Géén boekingskosten
/Curaçao/Curaçao/Willemstad/Hotels Willemstad/Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort

Van der Valk Kontiki Beach Resort

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Op zoek naar een topverblijf op het zonovergoten Curaçao? Reviewers zijn erg enthousiast over Van der Valk Kontiki Beach Resort. Dit hotel wordt door verschillende vakantiegangers bestempeld als een paradijselijke plek waar het net lijkt alsof je in de jungle bent. Niet voor niets krijgt dit hotel dan ook een goede beoordeling. Ben je klaar voor een ontspannen vakantie op de Caribbean? Lees dan even met ons mee over Van der Valk Kontiki Beach Resort.

Een vakantie bij Van der Valk Kontiki Beach Resort staat in het teken van zon, zee en strand. Ontbijten? Dat doe je hier op het strand bij Beachclub Cabana. Het ontbijtbuffet is enorm luxe en uitgebreid. Kies je voor een vers gebakken ei of toch voor een broodje met oerhollandse hagelslag? Ook aan de vitamines is gedacht: van vers fruit tot aan smoothies, dat wordt zeker weten genieten. Na het ontbijt neem je een verfrissende duik in de Caribische Zee voor een goede start van je dag.Ontspannen zonnen op het strand wissel je af met een duik in een van de zwembaden. Vanuit je hotelkamer heb je toegang tot het zwembad waar je in alle rust kunt zonnen en zwemmen. Reviewers schrijven dat er verschillende kleine zwembaden zijn in Van der Valk Kontiki Beach Resort waar je soms bijna alleen in rond kunt dobberen. Rondom de zwembaden vind je paradijselijke tuinen. Zo word je elke ochtend wakker met het geluid van fluitende kolibries en spot je kleurrijke vogels.Vakantiegangers die in Van der Valk Kontiki Beach Resort verbleven zijn enthousiast over de goede service en het vriendelijke personeel. Bij Beachclub Cabana kun je ‘s avonds prima dineren. Tip: kom dineren tijdens de Fish en Steak Market. De kok bereidt dan een vers stuk vlees of vis dat je zelf hebt uitgekozen. Wil je luxe uit eten? Dan zit je goed in restaurant Mood. Dit restaurant is wat prijziger, maar de koks toveren dan ook gastronomische hoogstandjes op tafel.

Kamers

Heb je altijd al eens willen overnachten in een cabane in de jungle? Dan is Van der Valk Kontiki Beach Resort een geschikte bestemming voor jou. In de tropische tuinen vind je cabanes, waarin je vier hotelkamers vindt. De kamers zijn mooi en hebben een groot terras. Gun jezelf wat me time tijdens het douchen. In de badkamer staan allerlei verzorgingsproducten voor je klaar. Volgens reviewers lijkt het hier net een spa.

Ligging van Van der Valk Kontiki Beach Resort, Curaçao

Van der Valk Kontiki Beach Resort ligt pal aan zee aan het bekende Mambo Beach. Overdag werk je hier aan je kleurtje en in de avonduren dompel je je onder in gezelligheid. Dans met je voeten in het zand mee op live-muziek en bestel een cocktail aan de bar. Houd er rekening mee dat de gezelligheid soms tot in de late uurtjes doorgaat en je de muziek dan nog kunt horen wanneer je op bed ligt.Van der Valk Kontiki Beach Resort ligt in Willemstad, op een steenworp afstand van het centrum. Voor het hotel vind je een bushalte. Eenmaal in Willemstad wandel je over de Pontjesbrug en langs de kleurrijke huizen in koloniale stijl.En kun je ook niet wachten om een vakantie bij Van der Valk Kontiki Beach Resort te boeken en te zonnen en zwemmen op de Caribbean? Let’s go!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1055 Reviews over Van der Valk Kontiki Beach Resort

• 10Henriette d’Achard01-10-2022

Voor iedereen die nog gaat… hier ga je GENIETEN!

Bon bini was het bij aankomst. Kokosnoot in de hand en een gastvrijheid waar je u tegen zegt. Een persoonlijke benadering en goede service. Dit was niet mijn eerste keer op Curaçao maar ook zeker niet mijn laatste! De volgende keer, ga ik zeker weer naar Kontiki. Met twee vriendinnen hier echt super genoten. Je kamer wordt omringd door natuur, beschut en gezellig. Mooie zwembaden er tussendoor en prachtig onderhouden. Kamers waren perfect. Ook het extra bed was van goede kwaliteit. Een keer een klacht van geluidsoverlast van onze buren gemeld. Beveiliging heeft het direct opgepakt en het probleem opgelost. Bon!

De ligging is perfect. Niet te ver van de stad maar aan een prachtig en rustig strand. De golven worden hier heerlijk onderbroken wat het echt genieten maakt.

Het eten van MOOD en Cabana was ook voortreffelijk. De sfeer en artiest waren fantastisch. Ook via het hotel een auto gehuurd. Goed geregeld!Echt een aanrader! BON

• 10robby harry28-07-2022

geweldig zeker voor herhaling vatbaar

kontiki beach resort heeft mij alles gegeven en geboden wat ik ervan had verwacht sterker nog zij boden nog veel meer , zowel bij aankomst tijdens ons verblijf en ook bij vertrek ik zou dit vakantie verblijf absoluut aan een ieder willen aanbevelen , het is een echte aanrader natuurlijk was er wel een opmerking , maar dat is ook aangegeven en niet lang daarna stond de monteur bij ons huisje om het probleem te verhelpen . al met al kan ik als ik het in cijfers mag uitdrukken dit verblijf een dikke 10 geven en dat ondanks het feit dat ik toch bekend sta als iemand die er kritisch is.

• 10helga zwiebel11-06-2022

Fantastisch hier gaan we op zeker weer heen!

Wat een prachtige plek is dit aan het strand met heerlijk ontbijt. We hebben genoten van de mooie kamer met lekkere bedden en balkon die keurig schoon werd gehouden. Door het hele resort lopen zwembaden.Iedereen is aardig en geeft je een gastvrij gevoel.De luxe strandbedjes zijn voorzien van een QR code (ook in het restaurant) waarmee je handig je eten en of drinken kan bestellen. Je kan het op je kamernummer zetten dat scheelt weer je pinpas in je strandtas.

• 10Mirjam Silvius-Damen02-04-2022

Wat een hotel, een paradijs!

Wat een prachtige locatie. Huisjes met 4 hotelkamers, ieder gelegen aan een van de zwembaden. Hierdoor is het een prachtig swim-up hotel. Wat een mooie tropische tuin waar de huisjes staan. Het is een genot om hier te mogen verblijven, alles klopt! Personeel doet zo zijn best om het je naar de zin te maken. Ook de restaurants aan het strand zijn top! Heerlijk gegeten en gedronken. Op woensdag een leuke beachparty in een van de restaurants! Kortom, een hotel om te onthouden!

• 9Roberto10-03-2022

Mooi resort maar harde muziek tot diep in de nacht

Het verblijf is prachtig maar er wordt keiharde muziek gedraaid tot diep in de nacht. Je kunt hier niet van slapen want de decibelmeter geeft 108 dB aan en de Bas staat op standje oorlog. Als je voor je rust komt dan zou ik goed nadenken om hier duizenden euro’s voor neer te leggen want het gaat er echt keihard aan toe. Je deuren trillen en slapen gaat niet. Jammer dat je niet tot rust komt in deze mooie omgeving. Het mooie van het park vergeet je als je niet no4maal kunt slapen. Wij hebben deze vakantie cadeau gekregen en hebben ook een baby bij ons van mijn ‘stief’ dochter. Ik zou de familie van der Valk adviseren om deze pokkeherrie ergens op een onbewoond eiland te laten plaatsvinden maar niet in het onbijtgedeelte op het park. Voor € 309,- pppn (incl ontbijt) x 15 dagen x 5 personen = € 23.175,- mag je toch wel verwachten dat je een heerlijke nachtrust hebt. Nogmaals, het park is mooi maar de HERRIE is echt NOT DONE.

• 9Fleur01-12-2021

Genoten met de hoofdletter G

Bij aankomst werden we onwijs leuk ontvangen met een kokosnoot en door de tuktuk naar de kamer gebracht. De kamer was ruim, schoon en had alle faciliteiten die nodig waren. Het is een net resort welke goed wordt bijgehouden. De receptie communiceert via de app met gasten, wat het contact laagdrempelig maakt.

In de ochtenden hebben we genoten van een ontbijt bij Cabana. Wij hadden ontbijt exclusief, dus konden we iedere ochtend iets kiezen waar we zin in hadden. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook aan het strand hebben we genoten van de faciliteiten van Cabana door met de QR code drankjes en eten te bestellen. De bedjes aan het strand liggen heerlijk.

s avonds hebben we regelmatig gegeten bij Mood Beach. Aanrader om ook een keer bij het voorste gedeelte sushi te gaan eten. Ook hier vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Wij hebben genoten van ons verblijf in Kontiki Beach Resort!

• 7Natasja Van Leeuwen01-11-2021

Kontiki hotel is goed hotel

Zolang de bouw van de luxe uitbreiding van kontiki nog in volle gang is zou ik niet gaan , veel overlast gehad , schoonmaak was zeker niet naar behoren er hing een continue urinegeur in de badkamer. Straal van de douche was zeer zwak , 2x naar gekeken toen we dit aangegeven hadden maar niets aan veranderd. Het is eten was zeer goed , de bediening was vriendelijk maar leek niet geïnteresseerd in hun werk er gaat veel mis met bestellingen. De zwembaden waren erg mooi maar er dreven allerlei dingen in dier niet hoorde (ontlasting, halve vis tampon)wij vinden prijs kwaliteit niet niet kloppen

• 7Michel16-10-2021

Complex zag er super goed uit

Moet zeggen dar vd Valk had moeten melden dat er bouw werkzaamheden zijn. Voor dit geld wat het kost is het dieptriest. Hele dag bouwgeluiden op het strand, je gaat voor rust en geluiden van de zee maar boorhamers en in de avond specie wagens om beton te storten. Geen aanrader dus, wellicht als alles klaar is…

• 9Sanne Berndsen27-09-2021

Heerlijk! Genieten in een caribisch paradijs!

Hele fijne vakantie gehad bij Kontiki. Bij aankomst kregen we direct een heerlijke kokosnoot. Receptiemedewerkers zijn super vriendelijk! Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Kamers mooi ruim en een fijn balkon. Badkamer prima. Dagelijkse schoonmaak en schone strandhanddoeken bij de receptie. Locatie perfect om het eiland te verkennen. Lekker ontbijten bij Cabana en bedjes gereserveerd bij Cabana Beach.

• 9Tiffany Beemsterboer20-09-2021

Geweldige vakantie

Echt een geweldig hotel de sfeer en service zijn geweldig, geen vraag is te veel. De kamers zijn groot en een lekker ruim balkon. Er wordt dagelijks schoon gemaakt en ook krijg je elke dag nieuwe handdoeken. Het hotel is heel centraal gelegen en direct aan zijn eigen strand. Kortom je bent hier echt in het paradijs.

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)