kontiki beach resort. Het personeel was ook zeer vriendelijk en de kamers mooi schoon. De ligging was ook ideaal bij mambo beach. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Denise Leerdam06-12-2019

Geweldig resort!! Dikke aanrader!!

Eind nov/begin dec heerlijk 10 dagen op kontiki gehad! Aankomst was al top, verse kokosnoot en een doekje na de reis. Mooie en schone kamer, heerlijk ontbijt, mooi strand. Niks op aan te merken! Via de receptie kan je een auto boeken, betrouwbare en snelle service! Top locatie aan Mambo beach! Kortom mocht je een super hotel zoeken in Curacao, boek kontiki beach!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Cher02-12-2019

Mooiste plekje op aarde

Ruim opgezet mooi park met allemaal huisjes. Deze staan allemaal uit elkaar, waardoor je veel privacy hebt. Elk huisje heeft 4 hotelkamers. De kamers zijn wel wat gehorig. In de avond hoor je soms in de verte muziek, wanneer er feesten op het strand zijn. Maar dat is nou ook weer niet zo erg, dat je er niet van kan slapen. De inrichting is simpel, maar je hebt er alles wat je nodig hebt en is hierdoor prima. De badkamer heeft een bad en douchecabine. Het ontbijt is op het strand, waardoor je hier lekker kan wakker worden en gelijk door kan de zee in. Wij waren hier in het hoogseizoen en nog steeds waren er meer dan genoeg ligbedjes beschikbaar. Het personeel is super lief en behulpzaam. De hygiene in de horeca is echt top. Daar kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren. De schoonmaak van de kamer was redelijk. De ligging is geweldig. Omdat er zoveel te doen is op het eiland, is een auto een aanrader. Ik wil zo graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën